6.69M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#چرندوپرندهای_طبی
┈┅ ❁ـ﷽ـ❁ ┅┈
🔹در این وانفسای بیکاری و گرانی، خدا را شکر که این آخوند_بلاگرهای طبی ما کاسبیشان با فروش حرز و پک باطل الطلسم رونق دارد! نام و نان و نوای مربوطه برقرار باد! 💰
🔸 امثال تو به جای اینکه ندای محکمِ «رُبَّ مشهور لا اصل له» سر دهد و عِرق این باورهای خرافی را از جسم و جان عوام بزداید، خود شده آتش بیار معرکه و پیشران قافله یافه و خرافه؟!
🔹 ترساندن مردم از جن و بیماریهای ماورائی و دلآشوب ساختن ملت از قمر در عقرب بس نبود که الان نان در آبگوشت نحوست صفر ترید میکنید؟ حناقتان نمیشود که به دروغ میگویید: «ماه صفر نحس است و این توی روایات ما هم آمده»!!! 😡
🔸 نه روایتی در نحوست صفر داریم و نه ماه صفر سنگین است و نه اگر قمر در عقرب درونش بیفتد نحستر و شومتر میشود! حاجت به هیچ حرز و پک و آویز و بخور و دخیلی هم نیست! بوی گند پیاز دروغ و عوامزدگی هم خفهمان کرد! 🤢
🔹 محرم و صفر فرصتی بس مغتنم است برای تقرب به الله و توسل به آل الله و شستن دل و جان از سیاهیها! این نیز سراسر سبکبالی است و آسودهروانی و خیر و برکت! 😇
🔸 آسیب این جماعت بیشتر از معنویتهای نوظهور و فرق انحرافی نباشد کمتر نیست! چرندهای این آخوند بلاگرهایِ اخباریِ کفِ اینستا و ایتا به پای دین و اهل بیت ع نوشته میشود!
🔹 این خوابزدگان متغافل را که نمیشود بیدار کرد! امید که معدود مسئولینی که در فکر عِرض اسلام و ایضاً زحمت امثال ما هستند دستی بجنبانند و هر چه سریعتر گوشی از این جماعت بپیچانند! 👂
تأسّف...!
•┈┈┈┈••✾••┈┈┈┈•
🖊 مؤسسه طِبُنا
📝 قدم به قدم تا تمدن نوین اسلامی؛ خط حزبالله همزمان با راهپیمایی عظیم اربعین منتشر شد.
🔹ظهور پدیدهی جهانی اربعین حسینی، در دوران افول مکاتب غربی چه نویدی برای آزادگان جهان دارد؟
👈 چرا و چگونه باید در برابر جنگ روانی دشمن ایستاد؟
📢 پاسخ به این دو سوال را در چهارصد و پنجاه و هشتمین شمارهی هفتهنامهی «خط حزبالله» بخوانید.
🖼 چاپ و توزیع به همت نیروهای مؤمن و انقلابی سراسر کشور
👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻
خطحزبالله۴۵۸.pdf
940.3K
📝 قدم به قدم تا تمدن نوین اسلامی؛ خط حزبالله همزمان با راهپیمایی عظیم اربعین منتشر شد.
❇️هادیان هدایت (آنچه مبلغین نیاز دارند)
@Hadi8243
•┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈
هادیان هدایت
#هیئت//۷ از نگاه قرآن و عترت ادب//۱ امیر المؤمنین علی علیه السلام: «الْآدَابُ حُلَلٌ مُجَدَّدَهٌ» ح
#هیئت
از نگاه قرآن و عترت //۸
#ادب/۲
امیرالمؤمنین علیه السلام:
«زِينتُكُم الأدبُ»
نهج السعادة ج ۲/ص۵۰
✔️زیبایی و زینت منبر حسینی به حفظ حرمت انسان ها با هر گرایش و سلیقه است و هرگونه توهین و تحقیر مخالف ادب خطابه است.
✔️استفاده از واژه های سخیف و یا تمسخر خلق و استهزاء دیگران و نیز جوسازی توسط واعظ یا ذاکر قطعا در همه جا خلاف ادب است به ویژه که محفل محفلی مذهبی باشد.
