eitaa logo
کانال حامی معارج
8 دنبال‌کننده
5 عکس
0 ویدیو
0 فایل
این کانال صرفا برای حمایت ماهیانه از مجموعه علمی معارج کاملا به نحو#اختیاری ایجاد شده وتمام دریافتی ها صرف امور مجموعه معارج میشود. لینک مجموعه علمی معارج: @kellasetegadi و لینک خیریه و قرض الحسنه : https://eitaa.com/joinchat/1242890415C1b67786ccf
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
یا فاطمه الزهراء (س) بانیان ارجمندی که درصدد گسترش هستند می توانند کمک های خود را راجع به گسترش و برگذاری درس شرح و تفسیر ان بانی شوند . تاکنون یکی از بزرگواران ۱ جلسه بانی شده است ‌ . لازم بذکر است تاکنون ۲۲ این درس برگذار شده و موجود است ارتباط با ادمین : @Hekmat_hasan
باتوجه به فعالیت های گسترده مجموعه امید است خیرین ارجمند بیش از پیش عنایات خود را درگسترش علوم الهی مبذول دارند
6063731168796754 شماره جدید شماره قبلی مسدود است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
دوستانی که مایل اند برای خرید کتب علمی به مجموعه کمک کنند به پی وی مراجعه نمایند @Hekmat_hasan
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا ع امام رضا علیه السلام می فرمایند : رَحِمَ اللّهُ عَبْدا اَحْیا أمْرَنا،» فَقُلْتُ لَهُ: «فَکَیْفَ یُحْیِی أمْرَکُمْ؟» قالَ: «یَتَعَلَّمُ عُلُومَنا و یُعَلِّمُها النّاسَ، فَإِنَّ النّاسَ لَوْ عَلِمُوا مَحاسِنَ کَلامِنا لاَتَّبَعُونا» «خداوند، رحمت کند آن بنده ای را که امر ما را زنده کند!». گفتم: چگونه امر شما را زنده کند؟ فرمود: « ما را فراگیرد و به مردم بیاموزد، که اگر مردمْ زیبایی های گفتار ما را می دانستند، از ما پیروی می کردند». دوستانی که مایل به و برنامه های مجموعه معارج هستند باتوجه به و بودن می توانند های خود را به شماره زیر ارسال کنند : 💳 6219861989993844 ع https://eitaa.com/Hami_mareg
مدرسه تابستانه معارج با حدود ۴۰ شاگرد بدون هیچ بودجه درحال فعالیت است دوستان ارجمندی که مایل اند در این امر کمک نمایند 👇👇👇👇 6219861989993844
حکم حرمت کنز و احتکار ذهب و فضه مخصوص به اهل کتاب نیست و معنای انفاق در راه خدا انفاق در مصالح و ضروریات دینی و اجتماعی است و بطوری که از کلام خود خدای تعالی برمی آید انفاق در راه خدا عبارتست از آن انفاقی که قوام دین بر آن است، بطوری که اگر در آن مورد انفاق نشود بر اساس دین لطمه وارد می‌آید، مانند انفاق در جهاد و در جمیع مصالح دینی که حفظش واجب است، و همچنین آن شؤون اجتماعی مسلمین که با زمین ماندنش شیرازه اجتماع از هم گسیخته می‌گردد، و نیز حقوق مالی واجبی که دین آن را به منظور تحکیم اساس اجتماع تشریع کرده، پس اگر کسی با وجود احتیاج اجتماع بهزینه، در باره حوایج ضروریش سرمایه و نقدینه را احتکار و حبس کند او نیز از کسانی است که در راه خدا انفاق نکرده و باید منتظر عذابی دردناک باشد، چون او خود را بر خدایش مقدم داشته، و احتیاج موهوم و احتمالی خود و فرزندانش را بر احتیاج قطعی و ضروری اجتماع دینی برتری داده است. ✍علامه طباطبایی(ره) 📚ترجمه المیزان ، ج ۹ ، ص۳۳۲