دهکده ده نودیا
من نگفتم😭😭
پسر منظورمه 🥺😂
زنده اید؟ 😑💔
من چرا هی ناشناس هارو چک میکنم
چه مرضی گرفتم اخه
میرم میبینم کسی پیام نداده
عصبی میشم ینی چی اخههه
دهکده ده نودیا
واقعااا
بابا کسیو نداریم پیام بده مجبوریم ناشناس و نگاه کنیم
دهکده ده نودیا
گمشو
یادم میمونه این حرفتو شب بهش میگم 😑🤣