دشمن میخواست بعد از این دوتا سناریو
مردم رو بکشونه کف خیابون
ولی نتونست
چون
دولت قبل و حین و بعد از جنگ
عملکرد خوبی در عرصهی اقتصادی داشت ومدیریت تولید و توزیع کالاهای اساسی رو به خوبی انجام داد
دشمن از مدتها قبل برنامهریزی کرده بود که تولید_واردات و توزیع کالاهای اساسی رو با اختلال روبرو کنه
مخصوصا از زمان دولت روحانی که قریب به ۱۲ هزار واحد تولیدی تعطیل شده بودند
ولی دولت شهید رئیسی به طور جهادی و البته معجزهوار
جبران کرد
تا اینکه رسیدیم به دولت پزشکیان
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
دشمن از مدتها قبل برنامهریزی کرده بود که تولید_واردات و توزیع کالاهای اساسی رو با اختلال روبرو کنه
دولت پزشکیان شاید مثل دولت شهید رئیسی در حد عالی از تولید و واردات کالاهای اساسی حمایت نکرد
ولی مثل دولت روحانی هم نبود
ولی در کل
در این جنگ تونست مدیریت بکنه
دشمن خیال میکرد
چون دولت پزشکیان
اصلاحاتی است
در این جنگ
پشت نظام و ملت رو خالی میکنه
ولی دید که توهمی بیش نیست...
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
قالیباف: جنگ تحمیلی را نمیپذیریم، صلح تحمیلی را هم نخواهیم پذیرفت رئیس مجلس: 🔹 دیپلماسی هم روش مبا
توجه کردید سردار قالیباف چی گفت⁉️⁉️
بیخیال حرفای مفت اونایی که میگن نفاق...
امام جامعه توصیه به وفاق فرمودند
درسته⁉️⁉️
پس اگه مجلسِ قالیبافی
خلاف توصیه امام جامعه
عمل میکرد
اونوقت میتونستیم ایراد بگیریم
نه حالا که سردار قالیباف دقیقا طبق توصیهی راهبردی امام جامعه عمل کرد بخوایم ایراد بگیریم
سردار قالیباف گفت
❌ دیپلماسی هم روش مبارزه است❌
خب وقتی در شرایط جنگی بودیم و با این علم
فرمانده کل قوا و تمام فرماندهان عالیرتبه سپاه میدونستند که قراره جنگ بشه
با مذاکره موافقت شد
که
حقانیت ایران و جنگطلبی آمریکا به دنیا ثابت بشه که شد
آیا میتونیم تقوا رو زیر بذاریم و بگیم دولت پزشکیان خیانت کرد و عراقچی
خودسرانه مذاکره کرد⁉️⁉️
نه باباجان
عراقچی به عنوان وزیرخارجه وارد گفتگو نشد
بلکه به عنوان نماینده ویژه رهبری وارد گفتگو شد
رهبری با توجه به اشراف اطلاعاتی میدان
میدونستند قضیه از چه قراره و میدونستند دشمن میخواسته چه غلطی بکنه
به همین دلیل
عراقچی رو به عنوان نماینده ویژه منصوب کردند
زمینه دوم|کربلایی مصطفی مروانی1_19472754158.mp3
زمان:
حجم:
10.6M
اگه مداحی گوش ندم
نمیتونم مطلب بفرستم...
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
🔴🔴دکتر قالیباف: یک اتوبان از ایران به رژیم صهیونیستی باز کرده بودیم 🔻یک اتوبان شهید همت از ایران به
درود و رحمت خدا بر شهیدان حاج قاسم و شهید حاجیزاده «خودمونیما لقب شهید خیلی به حاجیزاده میومد»
درود و رحمت خدا بر سردار قاآنی و سردار قالییاف و ...
که صنعت موشکی رو تقویت کردند
و البته
گسترش دادند
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
🔴🔴دکتر قالیباف: یک اتوبان از ایران به رژیم صهیونیستی باز کرده بودیم 🔻یک اتوبان شهید همت از ایران به
حاجیزاده شخصا و رسما از سردار قالیباف بخاطر اقدامات مهمی که در عرصه موشکی انجام داده بود
تشکر کرد
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
باباجان
🔴با دقت این کلیپ رو مشاهده کن
ببین شهید حاجیزاده راجعبه سردار قالیباف چی میگه 🔴
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
❌وزیر اسرائیلی: [سردار] سلیمانی ما را در حلقه آتش قرار داد. 🔹وزیر دارایی رژیم صهیونیستی با اعتراف
این مطالب رو مجددا با دقت مطالعه کنید
خلاصه اینکه
باباجان
دشمن
اومده بود که ۴ روزه این نظام روساقط بکنه
ولی
درایت امام خامنهای
اقدامات سپاه در خارج و داخل
اقدامات سایر نیروهای نظامی و انتظامی و اطلاعاتی و امنیتی
اقدامات دولت
و
هوشیاری و همبستگی و اتحاد و انسجام ملت
تمام نقشههای دشمن رو نقش بر آب کردند
این جنگ با اینکه خساراتی رو برای ما به همراه داشت
ولی
محاسن زیادی نیز به همراه داشت
از جمله کسب تجربه
برطرف کردن ضعفها
و
تقویت انسجام و اتحاد ملی