🖼نمای نمایشگاهی از تولیدات و فعالیتهای #تبلیغی حسینیه اندیشه
❇️این پوستر برای «نمایشگاه مجموعههای جهادی تبلیغی» ـ که در حاشیه دیدار مقام معظم رهبری با روحانیون و مبلغین (۲۱ تیر ۱۴۰۲) برپا شده بود ـ تنظیم شد.
✅https://eitaa.com/HossiniehAndisheh
حسینیه اندیشه.png
12.91M
#فایل_اصلی و با کیفیت
🖼نمای نمایشگاهی از تولیدات و فعالیتهای #تبلیغی حسینیه اندیشه
❇️این پوستر برای «نمایشگاه مجموعههای جهادی تبلیغی» ـ که در حاشیه دیدار مقام معظم رهبری با روحانیون و مبلغین (۲۱ تیر ۱۴۰۲) برپا شده بود ـ تنظیم شد.
✅https://eitaa.com/HossiniehAndisheh
📣قابل توجه #مبلغین محترم ایام محرم
🏴 بهمناسبت ایام تبلیغی محرم، حسینیه اندیشه پنج محتوای تبلیغی که در سالهای گذشته در قالب منبر تولید و ارائه شده را باز نشر مینماید:
✔️ ۱. قیام حسینی در برابر جاهلیت اولی؛ قیام خمینی در برابر جاهلیت مدرن🔽
hsnand.ir/p7e7
✔️۲. ساختارهای اجتماعی قاتل امام (ع)؛ ساختارهای اجتماعی برانداز نظام🔽
hsnand.ir/5q0j
✔️۳. «فهم مجتهدانه از عوامل غیبت کبری» زمینهی «تلاش مجاهدانه برای ظهور ولایت عظمی»🔽
https://eitaa.com/HossiniehAndisheh/863
✔️۴. فتنه اعتقادی؛ مشروطه اقتصادی «۱» (برای مدیران و فعالان جبهه انقلاب)🔽
https://eitaa.com/HossiniehAndisheh/864
✔️۵. فتنه اعتقادی؛ مشروطه اقتصادی «۲» (برای عموم مردم)🔽
https://eitaa.com/HossiniehAndisheh/867
✅https://eitaa.com/HossiniehAndisheh
فهم مجتهدانه از عوامل غیبت کبری؛ تلاش مجاهدانه برای ظهور ولایت عظمی.pdf
1.38M
#منبر_انقلابی
📃محتوای تبلیغ ایام محرم با موضوع:
«فهم مجتهدانه از عوامل غیبت کبری» زمینهی «تلاش مجاهدانه برای ظهور ولایت عظمی»
✔️چیستی وظیفه جامعه شیعه برای پایان غیبت حضرت ولیعصر(عج) و تعجیل در فرج، از سوالات مهمّی است که پاسخ به آن، همواره باید دقیقتر و عمیقتر شود.
✔️در زمانهای که شیعه موفق شده تا توانمندیهای یک حاکمیت را در اختیار بگیرد، این پاسخ باید عمقی متناسب با این مقدورات عظیم داشته باشد تا آنها را در مسیر فرج جهتدهی کند.
✔️ متن تبلیغی پیوستی، ابتدائاً به نقد ادراکات متداول درباره علت غیبت و ظهور میپردازد و سپس با دستهبندی روایاتی که عوامل غیبت را بیان کردهاند، محوریت روایات «خوف حضرت ولیعصر از شهادت» را تقویت مینماید و بر اساس دیگر آیات و روایات، این خوف را به خوف از وضعیت «توازن قوا بین دستگاه کفر، نفاق، ایمان» تعریف میکند.
✔️انقلاب اسلامی موفق به ایجاد حاکمیت الهی شده و حضور موثر در «توازن قوای سیاسی» جهان پیدا کرده اما تغییر در «توازن قوای فرهنگی و اقتصادی» هنوز رقم نخورده است.
