همه شب سجده برآرم که بیایی تو به خوابم، و در آن خواب بمیرم که تو آیی و بمانی...
هیچتر از هیچ.
توی سال جدید
به قول جناب چاوشی:
بکش غم کشنده را، مبر زیاد خنده را...
فکر نکن چه میشود، خدا بس است بنده را...