eitaa logo
عشــق مُقدّس؛
40 دنبال‌کننده
232 عکس
104 ویدیو
0 فایل
بسم او؛ خوش اومدی جانا🫂 صرفا همدردت ؛ محتوا : هرآنچه که دل بگوید . با بودنت قوت قلبمی:) اگه دوست داشتین کانالاتونو بهم معرفی کنید. کپی؟ حلالت مومن:) https://abzarek.ir/service-p/msg/4587902
مشاهده در ایتا
دانلود
12 روزه که هر روزم با گریه داره میگذره.. 12 روزه که همه ی کارامو ول کردم و فقط تو حال عه خودمم.. تو این 12 روز استرس کشیدم، نصف عه موهامو از دست دادم،جوش های استرسیم سه برابر شدن، ناخونامو انقد جویدم همشون زخم شدن، ازشدت فشار عصبی تا مرز خفگی رفتم.. 12 روزه همه دلمو میشکنن.. 12 روزه که شدم یه مرده ی متحرک:)) 💔
اینجا تنها جاییه که دلم آروم میگیره:)
عشــق مُقدّس؛
شده دلتنگ شوی چاره نیابی جز اشک؟ من به این چاره بیچاره دچارم هر شب:)) 🙂🤌
_ شده از درد بخندی که نبارد چشمت؟ من در این خنده ی پر غصه مهارت دارم.
بیمارکهنه‌ام‌به‌علاجم‌چو‌راه‌نیست‌ ؛ امشب‌به‌جای‌نسخه‌برایم‌کفن‌بپیچ.
اگه حالم براتون مهمه ، فقط یه مدت ولم کنید همین:))
ولی من خیلی گناه داشتم:)
دلم برات تنگ شده مامانبزرگ. الان که رفتی تو آسمونا ازهمه ی راز هام اگاه شدی. ولی اونجایی سوختم که تو مراسم عه ختمت میخواستم از دیگران بپرسم که تورو دیدن یا نه.. اما یهو به خودم میومدم و یادم میوفتاد زیر خروارها خاک خوابیدی. راستی.. روزهای اخر خیلی خودمو به این در و اون در زدم که برای یکبارم که شده ببینمت. اما نشد. همیشه حتی تو بدترین حالت ممکن از بابا میخواستی ناراحت نباشه. یه ماه پیش دیدی حالشو؟ اصلا فهمیدی من چی کشیدم وقتی تو اون وضعیت دیدمش؟ جواب منو بده. با توام. اصلا دیدی چطوری آتیش گرفت؟ دیدی 10 سال پیر شد؟ دیدی ذوب شد؟ دیدی کمرش شکست؟
ولی خیلی مراقبه کسایی که دوسشون دارید باشید. یهو مثل من به خودتون میاید میبینید برای دیدنشون یا باید بری بیمارستان، یا باید بری سره مزارشون.
تا حالا شده قلبتون تیکه تیکه بشه؟ شده تو حموم تیغ دستتون بگیرید که همه چیو تموم کنید؟ شده مرده باشین ولی زنده باشید؟ شده منتظر باشین خونه تخلیه شه که فقط جیغ بزنید؟ شده از سایه ی خودتون هم بترسید؟