✔️اگر اهل ایمان بدون تمرین لازم برای حضور در این سطح از منازعه قبل از ظهور آن حضرت، قدرت ایفای نقش موثر در توازن قوا را به دست نیاورده باشند، به تدریج توانایی مقابله را از دست خواهند داد و آن حضرت نهایتاً در این منازعه تنها شده و قبل از تحقق مأموریت خود به شهادت خواهند رسید.
✅https://eitaa.com/HossiniehAndisheh
کتاب فتنه اعتقادی؛ مشروطه اقتصادی-فعالان جبهه انقلاب.pdf
1.97M
#منبر_انقلابی
📃محتوای تبلیغ ایام محرم با موضوع:
فتنه اعتقادی؛ مشروطه اقتصادی «۱» (برای فعالان جبهه فرهنگی انقلاب)
✔️ فوریت مسأله اقتصاد در بیانات مقام معظم رهبری و تلاش دشمن برای جداکردن بدنه مردم از نظام و اسلام ناب از طریق جنگ اقتصادی از یکسو و انتظار و مطالبه بحق عمومی از روحانیت برای نقشآفرینی در چالشهای مهم جامعه اسلامی که امروزه در مسائل معیشتی متبلور شده از سوی دیگر، «روحانیت و مبلغین» را بر آن میدارد تا پیرامون چالشهای اقتصاد ایران، وارد گفتگوی صریح با افکار عمومی در موضوع اقتصاد شوند
✔️از طرفی، شکست کارشناسی متداول در کنترل ناهنجاریهای اقتصاد ایران و بالتبع عدم توفیق دولتهای مختلف از هر جناح و سلیقهای برای حل معضلات اقتصادی، باعث نارضایتی مردم و ضربه به ایمان و اعتقاداتِ بخشهایی از جامعه شده است.
✔️در واقع عدم قبول مسئولیت نسبت به مقوله «تحقق» از سوی متولیان دین یا عدم شناخت صحیح از موضوعات جدید و عینی و نحوه جریان دین در آنها، از عواملی است که حوادث تلخ دوران مشروطه را رقم زد و لذا امکان تکرار آن در عرصه اقتصاد و خطر شکلگیری «مشروطه اقتصادی» را نباید دور از ذهن داشت.
✔️متن تبلیغی پیوستی، بر اساس آیات و روایات و تطبیق آن به شرایط موجود، به بررسی «اوصاف جامعه» و «اخلاق اجتماعی» و بیان تفاوت آن با اخلاق فردی در فرهنگ دین میپردازد و سپس ضرورت موضعگیری در مقابل «مدل ادارهی اقتصادمحور غربی» (به عنوان «بستر پرورش جوامع» در دنیای امروز) را برای فعالان جبهه فرهنگی انقلاب تبیین مینماید.
✅https://eitaa.com/HossiniehAndisheh
فتنه اعتقادی؛ مشروطه اقتصادی 2 ـ برای عموم مردم.pdf
3.18M
#منبر_انقلابی
📃محتوای تبلیغ ایام محرم با موضوع:
«فتنه اعتقادی؛ مشروطه اقتصادی ۲» (برای عموم مردم)
✔️ شکست کارشناسی متداول در کنترل ناهنجاریهای اقتصاد ایران و بالتبع عدم توفیق دولتهای مختلف از هر جناح برای حل معضلات اقتصادی، باعث نارضایتی مردم و ضربه به اعتقاداتِ بخشهایی از جامعه شده است. در واقع واگذاری مطلق این امور به متخصصین رایج و عدم قبول مسئولیت نسبت به «شرایط و ملزمات تحقق دین» از سوی متولیان دین، از عواملی است که حوادث تلخ دوران مشروطه را رقم زد و امکان تکرار آن در قالب شکلگیری «مشروطه اقتصادی» را نباید دور از ذهن داشت.
✔️متن تبلیغی پیوستی، با تطبیق حادثه عاشورا بر شرایط اقتصادی موجود (خصوصا مسئله تورم و گرانی)، علت شکست کارشناسی متداول در کنترل این مسأله را برای افکار عمومی تبیین میکند.