✔️متصدیان مجالس دینی باید نهایت احترام و ادب را نسبت به همهٔ حضار اعم از زن و مرد و کوچک و بزرگ داشته باشند.
✔️ یکی از مصادیق تعظیم شعائر و رعایت ادب محافل مذهبی سکوت و استماع و توجه به شأن والای هیئت است.
✔️بالخصوص در مجالس سرور آل الله ( علیهم السلام ) باید بیشتر مراقب بود که به نام جشن و سرور خلاف ادبی صورت نگیرد.
✔️روح و حقیقت این ادب ، اخلاص در نیت و کوشش در جلب رضایت معصومین ( علیهم السلام ) است.
✔️محافل دینی وقتی موفق هستند که عملا آموزگار اخلاق و ادب باشند.
✔️ روشن است عدم رعایت ادب در انجام مناسک دینی، آنها را از درون تهی و بی اثر می کند اگرچه ظواهر کار هم بسیار زیبا باشد.
✔️خطیب و مداحی که زبانش را کنترل نمی کند و عملکرد مؤدبانه ای ندارد و داخل یا بیرون از هیئت هتاکی و بی ادبی می کند نباید دم از مکارم الاخلاق و سیر و سلوک بزند.
🖊استاد عندلیب همدانی(استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم، عضو سابق جامعه مدرسین حوزه علمیه قم)
❇️هادیان هدایت (آنچه مبلغین نیاز دارند)
@Hadi8243
•┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈
message-1723874191-19.mp3
21.13M
🔳 بریم نجف
🎙 امیر کرمانشاهی
📎 #ملت_امام_حسین
📎 #اربعین
❇️هادیان هدایت (آنچه مبلغین نیاز دارند)
@Hadi8243
•┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈
🖤سلام بر قطب عالم امڪان🖤
🥀 ما عاشق بے قرار یاریم همہ
بر درد فراق او دچاریم همہ
از پاے بہ جان او نخواهیم نشسٺ
تا سر بہ قدومش بسپاریم همہ
سلام صبحت بخیر همه ے دنیاے من🌿🥀
🌱.برقآمت دلربای مهدی صلوات.🌱
📎 #امام_زمان
📎 #ظهور
📌 پنجشنبه
☀️ ۱ شهریور ۱۴۰۳ هجری شمسی
🌙 ۱۷ صفر ۱۴۴۶ هجری قمری
🎄 22 آگوست 2024 میلادی
📎 #تقویم
#اربعین
🔴 نماز خواندن ملائکه برای زوار #کربلا
حَدَّثَنِي أَبِي رَحِمَهُ اللَّهُ عَنْ سَعْدِ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ عَنْ أَحْمَدَ بْنِ مُحَمَّدِ بْنِ عِيسَى عَنْ أَبِيهِ عَنْ سَيْفِ بْنِ عَمِيرَةَ عَنْ بَكْرِ بْنِ مُحَمَّدٍ الْأَزْدِيِّ عَنْ أَبِي عَبْدِ اللَّهِ (ع) قَالَ وَكَّلَ اللَّهُ تَعَالَى بِقَبْرِ الْحُسَيْنِ (ع)سَبْعِينَ أَلْفَ مَلَكٍ شُعْثاً غُبْراً يَبْكُونَهُ إِلَى يَوْمِ الْقِيَامَةِ يُصَلُّونَ عِنْدَهُ الصَّلَاةُ الْوَاحِدَةُ مِنْ صَلَاةِ أَحَدِهِمْ تَعْدِلُ أَلْفَ صَلَاةٍ مِنْ صَلَاةِ الآْدَمِيِّينَ يَكُونُ ثَوَابُ صَلَاتِهِمْ وَ أَجْرُ ذَلِكَ لِمَنْ زَارَ قَبْرَهُ (ع)
پدرم رحمة اللّه عليه، از سعد بن عبد اللّه، از احمد بن محمّد بن عيسى، از پدرش، از سيف بن عميره، از بكر بن محمّد ازدى، از حضرت ابى عبد اللّه عليه السّلام نقل كرده كه حضرت فرمودند:خداوند متعال هفتاد هزار فرشته را بر قبر حضرت حسين بن على عليهما السّلام موكل ساخته كه جملگى ژوليده و غمگين بوده و تا روز قيامت بر آن جناب گريه مىكنند، نزد قبر نماز مىخوانند و يك نماز از يك نفر آنها معادل هزار نماز آدميان بوده، ثواب نماز ايشان و اجر آن براى زوّار قبر آن حضرت عليه السّلام محسوب مىگردد.
