eitaa logo
خانه طلاب جوان
8هزار دنبال‌کننده
4.6هزار عکس
1.4هزار ویدیو
304 فایل
﷽ 🌀کانال رسمی «خانه طلاب جوان» پویشی برای ترسیم #طلبه_عصر_انقلاب 💎صاحب امتیاز: ☑️ نشریه خط: @KHAT_NASHRIYE ☑️ نشریه عهد: @NASHRIYEAHD ☑️ رادیو روایت: @RADIOREVAYAT ☑️ سیر صراط: @SEIR_SERAT 👨🏻‍💻 ادمین: @admin_kht 🌐 سایت: www.khanetolab.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
🏴هیات امام حسن (علیه السلام) خبر آمد ز مهی بوی خدا می آید / ماه داغ دل ما غرق نوا می آید دل ببازید عزیزان که زمان الم است / ماه اشک و الم و کرب و بلا می آید : چهارشنبه 14 شهریور 1397 ساعت 19:45 الی 22:30 شروع هیأت همزمان با اقامه نماز مغرب و عشاء 🏠 : قم ، بلوار جمهوری ، میدان سپاه ، بلوار شهید اخلاقی ، پ۱۲ ، ساختمان فتوت 🎙 : حجةالاسلام و المسلمین واحدی ‼️: با توجه به کوتاه بودن شبها لطفا سروقت حاضر شوید. @KhaneTolab
🌸 علامت محبت 🌸 🔹مگر نمی‌گوییم که آن بزرگوار کاری کرد که سوره‌ی دهر درباره‌ی او و شوهر و فرزندانش نازل شد؟ نسبت به فقرا و کمک به محرومان، به قیمت گرسنگی کشیدن خود؛ «و یؤثرون علی انفسهم ولو کان بهم خصاصه»(حشر،آیه 9) ما هم باید همین کارها را بکنیم. 🔹این نمی‌شود که ما دم از فاطمه‌ی زهرا(سلام‌الله‌علیها) بزنیم، در حالی که آن بزرگوار برای خاطر گرسنگان، نان را از گلوی خود و عزیزانش - مثل حسن و حسین(علیهماالسّلام) و پدر بزرگوارشان(علیه‌السّلام) - برید و به آن فقیر داد؛ نه یک روز، نه دو روز؛ سه روز! 🔹ما میگوییم چنین کسی هستیم؛ ولی ما نه فقط نان را از گلوی خود نمیبُریم که به فقرا بدهیم، اگر بتوانیم، نان را از گلوی فقرا هم میبُریم! این روایاتی که در باب هست، ناظر به همین است؛ یعنی شیعه بایستی آن‌طوری عمل کند. ما باید زندگی آنها را در زندگی خود - ولو به صورت ضعیف - نمایش بدهیم. 🔺(بیانات مقام معظم رهبری ۱۳۷۰/۱۰/۰۵) @KhaneTolab
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌿 بهره روزهای سخت 🔻امام خمینی: ▪️هرضرری که به ما وارد شد،یک هم پهلویش بود بزرگتر؛ یعنی ما عمده نظرمون این بود که برای اسلام بگیریم. ▪️ -که امروز است- آن صدمه به ایران و اشخاص وارد شد و شاید اشخاص فکر میکردند که دیگر تمام شد، لکن بهره هایی که از آن برداشته شد،همون بهره هایی بود که از کشتن برداشت میشد. @KhaneTolab
✔️ نقشه متفاوت رهبری ✖️ و ضعف جدی نخبگان 🔸سخنان رهبری با خبرگان فاصله کل بدنه انقلابی با ایشان را نشان میداد. تقریبا یقین دارم کمتر کسی از جریانها و نخبگان کشور تاکنون طرح رهبری را پیش میبرده است. 🔸اصلاح طلبها که در شرایط جدید احساس بی آبرویی میکنند راه چاره خود را در تبری جستن نسبت به دولت یافته اند. همین طرح را کارگزاران به گونه دیگری دارند. 🔸بهاریها فارغ از شامورتی بازیهایشان با قوه قضاییه، طرحشان شکل دادن جریانهای جوششی مردم و وادار کردن دولت به استعفا است. 🔸جریانهای سیاسی حزب اللهی مخالف دولت فرصت را برای مفتضح کردن دولت فراهم میبینند و تلاش میکنند به مردم یادآوری کنند که دیدید چه شد؟ تقصیر خودتان بود. 🔸دولت اما بدون پشتوانه و طرفداری احزاب و جریانها، اعتماد عمومی را هم از دست داده است. 🔸یک طرح این بود که دولت استعفا دهد. طرح دوم استیضاح مجلس بود طرح سوم حکم حکومتی به برکناری دولت خسته و بی پشتوانه بود. طرح چهارم دولتی موازی بود که همه یا بخشی از کار را بر عهده بگیرد. طرح دیگر کمتر کردن اعتماد عمومی به دولت بود تا مردم از اینها بیشتر متنفر شوند. همه این طرحها حل مشکل را به نوعی ابطال تصمیم سال گذشته مردم میدانند. نوعی استفاده از شوک اجتماعی در اکثر آنها وجود دارد. اما این طرح ها چقدر درست است؟ 🔸نخبگان یا تلاش میکردند جلوداری خروشهای مردمی کنند یا از دولت تبری بجویند یا سکوت کنند. 🔸طرح رهبری با همه فرق میکرد. او میگفت دولت نباید برود اولا. جلوی اراده قانونی مجلس و دیگران برای کنار گذاشتن دولت را هم گرفت ثانیا. از همه مهمتر نخبگان کشور را فراخواند به ترمیم اعتماد عمومی مردم به چنین دولتی. البته در کنار نقدها و مطالبه گری و امثالهم ولی اصل را گذاشت بر ایجاد امید و اعتماد به دولت. که این وظیفه نخبگان و حزب اللهی ها را نیز روشن میکند. او معتقد بود مشکل کشور باید با همین نیروها و قوای سه گانه حل و فصل شود. 🔸چرا این طرح؟ روشن است چون هدف جنگ اقتصادی و به تبع رسانه ای دشمن تغییر اراده مردم است. احساس تشتت و به هم ریختگی و ابهام و شوک و امثالهم دشمن را در دستیابی به هدف کمک میکرد. قطع ارتباط با دولت به معنای این نیست که دولت بعدی لزوما یک اعتماد عمومی داشته باشد بعلاوه اینکه در فاصله این جابجایی قطعا شرایط کشور متشتت و مبهمتر میشد. 🔸ریشه اشکال را رهبری دو چیز میدانست اول ضعفهای دولت که اتفاقا خود را تازه نشان داده و دولت نمیتواند پنهانش کند. دولتی که ظاهرا بنا دارد بیشتر حرف گوش کند چون تنها پشتیبان او رهبری است. دوم بی اعتمادی اجتماعی که این نکته بهترین دولتها را هم زمین خواهد زد. این دومی محصول جنگ اقتصادی و رسانه ای است. 🔸نقشه رهبری بر اساس هدف دشمن تعیین میشد و توجه به وضعیت کل امت. خیلی ها نفهمیدند چطور دولتی که بیشترین اختلاف گفتمانی با رهبر را دارد و رهبر بیشترین حذر را نسبت به گفتمان آنها داده بود باید در این شرایط فلاکتش اینطور مورد پشتیبانی رهبر باشد. و چرا رهبر سخت ترین راه را انتخاب کرده است. با توجه به این طرح رهبری به وضوح میتوان مشاهده کرد کل نخبگان فاصله جدی با او دارند و خیلی ها در حال تکمیل طرح دشمنند. 🔸به نظرم سبک امام جامعه فقط زمانی درک میشود که در افق نگاه او قرار بگیریم. توجه به هدف دشمن در تحرکاتش بعلاوه فهم درست وضعیت کل امت. و الا با روحیه انقلابی و نیت الهی پازل دشمن را تکمیل خواهیم کرد. به نظرم نخبگان ما تا امروز نمره خوبی نگرفته اند. 🌐 منبع: کانال برپا در پیام رسان ایتا (@ali_mahdiyan) @KhaneTolab