✔️راهحل خروج از این چالشهای اقتصادی، فقط از مسیر «طراحی جدید در الگوی تولید و الگوی مصرف» میگذرد که دارای بالاترین تناسب با انگیزههای عدالتخواهانه مردم ایران باشد و قدرت جذب «نیروهای جهادی» را به عنوان «پیشران تولید در بخش غیردولتی» داشته باشد و از این طریق، تعریف عملیاتیِ جدیدی از «بخش خصوصی» را محقق کند.
✔️در این صورت، محتوای لازم برای «پیچیدگیهای طراحی اقتصاد ایران بر اساس شعار عدالت» (در برابر اقتصاد سرمایهداری)، برای قشر متدین روشن میگردد و زمینه تولیدِ «بصیرت و امید لازم» برای مقابله با جنگ اقتصادی را که منجر به «مشارکت همگانی در دفاع مقدس اقتصادی» خواهد شد، فراهم خواهد کرد.
✅https://eitaa.com/HossiniehAndisheh
#سورهی_قیام
فأشارت الیه قالوا کیف نکلّم من کان فی المهد صبیاً
🏴دیدید واکنش یک بچهی کوچک را وقتی کسی ـ حتی اگر از نزدیکان و آشنایان باشد ـ با آن طفل معصوم تندی کند؟ بغض میکند و میترسد و سمت پدر و مادرش میدود و پشت آنها پناه میگیرد و تا مدّتها بعد هم اگر دوباره طرف را ببیند، غریبی میکند و لب میگزد و احتیاط به خرج میدهد و دور و بر آن مرد یا زن نمیپلکد. انگار که ترس، غل و زنجیری شده که دست و پایش را بسته و به هیولایی تبدیل شده که زبانش را بند آورده ...
🏴بچههای اهلبیت اما حساب جداگانهای دارند. حتی اگر قواعد وراثت را در نظر بگیریم، امامزادهها اولین ورثهی شجاعت و حمیّت و هیبت و عقلانیت و ذکاوت ِ پدرانشان هستند. معنا ندارد که پدرشان در یک جنگ نمایان کشته شود و چهل منزل با سرش همسفر شوند و بعد بگوییم بچه خیال میکرده که بابایش به مسافرت رفته ...
🏴 سید بن طاووس در لهوف حکایتی را نقل میکند که ثابت میکند به عجز درآوردن ِ ائمّهی کفر و پیشوایان نفاق، نه فقط کار بزرگان بنیهاشم است؛ که بخشی جدانشدنی از زندگی کودکان این قوم بوده؛ نشان میدهد که به کار بردن واژهای مانند «کودک» برای خردسالان ِ این خاندان هم، یکی از کارهای کودکانهی ماست.
🏴 یزیدی که در پایتخت امپراطوریش مفتضح شده و در جنگ خطبهها و گریهها و روضهها دستهای نجسش را بالا برده، به حضرت سجاد پیشنهاد میدهد که پسرش با یکی از پسران حسین کشتی بگیرد. حتماً خیال میکرده با این مکر، میتواند در مقابل مردم جنایتش را به یک دعوای خانوادگی بین پسرعموها تقلیل دهد که بعد از جنگی اتفاقی، تصمیم گرفتهاند آشتی کنند و کینهها را کنار بگذارند و به بازی و تفریح و شادی بگذرانند.
🏴حالا در نظر بگیرید طفل معصومی را که بزرگترین فجایع را به چشم خود دیده و عمق جنایت وحشیترین سلّاخها را با تمام وجود درک کرده و حالا هم در اسارت همان آدمکشهاست؛ بغض میکند و میترسد و پناه میگیرد و زبانش بند میآید و به خود میلرزد؟! ابداً! با عقلانیت و ذکاوتش به خوبی فهمیده که یزید چه معرکهای به راه انداخته و چه نیرنگی را تدبیر کرده و شجاعت و حمیّتش را طوری در کلمات سرازیر میکند که ...
🏴 من حدس میزنم زینالعابدین بعد از شنیدن پیشنهاد یزید، به جای آنکه حرفی بزند، مثل مریم مقدس، دشمنان را به کودکی حواله داد که در کنارش بود: «فاشارت الیه».