📚 کامل الزیارات
❇️هادیان هدایت (آنچه مبلغین نیاز دارند)
@Hadi8243
•┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈
📚 معرفی کتاب:
📙تحقیق دربارهی اربعین اول سید الشهداء (علیهالسلام)
✍🏻 نویسنده:
آیتالله شهید سید محمدعلی قاضی
📌 این کتاب اثر آیت الله شهید سید محمدعلی قاضی (1293ـ1358ش) از علمای تبریز است که توسط گروه فرقان به شهادت رسید.
این اثر پژوهشی در بررسی و تحلیل اقوال مختلف نخستین اربعین حضرت سيدالشهداء (علیه السلام) است که نویسنده در صدد اثبات حضور اهل بیت (علیهم السلام) امام حسین (علیه السلام) در اولین اربعین پس از عاشورا در کربلا است.
مؤلف پس از مواجهه با شبهات موجود در اینباره که آیا کاروان اسرای کربلا و خاندان مطهر حضرت سيدالشهداء (علیه السلام) در بازگشت از شام، در نخستین اربعین شهدای کربلا به کربلا آمده بودند؟ به نقد و بررسی دیدگاههای موجود که توسط دو شخصیت علمی شیعه یعنی سید بن طاووس و محدث نوری ارائه شده، پرداخته است.
📌 مؤلف در این اثر مدعی است که اولین اربعین در میان شیعه همان بیستم صفر پس از شهادت است. این ادعا از نظر مؤلف دارای شهرت بسیار بوده و عموماً آن را روز ورود اهل بیت (علیهم السلام) پس از خلاصی از اسارت در شام به کربلا میداند.
مؤلف معتقد است که در میان عالمان امامی تا قرن هفتم هیچ شبهه و اشکالی در این موضوع (روز ورود اهل بیت به کربلا) دیده نشده است و اولین کسی که این شبهه را مطرح کرده، سیدرضیالدین علی بن طاووس در کتاب اقبال بوده است.
او سپس به شبههی محدث نوری در لوء لوء و مرجان نسبت به بعید بودن و یا محال بودن حضور اهل بیت (علیهم السلام) در اربعین اول میپردازد و آن را رد میکند. تلاش نویسنده برای اثبات حضور اهل بیت (علیهم السلام) در اربعین اول در کربلا با روش نقد حدیثی روایی به شیوهای کاملا تحقیقی بوده و عمدتا از این روش در رد نظریههای رقیب سود میبرد.
نویسنده در رد ادعای رقیب همچنین به شواهد تاریخی متوسل شده و در طی مسیر کوفه تا شام شواهد متعددی را نقل کرده که خلاف مدعای رایج در اینکه امکان طی مسافت در ده روز یا کمتر وجود ندارد را رد میکند.
مؤلف در اثبات ادعای خویش هفده نمونه از مسافرتها، مسیرها و زمانهایی که برای این راه در تاریخ آمده به تفصیل اشاره کرده است.
او با اشاره به اینکه در این نمونهها مسیر کوفه تا شام و به عکس از یک هفته تا ده دوازده روز طی میشده و در نتیجه ظرف مدت چهل روز مسیری به صورت رفت و برگشت طی شده باشد را ممکن میداند.
استدلال مؤلف در امکان سفر، شواهدی است که نقل کرده است و از آن نتیجه میگیرد که چنین سفری دور از ذهن نیست، در حالیکه مستندات تاریخی از قبل از قرن هفتم که از شیخ مفید و طوسی نقل شده است بر ادعای مقابل ایشان تصریح دارد.
یادداشتی از دکتر سید محمد حسینی
#معرفی_کتاب
#امام_حسین_علیهالسلام
#رمان
❇️هادیان هدایت (آنچه مبلغین نیاز دارند)
@Hadi8243
•┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