«» ✔️ یا به بیانات مقام معظم رهبری که توجه میکنیم، می‌بینیم امیدواری به آینده و رو به پیشرفت دانستنِ حرکت انقلاب، از مورد تأکیدترین موضوعات توسط ایشان است و تحلیلشان با تحلیل‌های یأس‌آلود بسیاری از ما فاصلۀ زیادی دارد. تفاوت در چیست؟ چه نکته‌ای در این اختلاف تحلیل وجود دارد؟ ✔️ صرف نظر از پاسخی که به سوالِ پیشرفت یا پسرفت داده می‌شود و تحلیلی که در این زمینه انجام می‌شود، با کمی دقت متوجه خواهید شد که برای پاسخ به این نوع سؤالات و ارائه این جنس تحلیل‌ها، خودآگاه یا ناخودآگاه از یک "" استفاده می‌شود. دستگاه محاسبه در قالب مثال شبیه یک کارنامه است که سطرها و ستون هایی دارد؛ در هر ردیف یک مؤلفه نوشته شده که جلوی آن نمرۀ هر مؤلفه، ضریب و نمره نهایی آن نوشته شده است. در پایان میانگین این نمرات، عددی است که مشخص میکند شما به انقلاب نمره قبولی داده اید یا انقلاب را مردود یا مشروط میدانید. این دستگاه محاسبه میتواند تک مؤلفه باشد یا اینکه مؤلفه های متنوع و گوناگون داشته باشد. بطور مثال افرادی هستند که با توجه به اهمیت پدیده ی امنیت ، در مقایسه با امنیت کشورهای دیگر ، انقلاب را موفق میدانند ؛ عده ای با دیدن فساد‌ها و ناهنجاری های اجتماعی انقلاب را ناکارآمد میدانند؛ عده ای با توجه به مسائل اقتصادی و فقر اقشار و گروههایی از جامعه، انقلاب را ناموفق ارزیابی میکنند؛ عده‌ای هم پیچیده تر فکر میکنند و ترکیب همه ی عناصر را با یکدیگر می‌سنجند و جدولی از عناصر ایجاد می‌کنند و به هر عنصر نمره‌ای میدهند و نهایتا مهر قبول یا مردود بر کارنامه انقلاب اسلامی می‌نشانند. ✔️ به راستی کارنامۀ نهضت اسلامی چه مؤلفه‌هایی دارد؟ جای مؤلفه‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، مذهبی کجاست؟ هر یک چه وزنی دارند؟ آیا قرآن و عترت نیز جدولی از این مؤلفه‌ها ارائه داده اند؟ جای مؤلفه های الهی کجا است و هر کدام چه وزنی دارند؟ آن‌ها بر چه اساسی قضاوت میکردند که در مسیر حرکت پیروز شده‌اند یا شکست خورده اند؟! و از همه مهمتر اینکه : دستگاه محاسبه ی ما چه نسبتی با دستگاه محاسبه ی قرآن و اهل بیت دارد؟ دستگاه محاسباتی امروز ما از کجا آمده است و چه کسی آن را ایجاد کرده است؟ چرا گاهی نظر ما درباره ی پیروزی یا شکست نهضت با رهبران نهضت متفاوت است؟ ✔️ اینها گوشه ای از سئوالاتی است که بحث نظام محاسبه به آن میپردازد. خانه طلاب جوان @KhaneTolab
خانه طلاب جوان
«#نظام_محاسبه» ✔️ یا به بیانات مقام معظم رهبری که توجه میکنیم، می‌بینیم امیدواری به آینده و رو به پ
🔸#معرفی_کتاب🔸 📗 کتاب «حساب و کتاب انقلاب» ✍ این جزوه در صدد تبیین منطق ارزیابی انقلاب اسلامی در دستگاه محاسبه توحیدی است. 📇 کاری از «حوزه علمیه و عملیه نهضت» ⬇️ دانلود نسخه الکترونیکی 👇 @KhaneTolab
خانه طلاب جوان
🔸#معرفی_کتاب🔸 📗 کتاب «حساب و کتاب انقلاب» ✍ این جزوه در صدد تبیین منطق ارزیابی انقلاب اسلامی در دست
حساب و کتاب انقلاب.pdf
2.78M
🔸#معرفی_کتاب🔸 📗 نسخه #الکترونیکی کتاب «#حساب_و_کتاب_انقلاب» ✍ این جزوه در صدد تبیین منطق ارزیابی انقلاب اسلامی در دستگاه محاسبه توحیدی است که برای استفاده طلاب و سخنرانان گرامی تقدیم می شود. 📇 کاری از «حوزه علمیه و عملیه نهضت» ⬇️ توضیحات برای آشنایی بیشتر با کتاب 👇 @KhaneTolab