یزید هم مثل علمای یهود پر از تعجب شده و با خودش گفته: «کیف نکلّم من کان فی المهد صبیا» اما عمرو بن الحسین ـ که به روایت سید بن طاووس «صغیر» بوده ـ چیزی نگفته جز این:
«هرگز! به جای این کار، یک خنجر به من و یک خنجر به فرزندت بده تا با او بجنگم».
لابدّ لحنش همان لحن محکمی بوده که عیسی در گهواره داشته: «انی عبدالله ... جعلنی مبارکا این ما کنت ...»
🏴 اعجازی که روح این پسر در برابر امپراطور به نمایش میگذارد، طوری زادهی معاویه را به عجز میرساند و به زمین گرم میکوبد که راهی جز یک فحّاشیِ بچهگانه برایش باقی نمیماند؛ کاری که یک مرد عادی در برابر یک بچهی کوچک هیچوقت انجام نمیدهد و آن را خفّت و خواری برای خودش حساب میکند. چه برسد به اینکه یک امپراطور به پسری فحّاشی کند که پدر و برادرانش را از دست داده و به اسارت قاتلان آنها در آمده. این ناسزاها به عمرو و پدرش طبعاً قابل نقل و ترجمه نیستند ... اما این حجم از استیصال و درماندگی و انفعال برای یک حاکم فاتح در برابر یک خردسالِ دربند کشیده شده، همان معجزهای است که کار هر روز ِ آلالله است. آلالله هم که میدانید یعنی چه؟ یعنی خانوادهی خدا ...
🏴 جامعهی کبیره است که روی لبهایم میلغزد:
خضع کل جبّار لفضلکم و ذلّ کلّ شیء لکم
تمامی جباران در برابر فضل شما خاضع شدهاند و همه چیز در مقابل شما به خاک ذلّت افتاده ...
▪️خیلی مانده تا شیعه بفهمد حقیقت روضههای سه سالهی حسین را ...
🖊محمدصادق حیدری
☑️https://eitaa.com/HossiniehAndisheh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽️ #استوری سلسله مباحث فتنه اعتقادی؛ مشروطه اقتصادی
⚫️ مراسم شب دوم محرم
🎙️سخنران: حجتالاسلام محمدصادق حیدری
📅 تاریخ : ۲۸ تیر ۱۴۰۲
🕌هیئت معظم بقیه الله (عج) و قرارگاه جهادی شهید بلباسی. شهر ساری
🔊 دریافت صوت سخنرانی شب دوم◀️ https://eitaa.com/HossiniehAndisheh/871
☑️ https://eitaa.com/HossiniehAndisheh
سخنرانی شب دوم محرم(هیئت بقیه الله(عج) قرارگاه جهادی شهید بلباسی).mp3
16.28M
🔊 #صوت_سخنرانی با موضوع:
《فتنه اعتقادی؛ مشروطه اقتصادی》
🎙️حجتالاسلام محمدصادق حیدری
🗓 #شب_دوم محرم ۱۴۴۵
◾️چهارشنبه ۲۸تیر۱۴۰۲
🕌هیئت معظم بقیه الله (عج) و قرارگاه جهادی شهید بلباسی. شهر ساری
☑️https://eitaa.com/HossiniehAndisheh
سخنرانی شب سوم محرم_هیئت بقیه الله (عج) قرارگاه جهادی شهید بلباسی.mp3
32.85M
🔊 #صوت_سخنرانی با موضوع:
《فتنه اعتقادی؛ مشروطه اقتصادی》
🎙️حجتالاسلام محمدصادق حیدری
🗓 #شب_سوم محرم ۱۴۴۵
◾️پنجشنبه ۲۹ تیر۱۴۰۲
🕌هیئت معظم بقیه الله (عج) و قرارگاه جهادی شهید بلباسی. شهر ساری
☑️https://eitaa.com/HossiniehAndisheh
27.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📽️ #استوری سلسله مباحث فتنه اعتقادی؛ مشروطه اقتصادی
