‹ حُـࢪِّھ¹³⁵ ›
لباس ِعید ِهمه،پرچم ِایرانه .🇮🇷 #چهارشنبه_سوری
امشب رو،چهارشنبه سوزی ِ
دشمنسوزان جشنمیگیریم /
-تا بسوزد هرآنکه ایرانمانرا
ویرانمیخواهد 🇮🇷✊🏻.
‹ حُـࢪِّھ¹³⁵ ›
#شهید علی ِلاریجانی..💔
علیبعدعلی ُ ، علیایبعدعلیها :))...
3.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بدون ِصدای ارامبخش ِشما بعداز
تحویلسال ،چهکنیم ؟. .
‹ حُـࢪِّھ¹³⁵ ›
بدون ِصدای ارامبخش ِشما بعداز تحویلسال ،چهکنیم ؟. .
تن و بدنم میلرزه وقتی به اون لحظه ای فکر میکنم که تو حرم میگن:
قرار بود الان آقا اینجا باشه!..
فکرش و بکن!
یهو همه حرم بلند بلند گریه میکنن💔
#آهایغمخجسته