دهکده ده نودیا
بچهههههه هاااااا 😭😫 امروز اخرین روز هئیت بود دیگهههه نمیرممممم خب دوستان اشکال نداره ناراحت نش
ما یروز از صبح دم درشون بودیم
دیدیم خبری نیس یه لحظه غافل شدم ازش اومدم دیدم رفته زبان ما رفتیم دنبالش از هرکی ادرس.... میگفتیم میگف چند قدم جلو تر ما با هر چند قدم جلو تر
رسیدیم سعدی شمالی 🤣
شب ساعت 8 و نیم بود زنگ زدیم کلاس بود برنداشت
برگشتیم دیگه
خاستم بدونی هرجا هم بری من از قبل اونجام
حواست باشه با کیا میگردی دختر ببینم سمتت باهاتون قیمه درست میکنم 😑🔪🥷
با ینفر بودن و یاد بگیرید
تعهد داشتن و وفاداری و یاد بگیرید
یعنی چی که هر روز با ینفر حرف میزنید
یروز کراش 3 تا معشوق 2 تا رل همزمان
4 تا ایصددیگ 😑💔
یجور رفتار کردین که دیگه پسرا به عشق های واقعی دیگه نگاه نمیکنن
نمیگم رل نزنید الان پارتنر داشتن یچیز
خیلییی عادی
ولی هر کاری هم میکنید با ینفر
چرا یکاری میکنین
کسایی از دختر بودنشون متنفر بشن؟
برای یک نفر بودن رو تمرین کنید
که فقط چشاتون اونو ببینه
نه اینکه هر پسری خوشگل بود برین با اون
به خودتون بیاید
من واقعا امروز با چشای خودم دیدم
به حجاب و پوشش نیست
ادم باید دلش پاک باشه نه اینکه چادر سر کنه بگه من دختر خوبیم پسرارو نگاه نمیکنم
الان واقعا دخترایی هستن که چادر نمیبندن
ولی اینجوری نیستن
من منظورم الان ادمای با حجاب و بی حجاب نبود
لطفا آبروی چادری هارو نبرید
چادر چیز انقلابی یا مربوط به جنگ و شعار دادن نیست
چادر برای حضرت زهرا چیزی که ما با دل و جان اونو میپذیریم
پس دوستان حواستون باشه
وقتی چادر میبندین سمت این چیزا نرید
چون کسی ببینه میخاد بگه همه اینجوری ان
من الان واقعا از خودم متنفر شدم کاش اون لحظه کور میشدم یا میمردم
و اون لحظه رو نمیدیدم
#امیدوارم ازم ناراحت نشده باشید😊🖤
شده بهش پیام بدی
بگه برو دنبال زندگیت
اخه د لامصب زندگی من تویی دیع💔
فقط ینفر میتونه حالمو خوب کنه
اونم خاله کوچیگمه چون بیشتراز پسر مردم قربون صدقم میره🙃🙂
دهکده ده نودیا
تو باز اون خاله رو داری
من کسیو ندارم
تنهایی بهتره یا برو
حرفاتو به عکساش بزن
اصلا التماس نکن
پسرا از دخترایی
که التماس میکنن
دوری میکنن
چون فکر میکننن اونا ضعیفن
من بهت خیلی از تجربیاتم گفتم
دیگه خود دانی
اینم تو فراموش میکنی نگران نباش
4.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من استوری نمیکنم
چون تو مال 24 ساعت نیستی
تو مال همیشه ای
ولی استوری میزارم جون وقتی میبینم
نگاه کردی بیشتر ذوق میکنم 🙃🎀
8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فقط خاستم بگم نصف ما هستن 😑💔
هعی حواسم هست سر قولت نموندی
ما سر یه رد شدن ساده دو روز بحث میکردیم
حالا اینا
خـــداااااااااااااااااااااااا😫💔
دهکده ده نودیا
هعییییی بیخیالش شدم
چرا من نمیتونم بیخالش بشم؟