⚫️ گزینشی از مراسم شب سوم
▪️حتی کیفیت عبادات فردی امام حسین ع، روابط اجتماعی باطل را تحقیر میکرد
📅 تاریخ : ۲۹ تیر ۱۴۰۲
🕌هیئت معظم بقیه الله (عج) و قرارگاه جهادی شهید بلباسی. شهر ساری
🔊 دریافت صوت سخنرانی شب سوم◀️https://eitaa.com/HossiniehAndisheh/872
☑️ https://eitaa.com/HossiniehAndisheh
سخنرانی شب چهارم_هیئت بقیه الله عج قرارگاه جهادی شهید بلباسی مازندران .mp3
7.83M
🔊 #صوت_سخنرانی با موضوع:
《فتنه اعتقادی؛ مشروطه اقتصادی》
🎙️حجتالاسلام محمدصادق حیدری
🗓 #شب_چهارم محرم ۱۴۴۵
◾️جمعه ۳۰ تیر۱۴۰۲
🕌هیئت معظم بقیه الله (عج) و قرارگاه جهادی شهید بلباسی. شهر ساری
☑️ https://eitaa.com/HossiniehAndisheh
32.28M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📽️ #استوری سلسله مباحث فتنه اعتقادی؛ مشروطه اقتصادی
⚫️ گزینشی از مراسم شب چهارم
▪️چگونه "فاصله طبقاتی" و ساختارهای "جمعاللمال" مردم را از همراهی با قیام حسینی بازداشت
📅 ۳۰ تیر ۱۴۰۲
🕌هیئت معظم بقیه الله (عج) و قرارگاه جهادی شهید بلباسی. شهر ساری
🔊 دریافت صوت سخنرانی شب چهارم◀️ https://eitaa.com/HossiniehAndisheh/874
☑️ https://eitaa.com/HossiniehAndisheh
🏴وارد شدن به معرکه ای چند هزار نفره؛ یکّه و یک تنه و تنها🏴
یک.
اگر «گودال قتلگاه» محل عمیق ترین و زیباترین و بالاترین عبادتی باشد که برای خدای متعال انجام شده،
فقط یک نفر را پیدا می کنیم که در چنین جایی با اباعبدالله همراه شده.
یعنی تنها شریک ِ «اباعبدالله» در این «عبادت»، «عبدالله» است
چه «پدری» و چه «پسری»
برای رسیدن به چنین مقامی از چه گردنه ای عبور کرده؟
حدس من:
وارد شدن به معرکه ای چند هزار نفره؛ یکّه و یک تنه و تنها
پس شب و روز پنجم محرم، شب و روز امیدواری ما ترسوها به جرأتی است که
یک کودک [لفظی معادل با معنای مدّنظر وجود ندارد] به تاریخ دمیده
دو.
موقعی که مجاهدان، تهران را فتح کردند و خطر، شیخ را تهدید می کرد، من فکر کردم شیخ حتماً به سفارتخانههای خارجی پناه برده و یا گریخته است. وقتی به خانهاش رسیدم، دیدم در باز است. مرا که دید، به شوخی گفت, «لوله هنگ دانهای چند است؟!» (سوراخ موشها چند است؟) سپس خندید و گفت: «همه ترسیدند و توی سوراخ موش رفتند» یکی از حضار به شیخ گفت: «آقا! شما که میدانستید با مخالفت نتیجهای نمیگیرید، چرا مخالفت کردید؟ از اول معلوم بود که از پس این ها بر نمیآیید.» شیخ گفت:
«تا اگر صد سال بعد از این بعضی از مسلمانان به قعر زیر زمین و داخل سرداب ها رفتند و در آنجا با کمال ترس درد دل کردند و گفتند صد سال قبل عدهای دست به دست هم دادند و ریشۀ اسلام را کندند، لااقل یک نفر بگوید که در میان آن عده یک آخوند طبرسی و یارانش بودند که مخالفت کردند!»
