هدایت شده از قهوهخونه
📻| درودِ ماه بهشما، این پیغام رو بازنشر بدید چنلتون و بهقهوهخونه بپیوندید. بعد براساس حسچنلتون یکشعرنو یا یکداستانکوچک مینویسم، یهآرزو براتون میکنم و موزیکی قدیمی تقدیمتون میکنم.
جهت تگهاتون، کلیک.
разлюбить
For talking with me .
https://eitaa.com/Jima_xa/5764 سلام منم همینطور چطوریاییی جیمز
نیک
-
سلام بهترین دوست ناشناسی من
خسته ام تو چی
разлюбить
For talking with me .
https://eitaa.com/Jima_xa/5766 سلام بهترین ادمینی که توی ناشناسش حرف میزنم ، خسته چراا چیشده
نیک
-
هیچی همینطوری تو چطوری
разлюбить
For talking with me .
منم خوبمم فیلم جدید شروع کردم و این داستانا و آره خلاصه
نیک
-
چی چه فیلمی
разлюбить
For talking with me .
https://eitaa.com/Jima_xa/5768 بالاخره استرنجر تینگز و شروع کردم و واقعا قشنگهه
نیک
-
بهبه خوش بگذره