ولی مردم چقدر حوصله دارن و چقدر تو حاشیه زندگی میکنن، اگه به من باشه با همه آدما قطع ارتباط میکنم.
بههرحال این اوضاعی است که میبینید و تفسیر لازم ندارد، ما هم میسوزیم و میسازیم.
قسمتمان این بوده یا نبوده دیگر اهمیت ندارد.
- صادق هدایت -
هیچتر از هیچ.
چای دم کن، خستهام از تلخیِ قھوهها چای با عطر هل و گلهای قوری بھتر است!
هیچتر از هیچ.
گرچه قلب کوچکت غم بسیار دارد امّا تو با غم هم زیبایی.
تنت هزار زخم بیزبان، دردت به جانِ نیمه جانم.