میرزا جواد سعدالدوله به شیخ پیشنهاد کرد که بیرق «هلند» را بر بالای خانه تان بزنید؛ دیگر حتی لازم نیست به سفارت هلند تشریف بیاورید. زمانی هم که مشروطه خواهان تهران را گرفته بودند، اینطور نبود که جرئت داشته باشند به سفارت خارجی تعرض کنند، و میترسیدند. شیخ در پاسخ به این پیشنهاد، خندید و به استهزا گفت: «آقای سعدالدوله باید بیرق ما را بر روی سفارت اجنبی بزنند. چطور ممکن است که صاحب شریعت که من یکی از مبلغین احکام آن هستم، اجازه فرماید به خارج از شریعت آن پناهنده شوم؟!» آنگاه آیۀ شریفۀ «... وَلَنْ یَجعلَ اللهُ للکافرینَ علیَ المؤمنینَ سبیلاَ». و چند آیۀ دیگر را خواند و سپس ادامه داد: «من حاضرم صد مرتبه زنده شوم و ایرانیان و مسلمین مرا مثله کنند و بسوزانند، ولی به اجنبی پناهنده نشوم.»
[نمونه ای معاصر از وارد شدن به یک معرکه چند هزار نفره؛ یکّه و یک تنه و تنها]
و
کودکی [لفظی معادل با معنای مدّنظر وجود ندارد] که «نوّاب عامّ» را تربیت کرده و پرورش داده...
سه.
《قدرت ها و ابرقدرت ها و نوکران آنها مطمئن باشند که
اگر خمینی یکّه و تنها هم بماند
به راه خود
که راه مبارزه با کفر و ظلم و شرک و بت پرستی است
ادامه می دهد
و به یاری خدا در کنار بسیجیان جهان اسلام، این پابرهنه های مغضوب دیکتاتورها،
خواب راحت را از دیدگان جهانخواران و سرسپردگانی که به ستم و ظلم خویشتن اصرار می نمایند سلب خواهد کرد.》
پیام به حجاج بیت الله الحرام ۱۳۶۶/۶/۵
[نمونه ای امروزین از وارد شدن به یک معرکه جهانی؛ یکّه و یک تنه و تنها]
و
کودکی [لفظی معادل با معنای مدّنظر وجود ندارد] که «نوّاب عام» را تربیت کرده و پرورش داده...
🖊محمدصادق حیدری
☑️https://eitaa.com/HossiniehAndisheh
سخنرانی شب پنجم محرم_هیئت بقیه الله عج قرارگاه جهادی شهید بلباسی مازندران .mp3
5.67M
🔊 #صوت_سخنرانی با موضوع:
《فتنه اعتقادی؛ مشروطه اقتصادی》
🎙️حجتالاسلام محمدصادق حیدری
🗓 #شب_پنجم محرم ۱۴۴۵
◾️شنبه ۳۱ تیر۱۴۰۲
🕌هیئت معظم بقیه الله (عج) و قرارگاه جهادی شهید بلباسی. شهر ساری
☑️ https://eitaa.com/HossiniehAndisheh
44.13M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📽️ #استوری سلسله مباحث فتنه اعتقادی؛ مشروطه اقتصادی
⚫️ گزینشی از مراسم شب پنجم
▪️یکی از اهرمهای کنترل تورم در دنیا، طبقاتیکردن الگوی مصرف است... اما ملت ایران بعد از انقلاب، با تکیه به عدالت علوی، فاصله طبقاتی در مصرف را شکستهاند و اجازه نمیدهند این نظمهای ظالمانهی نظام سرمایهداری آنها را تحقیر کند... اما متاسفانه دچار الگوی مصرفِ زندگی اروپایی و امریکایی شدهاند...
