دلم یکیو میخاد تا صبح باهاش حرف بزنم
اونم...
وایی نکنه امروز بمیرم دیگه نبینمش 😑🎀
دعا کنید خوب بشم
بدم میاد از این مریضییی
حاضرم صدام بگیره ولی اینجور مریض نشم
بیشعور حدقل بیا ازم حلالیت بگیر
من رفتنی ام
وقتی دوتا مریضی میگیرم 😂🎀
دهکده ده نودیا
من نگفتم😭😭
پسر منظورمه 🥺😂
زنده اید؟ 😑💔
من چرا هی ناشناس هارو چک میکنم
چه مرضی گرفتم اخه
میرم میبینم کسی پیام نداده
عصبی میشم ینی چی اخههه
دهکده ده نودیا
واقعااا
بابا کسیو نداریم پیام بده مجبوریم ناشناس و نگاه کنیم
دهکده ده نودیا
گمشو
یادم میمونه این حرفتو شب بهش میگم 😑🤣