هدایت شده از محبین
فردا اگه روز خوبی بود منم بیدار کنید
#شبتون_بخیر
@ir_mohebin
هیچتر از هیچ.
فردا اگه روز خوبی بود منم بیدار کنید #شبتون_بخیر @ir_mohebin
نه خواب ِ راحتی دارم، نه مایلم به بیداری.