📅 ۳۱ تیر ۱۴۰۲
🕌هیئت معظم بقیه الله (عج) و قرارگاه جهادی شهید بلباسی. شهر ساری
🔊 دریافت صوت سخنرانی شب پنجم◀️ https://eitaa.com/HossiniehAndisheh/879
☑️ https://eitaa.com/HossiniehAndisheh
سخنرانی مراسم شب ششم محرم_هیئت بقیه الله عج قرارگاه جهادی شهید بلباسی مازندران_1.mp3
6.37M
🔊 #صوت_سخنرانی با موضوع:
《فتنه اعتقادی؛ مشروطه اقتصادی》
🎙️حجتالاسلام محمدصادق حیدری
🗓 #شب_ششم محرم ۱۴۴۵
◾️یکشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۲
🕌هیئت معظم بقیه الله (عج) و قرارگاه جهادی شهید بلباسی. شهر ساری
☑️ https://eitaa.com/HossiniehAndisheh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽️ #استوری سلسله مباحث فتنه اعتقادی؛ مشروطه اقتصادی
⚫️ گزینشی از مراسم شب ششم
▪️در دوران مشروطه بعضی از علما و متدینین، امور را به متخصصین علوم سیاسیِ رایج در دنیا واگذار کردند و نتیجه آن، شکست نهضت مشروطه شد؛ امروز نیز اگر در جنگ اقتصادی، امور این جنگ را به متخصصینِ رایج علم اقتصاد واگذار کنیم، شکست خواهیم خورد؛ کما اینکه تا امروز علت شکستهای مداوم در حل موضوعاتی همچون تورم و گرانی به همین موضوع برمیگردد... اما بعد از انقلاب، هرجا که متخصصینِ رایج ناتوان شدند و کار به مردم سپرده شد، مردم توانستند مشکلات را حل کنند
📅 ۱ مرداد ۱۴۰۲
🕌هیئت معظم بقیه الله (عج) و قرارگاه جهادی شهید بلباسی. شهر ساری
🔊 دریافت صوت سخنرانی شب ششم◀️ https://eitaa.com/HossiniehAndisheh/881
☑️ https://eitaa.com/HossiniehAndisheh
سخنرانی شب هفتم محرم_ هیئت بقیه الله عج قرارگاه جهادی شهید بلباسی مازندران .mp3
8.53M
🔊 #صوت_سخنرانی با موضوع:
《فتنه اعتقادی؛ مشروطه اقتصادی》
🎙️حجتالاسلام محمدصادق حیدری
🗓 #شب_هفتم محرم ۱۴۴۵
◾️دوشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۲
🕌هیئت معظم بقیه الله (عج) و قرارگاه جهادی شهید بلباسی. شهر ساری
☑️ https://eitaa.com/HossiniehAndisheh
29.73M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📽️ #استوری سلسله مباحث فتنه اعتقادی؛ مشروطه اقتصادی
⚫️ گزینشی از مراسم شب هفتم
▪️همانطور که رفتار سیاسی ملت ایران برای اهل دنیا (متخصصین علوم سیاسی رایج) قابل پیشبینی نیست، رفتار اقتصادی آنها نیز برای اهل دنیا (متخصصین علم اقتصاد رایج) قابل پیشبینی و کنترل نیست و این، یکی از مزایای ملت ایران است که برآمده از عظمت ایمانی آنهاست اما کفایت نمیکند زیرا برای پیروزی در جنگ اقتصادی، باید الگوی تولید و الگوی مصرف متناسب با نظم ایمانی خود را نیز تولید کنند و مکان اصلی برای مطالبهگری و تحقق این الگوها، "هیئتها و مساجد" است چون این مراکز، محل تجمع انگیرههای حسینی است و قدرت تحول در جامعه ایران را دارند
📅 ۲ مرداد ۱۴۰۲
🕌هیئت معظم بقیه الله (عج) و قرارگاه جهادی شهید بلباسی. شهر ساری
🔊 دریافت صوت سخنرانی شب هفتم◀️ https://eitaa.com/HossiniehAndisheh/883
☑️ https://eitaa.com/HossiniehAndisheh
سخنرانی شب هشتم محرم_هیئت بقیه الله عج قرارگاه جهادی شهید بلباسی مازندران.mp3
11.97M
🔊 #صوت_سخنرانی با موضوع:
《فتنه اعتقادی؛ مشروطه اقتصادی》
🎙️حجتالاسلام محمدصادق حیدری
🗓 #شب_هشتم محرم ۱۴۴۵
◾️سهشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۲
🕌هیئت معظم بقیه الله (عج) و قرارگاه جهادی شهید بلباسی. شهر ساری
☑️ https://eitaa.com/HossiniehAndisheh
33.87M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📽️ #کلیپ_کوتاه از سلسله مباحث فتنه اعتقادی؛ مشروطه اقتصادی
⚫️ گزینشی از مراسم شب هشتم
▪️ ملت ایران در ایام اربعین بدون طلب پول و مقام و جایگاه، به محبین امام حسین ع خدمات میدهند آیا همین انگیزه و روحیه، نمیتواند وارد راهاندازی "خط تولیدِ" وقفی شود تا کشور برای رونق تولید، از وابستگی به سرمایهی بخش خصوصیِ متداول با اخلاق نظام سرمایهداری بینیاز شود؟!
