از آدمها، سیاست و ظلم خستم...
دستمو بگیر منو ببر یهجای دور، جایی که هیچکس نباشه فقط من، تو و فلاسکِ چای.
هدایت شده از محبین
از نشانههای بلوغ همینکه
وقتی متوجه شدیم حرفمون جایی ارزش نداره
حداقل با سکوت شخصیتمون رو حفظ کنیم.
@ir_mohebin
با همه وسواسم در مورد نگارش، نمیدونم چرا اینقدر دوست دارم "خانم" رو به اشتباه "خانوم" بنویسم. انگار "خانوم" یه مھر و محبتی توشه که توی "خانم" نیست.