6.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
برای چالش ببخشید بد شد
ارم کانال شما روشه میتونم بزارم کانالم؟
https://eitaa.com/HamimVibe/8097
نههه تو خیلی خوب و خوش قلبی. با تو فندوم کامل تره. میتونی همین چنل رو نگه داری، لازم نیس زیاد فعالیت کنی هر چقدر که تونستی فقط نگهش دار و توی فندوم بمون این بهترین کاره🤍✨
.
بلاخره بریدم نمیتونم🙃💔
خودتون یه لحظه بزارید جای من
فقط 11 ساعت برای چالش وقت گذاشتم کویر شد اینطوری بد بریدم
Hamim Vibe𓍯|نفور
خب نمیدونم چی بگم از کجا شروع کنم به هر حال خیلی بیشتر از چیزی که فکرشو کنید برای اینجا تلاش کردم خر
چیکار داری میکنییی؟
خیلی زود داری جا میزنی
تو باید قوی باشی
یه فن حامیم که اینجوری نمیکنه🙂
اوکی منم با 1.1K ممبر بیشتر وقتا ناشناسام و چالشام کویره
ولی خسته شدم؟نه
جا زدم؟نه
بریدم؟نه
چون من دارم برای حامیم فعالیت میکنم،دارم از آیدلم حمایت میکنم
چه ممبرام میخوان لف بدن چه ندن؛
چه ناشناس و چالشارو کویر کنن،چه نکنن
برا من مهم نیست،مهمه ها ولی هدف اصلی من حمایت از حامیمه
من برای چند تا ممبر که چنل نزدم
مطمئنم یه روز پشیمون میشی🙂
دیدم که میگم:)
اگه میخواستی پایان بزنی بیخود از اول چنل زدی
.
من تصورم از چنل یه چیز دیگه بود
آمار بالا
چالش شلوغ
ناشناس شلوغ
کلی زحمت کشیدم براش ولی ممبرام نمیخوان
من چیکاره ام؟