شده بهش پیام بدی
بگه برو دنبال زندگیت
اخه د لامصب زندگی من تویی دیع💔
فقط ینفر میتونه حالمو خوب کنه
اونم خاله کوچیگمه چون بیشتراز پسر مردم قربون صدقم میره🙃🙂
دهکده ده نودیا
تو باز اون خاله رو داری
من کسیو ندارم
تنهایی بهتره یا برو
حرفاتو به عکساش بزن
اصلا التماس نکن
پسرا از دخترایی
که التماس میکنن
دوری میکنن
چون فکر میکننن اونا ضعیفن
من بهت خیلی از تجربیاتم گفتم
دیگه خود دانی
اینم تو فراموش میکنی نگران نباش
4.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من استوری نمیکنم
چون تو مال 24 ساعت نیستی
تو مال همیشه ای
ولی استوری میزارم جون وقتی میبینم
نگاه کردی بیشتر ذوق میکنم 🙃🎀
8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فقط خاستم بگم نصف ما هستن 😑💔
هعی حواسم هست سر قولت نموندی
ما سر یه رد شدن ساده دو روز بحث میکردیم
حالا اینا
خـــداااااااااااااااااااااااا😫💔
دهکده ده نودیا
هعییییی بیخیالش شدم
چرا من نمیتونم بیخالش بشم؟
چرا من نمیتونم بیخالش بشم؟
میدونی چرا؟
چون تو برای چند روز عاشق نشدی
تو خیلی وقته دوسش داری
رقیه جان نمیتونی فراموشش کنی
چون اون مال توعه
*****
تو کی؟
یا حضرت ابوالفضل فاطی تویی 😂💔
ارع دیگه
حرف دلمو زدی
تروخدا تو ناشناس نزار
اگه الان پیامتو گذاشتم که فردا قهر نکنی
الان میاد میگه درمورد من حرف نزن