ایشالا که فردا برید امتحانو بترکونید و توی مدرسه ی به قول جناب پزشکیان مثلا نخبه ی تک بعدی نینصحضحض قبول بشید
تازه گره روسریشم دودیقه درمیون یه جوری سفت میکرد که انگار میخواد خودشو خفه کنه
ملت دارن راجب تابستونشون برنامه ریزی میکنن که چه کتابایی(غیردرسی) بخونن وچه فیلم و سریالایی ببینن اونوقت من نشستم دارم برنامه ریزی میکنم تا فلان روز نهایی بعدش تست از فلان روز آزمون و...
شکرت خدا👍🙂