هدایت شده از عجم علوی | مهدی مولایی
گفتند سودای رهبری داری. گفتند چشم به صندلی آقا داری. در مناظرات تلوزیونی، وقیحانه و بیشرمانه به چشمهای معصومت خیره شدند و گفتند سندروم پست بیقرار داری. از قوه قضاییه به ریاست جمهوری آمدهای و از کجا معلوم طمع به مقامی بالاتر نداشته باشی. بیسوادی. سادهزیستی. تپقهای کلامی داری. گفتند مردمفریبی. برای فریب مردم است که اینقدر بااخلاقی. تو هربار لبخند زدی. گفتی من فقط یک طلبه خدمتگزارم. گفتی اگر توهین به من مشکل مردم را حل خواهد کرد پس بسیار به من توهین کنید. گفتی من کسی نیستم، آقا را ولی آزار ندهید. عبای آقا را بوسیدی.
وقتی همهشان سرگرم بازیهای سیاسی و پولپاشیهای رسانهای بودند، عبایت را روی دست انداختی و روستا به روستا با کفشهای گلی به مردمانی سر زدی که حتی بخشدار را از نزدیک ندیده بودند. هرروز. هرهفته. بیوقفه. خوشحالی که دوید توی چشمهایشان، گفتی من کسی نیستم. مرا آقا فرستاده. فقط از او متشکر باشید. ناگهان در یک عصرگاه اردیبهشتی همه خستگیهایت را روی کولت گذاشتی و میان جنگلهای مهآلود ارتفاعات ورزقان، آرام محو شدی. که بدانند تو فدایی آقایی. خادم مردم. بعد از تو آقا کوهوار و ایستادهقامت ماند. دور خودش جمعمان کرد. در نمازت بغض نکرد. حواسش بود غصه نخوریم. سیاه نپوشید و بر تابوتت کمر خم نکرد، حتی برای بوسهای. و ما داغ تو را به کوهی بزرگ تکیه دادیم. حالا آقا نیست ابراهیم. کوه بزرگ رفته. کوه بزرگ تنهایمان گذاشت. و کاش که ما هم با تو قبل از آقا در مههای ورزقان محو شده بودیم...
«مهدی مولایی»
@m_molaie110
میخونن شاه ما کاوه آهنگر است بعد کاوه کی بوده؟کسی که علیه ظلم شاه زمان خودش ایستاده:)))
سلطان تناقضات پیدرپی.
هدایت شده از ՏᗴᗷᗩՏTIᑎ🇮🇷
16.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اصلا چه معنی میده چیزی رایگان باشه؟ گرون کنید مردم بریزن بیرون چند نفر کشته شن یکم پول بریزن به کارت ما.
@sebastin🇮🇷
- Innate Domain🇱🇧🇮🇷.
اصلا چه معنی میده چیزی رایگان باشه؟ گرون کنید مردم بریزن بیرون چند نفر کشته شن یکم پول بریزن به کار
بعد این خیلی برام جالب بود، تو یکی دیگه از مصاحبههاشون برای اینکه زدن زیرساختارو توجیه کنن میگفتن مگه پول اون زیرساختا میره تو جیب مردم؟ یکی نبود بگه خب نافهم اگر خراب بشه دوباره همین مردم باید پول درست شدنش و بدن، اینم مغالطهش همونه، یه کار خوب و برای شما زشتسازی میکنن تا شما از اون کار خوب متنفر شی، خب که چی؟ همینطوری اینهمه سال آدمارو از کشورشون متنفر کردن و به کشورشون گفتن خرابشده.
اول که زیرساخت نداشتیم تو عصر حجر بودیم، حالا زیرساخت داریم؟ نه پولش نمیره تو جیب مردم میره عراق و سوریه، اوه ثابت شد نمیره عراق و سوریه؟ بگیم خب که چی به مردم چه نفعی میرسونه؟ بعد عه گند حرفامون خیلی دراومد، دولت و اینا یه کار درست کردن بگیم یعنی چی کار درست انجام دادین باید میذاشتین همونطوری بمونه:)))
مغالطه در مغالطه.
- Innate Domain🇱🇧🇮🇷.
اصلا چه معنی میده چیزی رایگان باشه؟ گرون کنید مردم بریزن بیرون چند نفر کشته شن یکم پول بریزن به کار
چیشد؟ زیرساخت نداشتیم که؟ حالا مترو شد زیرساخت؟:)))
عجب.
- Innate Domain🇱🇧🇮🇷.
اصلا چه معنی میده چیزی رایگان باشه؟ گرون کنید مردم بریزن بیرون چند نفر کشته شن یکم پول بریزن به کار
یه کانال زدم که تراوشات ذهنی اینجوریمو اونجا بگم، جامعتر و کاملتر و با یه زبون دیگه، اینجا خیلی فضاش گوگولی و نازه و فکر نمیکنم چنین چیزایی رو اینجا بطلبه.
تصمیم گرفتم جداش کنم چون به نظرم اینطوری بهتر بود
هدایت شده از •آیه•
آیه/نشانه شاید هم خانه!
خانهی دوم من، جایی برای تراوشات ذهنی گاه و بیگاه، حرفهای زده و نزدهی بحثبرانگیز، گاهی تند گاهی ملیح.