اگر بخشی از نذورات و کمکهای مومنانه مردم در مساجد و رزمایشهای مواسات به راهاندازی خط تولیدهای وقفی (یعنی حذف قیمت خط تولید از هزینه بنگاههای اقتصادی مردمی و حذف قیمت خط تولید از قیمت کالا) اختصاص پیدا کند باعث رونق بینظیر تولید و کنترل تورم و گرانی میشود...
اثر کنترل تورم، حتی در همین کمکهای مومنانه مشهود خواهد بود: یعنی قیمت همین بستههای معیشتی ثابت میماند و نیازی نیست سالهای بعد با مبلغ چندین برابر امسال، بسته معیشتی تهیه کنیم...
📅 ۳ مرداد ۱۴۰۲
🕌هیئت معظم بقیه الله (عج) و قرارگاه جهادی شهید بلباسی. شهر ساری
🔊 دریافت صوت سخنرانی شب هشتم◀️https://eitaa.com/HossiniehAndisheh/885
☑️ https://eitaa.com/HossiniehAndisheh
سخنرانی شب نهم محرم_ هیئت بقیه الله عج قرارگاه جهادی شهید بلباسی مازندران .mp3
9.7M
🔊 #صوت_سخنرانی با موضوع:
《فتنه اعتقادی؛ مشروطه اقتصادی》
🎙️حجتالاسلام محمدصادق حیدری
🗓 #شب_نهم محرم ۱۴۴۵
◾️چهارشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۲
🕌هیئت معظم بقیه الله (عج) و قرارگاه جهادی شهید بلباسی. شهر ساری
☑️ https://eitaa.com/HossiniehAndisheh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽️ #کلیپ_کوتاه از سلسله مباحث فتنه اعتقادی؛ مشروطه اقتصادی
⚫️ گزینشی از مراسم شب نهم
▪️ اگر ملت ایران و هیئتها متوجه شوند که امروز پرچم امام حسین ع و ایمان مردم و جمهوری اسلامی (که خونآورد شهدای عاشق امام حسین است) از موضع اقتصاد مورد تهاجم و ضربه است قطعا حاضر میشوند با انگیزه دفاع از پرچم امام حسین ع، بالاترین سطح کار تولیدی را داشته باشند اما به دنبال الگوی مصرفِ رفاه دیوانهوار اروپایی و امریکایی نروند بلکه بهدنبال الگوی مصرف عادی و مورد نیاز یک زندگی معقول باشند...
ممکن است الگوی مصرف موجود اروپایی و امریکایی، آسایش ظاهری داشته باشد اما آرامش حقیقی را سلب میکند چون هر روز، تنوع جدیدی به بازار میآید و شما باید مرتب دنبال آن بدوید...
📅 ۴ مرداد ۱۴۰۲
🕌هیئت معظم بقیه الله (عج) و قرارگاه جهادی شهید بلباسی. شهر ساری
🔊 دریافت صوت سخنرانی شب نهم◀️https://eitaa.com/HossiniehAndisheh/887
☑️ https://eitaa.com/HossiniehAndisheh
سخنرانی مراسم شب دهم محرم_هیئت بقیه الله عج قرارگاه جهادی شهید بلباسی مازندران .mp3
10.24M
🔊 #صوت_سخنرانی با موضوع:
《فتنه اعتقادی؛ مشروطه اقتصادی》
🎙️حجتالاسلام محمدصادق حیدری
🗓 #شب_دهم محرم ۱۴۴۵
◾️ پنجشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۲
🕌هیئت معظم بقیه الله (عج) و قرارگاه جهادی شهید بلباسی. شهر ساری
☑️ https://eitaa.com/HossiniehAndisheh