eitaa logo
طبیبِ جان 🏴
200.7هزار دنبال‌کننده
9.9هزار عکس
5.2هزار ویدیو
116 فایل
🌺طبیبِ جان... همراهی برای جسم و جان 👤مدیریت: سید روح الله حسینی 🍜تغذیه @Taghzieh_tabaie_amzaj 💼آموزشگاه @Amoozesh_Javaher 📞مشاوره @Setare_mobin 💞همسرداری @Delbarkade 🛍️فروشگاه @FJawaher 🎯رضایت: @Rezayat_tabibjan 🚨تبادل، تبلیغات نداریم.
مشاهده در ایتا
دانلود
تخفیف محدود فروشگاه جواهر 👇👇 عسل چند گیاه اعلا یک کیلو ۴۲۰ت🔥 عسل چند گیاه نیم کیلویی فقط ۲۰۵ ت عسل موم دار طبیعی فقط ۶۵۰ ت پفک سویقی در سه طعم فقط ۶۵ ت مکمل چاق کننده فقط ۴۲۰ ت💥 معجون سنگ صفرا فقط ۲۱۰ ت مکمل تقویتی کودکان ۱۲۰ ت روغن رشد مو فقط ۱۴۰ ت سرکه سیب یک لیتری ۷۵ ت سرکنگبین نعنایی فقط ۲۱۰ ت سرکنگبین کاسنی شاهتره فقط ۲۲۰ ت سرکنگبین عنابی فقط ۲۳۰ ت سرکنگبین افتیمونی فقط ۲۵۰ ت سرکنگبین عنصلی مرکب فقط ۲۹۵ ت نوره ۵۰۰ گرمی فقط ۴۰ ت🔥 نکته: تخفیف تا فرداشب ادامه خواهد داشت ❌ ادمین فروشگاه: @Adforosh محصولات طبیعی جواهر https://eitaa.com/joinchat/2936471677C3a036c4fdb
. تعدادی عسل طبیعی موم دار وحشی هم برامون رسیده. مقدارش کم هست. به بعضی ها میدیم😊 کسانی که ۵۰ عسل چندگیاه بخرند، یک کیلو از این عسل هدیه بهشون داده میشه. یا اینکه میتونید جداگانه خرید کنید فقط قیمتش یکم بالاست. قیمت این عسل مثل خود عسل وحشی هست😄 اسم این عسل، عسل موم دار ویژه هست برای تهیه این عسل به این آیدی پیام بدین: @Adforosh 🍃 کانال رسمی طبیب جان 👇 https://eitaa.com/joinchat/3658612752C778c1803ba
طبیبِ جان 🏴
. الان تو نوع عسل موم دار داریم:👇 1⃣ عسل موم دار طبیعی معمولی که قبلا هم برای فروش داشتیم 2⃣ عسل موم دار ویژه(وحشی) .
طبیبِ جان 🏴
زمان: حجم: 935.2K
توضیحات درباره عسل های موم دار .
طبیبِ جان 🏴
✉️پیام مخاطب
. اگر کسی به انسان ظلم کند، بدزبانی کند، تحقیر کند، حقش را بخورد یا آرامش او را بگیرد، فعلِ آن شخص، فعلِ اختیاری خودش است. او مجبور نبوده ظلم کند. اختیار داشته، عقل داشته، راهِ مقابلش باز بوده، می‌توانسته رعایت کند، می‌توانسته سکوت کند، می‌توانسته احترام بگذارد، می‌توانسته آزار نرساند. اما با اراده خودش مسیر ظلم را انتخاب کرده پس نمی‌شود گفت چون آن رنج برای من مثلا اگر امتحان الهی بوده، پس او دیگر مسئول نیست! امتحان بودن برای من، مسئولیت او را برنمی‌دارد. این‌که خداوند از دل آن رنج برای من رشد، صبر، پختگی، کفاره و ارتقای روحی قرار بدهد، یک جهت مسئله است، اما این‌که آن شخص با اختیار خودش ظلم کرده، جهت دیگری است. مجازات هم دقیقاً برای همین است. مجازات برای فعلِ آگاهانه و اختیاری است. اگر کسی مجنون و بی‌عقل باشد، یا واقعاً فاقد تشخیص و اراده باشد، کسی مثل انسان عاقل و مختار با او برخورد نمی‌کند. چون در آن‌جا فعل، از اراده سالم و آگاهانه صادر نشده است. اما وقتی انسان عاقل، بالغ، فهمیده و صاحب اراده است، اگر از همین اراده و اختیار سوءاستفاده کند و با اختیار خودش به مال، جان، آبرو، آرامش یا شخصیت دیگران آسیب بزند، این‌جا مسئولیت و مؤاخذه معنا پیدا می‌کند. پس مجازات، در حقیقت، پاسخ به سوءاستفاده از اختیار است. ظالم اختیار داشته که ظلم نکند، ولی ظلم کرده است و مظلوم هم بعد از آن ظلم، باز در میدان اختیار قرار می‌گیرد. می‌تواند مطالبه حق کند، می‌تواند دیه بگیرد، می‌تواند شکایت کند، می‌تواند قصاص بخواهد، و می‌تواند گذشت کند، ببخشد و برای خدا عفو کند. هر دو مسیر برای مظلوم باز است. اینجاست که معلوم می‌شود انسان دائماً با میدان انتخاب، اراده و اختیار روبه‌روست. هم ظالم در هنگام ظلم، با اختیار خودش ظلم می‌کند، هم مظلوم بعد از ظلم، با اختیار خودش تصمیم می‌گیرد که حقش را مطالبه کند یا از حق خودش بگذرد. پس اگر شما در برابر سختی‌هایی که از طرف پدرشوهر مرحومتان دیدید، به خاطر خدا، حفظ زندگی، حرمت خانواده، آرامش همسر و فرزندان، مسیر احترام و گذشت را انتخاب کردید، این خودش یک انتخاب بزرگ و ارزشمند بوده است. اسم این کار، بی‌اراده بودن نیست، اسمش صبر، حلم، بزرگواری، مدیریت زندگی و انتخاب عاقلانه شما برای خداست. اما ارزش گذشت شما باعث نمی‌شود خطای طرف مقابل از اساس خطا نباشد. او نسبت به انتخاب خودش مسئول است، شما هم نسبت به انتخاب خودتان مأجور هستید ان شاء الله .
طبیبِ جان 🏴
✉️پیام مخاطب
. احکام شرعی و دین به شخص مکلف جاری میشه. شخصی که عاقل باشه و بالغ باشه. شخصی که اراده و اختیار داره شخصی که عقل نداره و دیوانه هست، دیگه تکلیفی نداره، نماز و روزه نداره که. پس دین خدا و شرع، جایی معنا پیدا میکنه که عقل و اراده باشه. ثواب و عقاب جایی معنا پیدا میکنه که اراده و اختیار باشه