لبخند بزن، به خودت بیتوجه نباش... دلم میخواهد خوشحال باشی، تو هرگز زیباتر از آن شبی نبودی که گفتی خوشحالی.
از چه میکوشی که مردم را زِ خود راضی نگهداری؟ این جماعت از خدا هم اکثراً ناراضیاند!
و امّا اگر مرگ من فرا رسید و ما همدیگر را ندیدیم، این را بدان که من دیدن تورا بسیار آرزو کردم.
به یغما بردنِ یادت زِ دستم بر نمی آید، هنوزم کنج تنهایی دو فنجان چای میریزم...
هیچتر از هیچ.
به یغما بردنِ یادت زِ دستم بر نمی آید، هنوزم کنج تنهایی دو فنجان چای میریزم...
راستش خواستم خاطر نشان کنم،
که تو در خاطری هنوز. :)))