از آدمها، سیاست و ظلم خستم...
دستمو بگیر منو ببر یهجای دور، جایی که هیچکس نباشه فقط من، تو و فلاسکِ چای.
هدایت شده از محبین
از نشانههای بلوغ همینکه
وقتی متوجه شدیم حرفمون جایی ارزش نداره
حداقل با سکوت شخصیتمون رو حفظ کنیم.
@ir_mohebin