eitaa logo
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
4.6هزار دنبال‌کننده
42.5هزار عکس
33.4هزار ویدیو
38 فایل
🔆 هدف واضح و روشن است ✅ میخواهیم با جهاد تبیین امید را به جامعه تزریق و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم ...                 @Keynoo ✅ گروه سیاسی عماریون(مختص بانوان) https://eitaa.com/joinchat/3092382450C2d7052bf99 تبادل و تبلیغ @NaebeMola313
مشاهده در ایتا
دانلود
قالیباف : اسرائیل یعنی ایالت ۵۲ امریکا کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
قالیباف : اسراییل برای اولین بار جنگ را دید و زیر دست و پای ما له شد کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
قالیباف: در این جنگ هسته سخت نظام ۹۰ میلیون ایرانی شد کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔺️قالیباف :آمریکا فقط متعهد به منافع یک طرفه خودش است او نه اهل مذاکره است نه اهل صلح است کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
8.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
رئیس‌مجلس: در جنگ با اسرائیل حتی افراد بی‌حجاب هم در حمایت از ایران ایستادند 🔹امروز ایرانیان فقط به دو دسته تقسیم می‌شوند؛ وطن‌دوست و وطن‌فروش | مردم با سلایق مختلف، یکپارچه پای دفاع از وطن آمدند. 🔹حتی کسانی که رسانه ملی نمی‌آمدند، امروز برای ایران به میدان آمده‌اند. حتی افراد بی‌حجاب هم در حمایت از ایران ایستادند. 🔹مصداق کلام شهید سلیمانی که گفته بود این دختر بی‌حجاب نیز دختر من است را این روزها دیدیم که یک دختر بی‌حجاب نیز با گذاشتن استوری از پرچم ایران، از وطن خود دفاع کرد. 🔹از چاووشی تا کریمی، از علمای شیعه تا اهل سنت؛ همه برای ایران کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
حالا مطلب زیر رو با دقت بخوون باباجان👇
❌ فکرش رو بکن برخی‌ها به اسم خودی و مذهبی چقدر نامرد و حقیر هستند که کل مصاحبه سردار که فوق‌العاده مهم بود رو بی خیال میشن و فقط گیر دادن به اینکه چرا حرف حاج قاسم که گفته بود دختر رو ایشون گفت حجاب !!!!!!!! باشه بابا تو دلسوز حجاب تو اصلا فرشته نجابت و حیا ❌ اما کمی شرف داشته باش و بفهم اینطور سهو اللسان در هر دیالوگی طبیعیه و در هر صحبتی ممکنه پیش بیاد ❌ از اون زیر پتو و موبایل بازی بیا بیرون، برو دو تا صحبت این طرف اون طرف بکن ، ببین چجوریه! 👆 جالبه ، طرف رئیس مجلس کشور رو میزنه ، بعد ما میایم همین طرف رو نقد میکنیم میگن تفرقه بین خودی ها ایجاد نکن 🙃 خب گلم، رئیس مجلس خودی نیست که اونو میزنی(نقد که نیست این!) ،ایشون خودی نیست که شبانه روز در حال تخریبش هستی؟ عامل موساده ؟ 😎 هر چند که ثابت شد درد این جماعت حجاب نیست این جماعت کینه‌ای میخوان به هر بهانه‌ای شده سردار قالیباف رو تخریب کنند ✅ سردار قالیباف همونیه که طبق اذعان شهید حاجیزاده اگه موشکی به اینجا رسید بخاطر تلاش‌های سردار قالیباف بود همون موشکی که امروز ایران رو به اوج قدرت رسونده... کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
