هدایت شده از محبین
فردا اگه روز خوبی بود منم بیدار کنید
#شبتون_بخیر
@ir_mohebin
هیچتر از هیچ.
فردا اگه روز خوبی بود منم بیدار کنید #شبتون_بخیر @ir_mohebin
نه خواب ِ راحتی دارم، نه مایلم به بیداری.
هیچتر از هیچ.
کجا بودی؛ شبایی که غما میکشتنم بیتو؟
نگاه کن تو چشای خیس و تنھاییم؛ منم بیتو…
هیچتر از هیچ.
کجا بودی؛ شبایی که غما میکشتنم بیتو؟ نگاه کن تو چشای خیس و تنھاییم؛ منم بیتو…
شبایی که من این زخمارو میشمردم کجا بودی؟
تماشا کن تو این دردو؛ به دنیای من آوردی!