هدایت شده از محبوبـےحُـسین؏¹²⁸❤
34.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
به نظرتون این صدای چیه؟
بله زیر لگد دشمن بیدار شدن این شکلیه...
اینها قبل از سرنگونی بشار دم از سوریه آزاد میزدند
بعد از آزاد شدن سوریه با همون مردم که دنبال آزادی بودند اینطوری کردند
حالا می فهمیم چرا مردم ایران این شبها بعد افطار باید در خیابان ها باشند
#جهتآگاهی . #خودتببین
⊰᯽⊱┈──╌🫀╌──┈⊰᯽⊱
#اللّٰھُمَعَجِلْلِّوَلیِڪَالفَࢪَج
『❥⇣•@Mazhabe24azm 』
عشــق مُقدّس؛
به نظرتون این صدای چیه؟ بله زیر لگد دشمن بیدار شدن این شکلیه... اینها قبل از سرنگونی بشار دم از سو
اگه بعد دیدن این ویدیو بازم برای سقوطه کشورمون دعا کردید یعنی از ریشه خرابید.. از ریشه.
آزادی اینطوریه دوستان. حالا برید هی آزادی آزادی کنید.
12 روزه که هر روزم با گریه داره میگذره..
12 روزه که همه ی کارامو ول کردم و فقط تو حال عه خودمم..
تو این 12 روز استرس کشیدم، نصف عه موهامو از دست دادم،جوش های استرسیم سه برابر شدن، ناخونامو انقد جویدم همشون زخم شدن، ازشدت فشار عصبی تا مرز خفگی رفتم..
12 روزه همه دلمو میشکنن..
12 روزه که شدم یه مرده ی متحرک:)) 💔
عشــق مُقدّس؛
شده دلتنگ شوی چاره نیابی جز اشک؟ من به این چاره بیچاره دچارم هر شب:)) 🙂🤌
_
شده از درد بخندی که نبارد چشمت؟
من در این خنده ی پر غصه مهارت دارم.
دلم برات تنگ شده مامانبزرگ.
الان که رفتی تو آسمونا ازهمه ی راز هام اگاه شدی.
ولی اونجایی سوختم که تو مراسم عه ختمت میخواستم از دیگران بپرسم که تورو دیدن یا نه..
اما یهو به خودم میومدم و یادم میوفتاد زیر خروارها خاک خوابیدی.
راستی.. روزهای اخر خیلی خودمو به این در و اون در زدم که برای یکبارم که شده ببینمت. اما نشد.
همیشه حتی تو بدترین حالت ممکن از بابا میخواستی ناراحت نباشه. یه ماه پیش دیدی حالشو؟ اصلا فهمیدی من چی کشیدم وقتی تو اون وضعیت دیدمش؟
جواب منو بده. با توام. اصلا دیدی چطوری آتیش گرفت؟ دیدی 10 سال پیر شد؟ دیدی ذوب شد؟ دیدی کمرش شکست؟