eitaa logo
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
4.6هزار دنبال‌کننده
42.5هزار عکس
33.4هزار ویدیو
38 فایل
🔆 هدف واضح و روشن است ✅ میخواهیم با جهاد تبیین امید را به جامعه تزریق و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم ...                 @Keynoo ✅ گروه سیاسی عماریون(مختص بانوان) https://eitaa.com/joinchat/3092382450C2d7052bf99 تبادل و تبلیغ @NaebeMola313
مشاهده در ایتا
دانلود
🚩‌ 💠 ویژه برنامه ی شب دهم محرم لینک های زیر مشاهده نمائید. 📲 پخش زنده در تکیه: 🔗 https://tekye.net/live/3561 📲 پخش زنده در آپارات: http://aparat.com/bakiehir/live 📲پخش زنده در روبیکا: https://rubika.ir/marvani_mostafa کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار👇 ╔═🍃🇮🇷🍃══════╗ @Keynoo ╚══════🍃🇵🇸🍃═╝
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
10.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من بلدم گریه کنم... نیومدم بازی کنم... من اومدم نوکری... کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار👇 ╔═🍃🇮🇷🍃══════╗               @Keynoo ╚══════🍃🇵🇸🍃═╝
قرن‌هاست كه فرياد «هل من ناصر» سيّد الشّهدا علیه السلام پهنه‌ی زمان را پيموده است و چون نفخات حيات‌بخش روحُ القدس بر هر زمين مرده‌ای كه گذشته است آن را به حيات عشق بارور ساخته و اين‌چنين، همه‌ی تاريخ تو گویی روزی بيش نيست و آن روز عاشوراست. راهيان كربلا را بنگر و به ياد آر ورق‌پاره‌های تقويم تاريخ را كه می‌گويد هزار و سيصد و چهل و پنج سال است كه از عاشورا می‌گذرد. و تو از خود می‌پرسی: پس اين‌همه شور و اشتياق و اين‌همه شتاب در اين راهيان شيدایی كربلا از چيست؟ اينان آن‌چنان مشتاقانه به جبهه‌ها می‌پيوندند كه تو گویی هنوز كاروان سال ٦١ هجری قمری به بيابان پردرد و بلای كربلا نرسيده است. مگر آنان سر مبارك امام شهيد را بر فراز نيزه نديده‌اند؟ اما نه، از عاشورای سال ٦١ هجری قمری، ديگر زمان از عاشورا نگذشته است و همه‌ی روزها عاشوراست. زمان بر امتحان من و تو می‌گردد تا ببينند كه چون صدای «هل من ناصر» امام عشق برخيزد چه می‌كنيم ... شهید سید مرتضی آوینی کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار👇 ╔═🍃🇮🇷🍃══════╗               @Keynoo ╚══════🍃🇵🇸🍃═╝
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
💢 هشدار سید حسن نصرالله درباره فتنه‌افروزی در لبنان 🔹‌سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله شامگاه امروز دوشنبه در شب تاسوعای حسینی سخنرانی کرد و نسبت به هرگونه فتنه‌افروزی در لبنان هشدار داد. 🔹‌سیدحسن نصرالله با بیان اینکه با توجه به عملیات طوفان الاقصی و چالش‌های داخلی و منطقه‌ای، باید از هرگونه فتنه در لبنان جلوگیری کرد، گفت: هر کسی که در این مرحله به دنبال فتنه است، او را نفرین کنید. 🇵🇸 کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار👇 ╔═🍃🇮🇷🍃══════╗               @Keynoo ╚══════🍃🇵🇸🍃═╝
2.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🏴 مکن ای صبح طلوع...😭 فرا رسیدن عاشورای حسینی تسلیت کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار👇 ╔═🍃🇮🇷🍃══════╗               @Keynoo ╚══════🍃🇵🇸🍃═╝
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
ماندلای ایران قسمت چهل‌ویکم: دو روز بازداشت شدم. بعد از آزادی به پدر گفتم می‌خواهم بروم نفت سفید
ماندلای ایران قسمت چهل‌ودوم: گفت :(یک نفر جا داریم.) دو تومانی را کف دستش گذاشتم. اسمم را پرسید. گفتم: (لطف الله،لطف الله پیرمرادی.) سرش را بلند کرد و فریاد زد: (نفت سفید، نفت سفید جا نمانید آقا!) از اتاق بیرون رفت. پشت سرش راه افتادم. مینی‌بوس OM خیلی زود پُر شد. کنار پنجره نشستم. روکش صندلی ها کثیف و پاره بود. مسافران پی‌در‌پی صلوات می‌فرستادند و برای سلامتی راننده و خودشان دعا می‌کردند. راه افتادیم.جاده خیلی باریک بود. وقتی ماشین‌های نظامی از روبه‌رو می‌آمدند،راننده مجبور می‌شد بایستد و بعد از عبور آن‌ها مجددا راه بیفتد. با خودم گفتم این همه ماشین نظامی اینجا چه می‌کند؟ بقیه هم کنجکاو شده بودند و از پنجره مینی‌بوس زُل زده بودند به کامیون‌ها و جیپ‌های نظامی. راننده از توی آینه نگاهی به چهره بُهت زده مسافران کرد و گفت:((طرح اجباری است، آمدند برای سربازگیری از روستاها.)) تایپ متن:کوثربانو کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار👇 ╔═🍃🇮🇷🍃══════╗ @Keynoo ╚══════🍃🇵🇸🍃═╝
ماندلای ایران قسمت چهل‌وسوم: این را گفت و سکوت کرد. شاید منتظر بود مسافران وارد بحث شوند، اما کسی چیزی نگفت. اوهم بی‌خیال بحث شد و زیر لب ترانه‌ای محلی را زمزمه کرد. مینی‌بوسOM سه ساعت و نیم توی جاده نالید و بالاو پایین رفت تا نفت سفید خودش را نشان داد. دویست،سیصد متر مانده به شهر، چند سگ ولگرد به مینی‌بوس هجوم آوردند. پارس می‌کردند و جلو می آمدند. اما چند صد متری که دویدند، ناامیدانه برگشتند. راننده با عصبانیت گفت:((نمی‌دانم این پاسگاه نفت سفید چه می‌کند. خرج این سگ‌های ولگرد یک‌کیلو سَم است یا دوتا تفنگ بِرنو،خلاص.)) گرداگرد میدان کوچک نفت سفید را فروشندگان دوره‌گرد گرفته بودند. بوی گاز با باقالی پخته،کشک و پشم گوسفند قاطی شده بود. به سختی می‌شد نفس کشید. تایپ متن:کوثربانو کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار👇 ╔═🍃🇮🇷🍃══════╗ @Keynoo ╚══════🍃🇵🇸🍃═╝
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
هر آنچه از خبر و تحلیل سیاسی روز باید بدانید ، @KEYNOO " کینو " با جهاد تبیین به شما می گوید... کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار👇 ╔═🍃🇮🇷🍃══════╗               @Keynoo ╚══════🍃🇵🇸🍃═╝
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا