eitaa logo
نمیدونم چیچی!
191 دنبال‌کننده
612 عکس
162 ویدیو
0 فایل
اینجا صرفا جهت گفتن اتفاقات عجیبی که واسم افتاده و البته سوالات خیلی عجیب تر ذهن پریشان بنده بنا شده و البته کلی چیزای دیگه
مشاهده در ایتا
دانلود
۱.واکنش خدا: این تازه اولشه بنده ی کوچولوی من🤏 ۲.نیاز نیست کاری کنم یه کوفتگی همیشگی توی بدنم هست حالا به خاطر ستون فقرات نازنینم یا به خاطر کمبود ویتامین دی یا نرمی مفاصل یا کمبود هر چیز دیگه ای(چقد چسناله کردم منظورم چیه) ۳.عه مبارکه خانومی چرا؟
بچه ها داداشم نمیدونم داره کرم میریزه بهم یا واقعی میگه میگه که تو دایگو جواب ناشناسا رو‌ میده ولی مگه دایگو درسته؟
هدایت شده از قلم‌نَورد
درود. این پیام از جهت دریافت تقدیمی، برای شما پست شده. امید است ک شرکت کنید.🤝 تصمیم دارم برای شما با توجه به کلمه‌ای ک خودتون بیان می‌کنید، یک نوشته‌ی یادگاری بنویسم؟ با این روند ک: شما این پیام رو در چنل‌تون فوروارد می‌کنید و تا زمان دریافت تقدیمی از جانبِ من در چنل‌تون باقی بمونه. بعد لینک چنل‌تون+یک‌کلمه رو در ناشناس یا آیدیِ زیر ارسال می‌کنید. سپس منتظر دریافت تقدیمی می‌مونید.🌊 کلمه ای ک شما می‌فرمایید محتوای نوشته‌ای که متعلق به شماست رو تعیین می‌کنه.* - @ZYinxj - https://daregooshy.ir/secret/24259941
دکمه ی پایان کجایی عشقم
ماه رمضون میاد بعد سحر بیدار میمونم هم سحر خیر میشم هم تا شب کلی درس میخونم🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡
آره انقد سحر خیزم که دیشب تا حالا چشم رو هم نذاشتم
هدایت شده از قلم‌نَورد
جایی میان زمین و آسمان و به دور از نوری نمایان. لحظه‌ای که به هرچه چنگ می‌زنم دستانم رها شده و باز گم می‌شوم. چشم که می‌گردانم، در پایین پاهایم دره‌ی تاریک و عمیق از ترس را می‌بینم و در بالای سرم آسمانِ شب در حضور مه و طوفان؛ و بر روی گونه‌هایم باران را احساس می‌کنم که اندک لحظه‌ای بعد، موجب سُر خوردن دست‌هایم از پناهگاهِ موقت میشود... و من دوباره در لابه‌لای پیچ و خم افکارم زندانی می‌شوم. زندانی که هر سلولش یادآور اشتباهات گذشته و اضطراب از ندانستن آینده است و نگرانی از لحظات گذرانِ حال، که فرصت زندگی را از من ربوده‌اند./شکست - https://eitaa.com/ZY2008 + https://eitaa.com/Judy12 قلم: زینب‌یعقوبی دوربین: مهدی‌قنبری
فقط به تک تک جملات نگاه میکردم و میخوندم و در عین حال نمیتونستم جلوی مغزم رو بگیرم که جملات رو تصور نکنه
انقد محتوای چنلم عالیه که با هر بار پیام ریزش دارم😔