9.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 قالیباف: 🔴شهید باقری و شهید کاظمی! ای کاش بودید و می‌دیدند جوانان دهه‌هشتادی، مردانه‌تر از نسل ما پای کار وطن ایستاده‌اند 🔴 به شرف و غیرت مردم ایران درود می‌فرستم 🔴امروز دیدیم نانوا با داغ برادر شهیدش کنار تنور ایستاد 🔴 کودکی که در صف بنزین آب خنک می‌داد، نماد غیرت و محبت ایرانی است 🔴 وطن و اسلام یکی هستند و مردم ما با هر سلیقه و مذهبی برایشان ایستاده‌اند 🔴 با افتخار فدای چنین ملتی می‌شوم؛ جانم را برای ایران و فرهنگ این مردم می‌دهم کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
📍 قالیباف دیشب با زبان مردم سخن گفت، نه زبان محافظه‌کاری‌های دیپلماتیک. 📝حسن باوری نوشت: ▫️در مصاحبه شب گذشته‌ی با ، شاهد یکی از صریح‌ترین مواضع در برابر غرب و نظام سلطه بودیم. 🔺سخنانی که بازتاب روشنی از اراده ملت است 1⃣ دکتر قالیباف با بیان اینکه: فناوری هسته‌ای نه‌تنها خط قرمز، بلکه فراتر از خطوط قرمز ماست، خط تمایز بین و را ترسیم کرد. 2⃣ سردار قالیباف مذاکره را مشروط به دو اصل راهبردی کرد: امنیت پایدار منطقه‌ای و انتفاع اقتصادی ایران. این موضع یعنی پرهیز از امتیازدهی بی‌دستاورد. 4️⃣ وی با عبارت هوشمندانه‌ی: "ما با زباله‌دانی طرف هستیم که کارهای کثیف غرب را انجام می‌دهد"، چهره واقعی رژیم صهیونیستی و مزدوران منطقه‌ای‌اش را افشا کرد و در این گفتگو با زبان مردم سخن گفت، نه زبان . 5️⃣ قالیباف هم از تجربه‌ی ۱۲ روز جنگ، سخن گفت و آن را اندوخته‌ای گران‌بها دانست، و هم در نشان دادن ، عملاً مرزبندی‌های تنگ‌نظرانه را شکست و به‌جای تفرقه، پرچم را بالا برد. 7️⃣ ایشان از نسل دهه هشتادی تجلیل کرد و گفت: "ای کاش شهدا بودند و می‌دیدند جوانان امروز مردانه‌تر از ما ایستاده‌اند." این، تزریق به آینده‌ای بود که برخی از ترس آن، عقب نشسته‌اند. 8️⃣ و در نهایت، آنجایی که گفت: "با افتخار فدای چنین ملتی می‌شوم"، جایگاه خود را به عنوان مدیری مقتدر و دلسوز تعریف کرد. این یعنی: سیاستمداری از جنس مردم، نه برای ویترین قدرت، که در غیاب کنش‌گری مقتدرانه دولت، هم مطالبه‌گر حقوق ملت است، هم حافظ کرامت آنها در بزنگاه‌های تاریخی... کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
♦️عراقچی: فعال کردن مکانیسم اسنپ از نگاه ایران معادل یک حمله نظامی خواهد بود وزیر امور خارجه در مصاحبه با لوموند: 🔸ما از نقش سازنده سه کشور اروپایی (فرانسه، آلمان و بریتانیا – موسوم به E3) در احیای برجام حمایت می‌کنیم، به‌شرط آن‌که از اقدامات تحریک‌آمیز و غیرسازنده مانند تهدید به استفاده از مکانیسم اسنپ بک خودداری کنند؛ اقدامی که از نگاه ما، معادل یک حمله نظامی خواهد بود. از دیدگاه ایران، چنین اقدامی به معنای پایان نقش فرانسه و اروپا در پرونده برنامه هسته‌ای صلح‌آمیز ایران خواهد بود. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
♦️عراقچی: فعال کردن مکانیسم اسنپ از نگاه ایران معادل یک حمله نظامی خواهد بود وزیر امور خارجه در مصا
مکانیسم ماشه یا همان اسنپ بک یکی از بندهای قرارداد برجام است که در صورت عدم پایبندی به تعهدات برجامی فعال میشه و تمام تحریم‌هایی که لغو شده بودند مجددا فعال میشن