خانه طلاب جوان
🔸#معرفی_کتاب🔸 📗 نسخه #الکترونیکی کتاب «#حساب_و_کتاب_انقلاب» ✍ این جزوه در صدد تبیین منطق ارزیابی ا
❓طرح مسئله 🔹اندکی بیشتر از نیم قرن پیش، حرکت با شکوهی در عداد نهضت پیامبران توسط امام عزیز و بزرگوار ما و به همراهی ملت بزرگ ایران، انجام شد. حرکت و نهضتی که مزیّن به یک هویت مترقی به نام قیام لله بود، و بعد از یک دهه و نیم از گذشت عمر آن، منجر به پیروزی انقلاب اسلامی و تأسیس جمهوری اسلامی - و به بیان حضرت امام: حکومت الله بر روی زمین- گردید. در مواقف متعددی از این حرکت با برکت، و نیز در اکنون این سؤال مطرح است که آیا این نهضت در مسیری که برای خود در نظر داشته و در اهدافی که برای خود در نظر گرفته بوده، موفق شده است؟ آیا صاحب کارآمدی در شعارهای اصیل و کلیدی‌ای که می‌داده، بوده است؟ سمت و سوی حرکت انقلاب اسلامی به کدام سو است؟ چه چیزی در انتظار ماست؟ پیروزی یا شکست؟ یکی از حرف های عمق دل مردم این است که تا کی؟ تا کی باید سختی بکشیم و «در مقطع حساس کنونی» باشیم؟ تا کی یا مشکل جنگ یا مشکل تحریم یا...؟ نتیجه انقلاب در رفاه دنیایی و فرهنگ دینی و... چه زمانی به ثمر می‌نشیند؟ آیا فرصت 40 ساله به انقلاب اسلامی برای عمل به وعده هایش کافی نیست؟ 🔹پیش آمدن این اعتراض‌ها هم در نگاه اول طبیعی است زیرا وعده های بزرگی در قرآن و در بیانات رهبران انقلاب به مردم داده شده که مردم منتظر سررسیدنِ آن‌ها هستند. این وعده‌ها هم نه 40 سال پیش و به مردم ایران، که 1400 سال پیش و به مردم مسلمان داده شد. قرار بود خداوند دینش را بر همه عالم بگستراند و انسان در چنان جهانی خلافت‌اللهی‌اش را بالفعل کند. «هو الّذی أرسل رسوله بالهدی و دین الحقّ لیظهره علی الدین کلّه و لو کره المشرکون». و نه 1400 سال، که از 5هزار سال پیش چنین وعده ای داده شد؛ از زمان حضرت نوح ع تا آخر الزمان. هزاران سال مؤمنان در انتظار بودند تا نبی خاتم ص برسد که وعده داده شده جهان را نجات می‌دهد. حضرت عیسی ع به عنوان بشارت پیامبر آخر الزمان آمد . اکنون در آخر الزمان وعده داده شده زندگی می‌کنیم، پیامبر ص منجی آمد، اما باز هم 1400 سال گذشته و آنچه وعده داده شده پیش نیامده است. 🔹این اعتراض‌ها هم مخصوص مردمِ این زمان نیست؛ بنی اسرائیل هم بعد از اینکه همراه حضرت موسی علیه السلام علیه فرعون قیام و انقلاب کردند و از مصر گریختند و فرعونیان را غرق‌شده در دریا رها کردند و به پیروزی اولیه رسیدند، با وجود رهایی از یوغ استبداد و استعمار و رهبری پیامبر خدا بر آن‌ها، باز هم مشکلات داشتند و به آن بهشت موعودشان نرسیده بودند و صدای اعتراضشان بعد از مدتی بلند شد که:ض قالُوا أُوذينا مِنْ قَبْلِ أَنْ تَأْتِيَنا وَ مِنْ بَعْدِ ما جِئْتَنا ...(سوره اعراف،آیه 129) خصوصا در لحظه های شکست ظاهری یا اوج فشارها، این اعتراض بیشتر می‌شود و شک نسبت به وعده های الهی بالا می‌گیرد. حتی اگر کسی به زبان نگوید، قلب‌ها به سمت قساوت پیش می‌رود که: نکند سرِ کاریم؟ از اول به حکومت دینی نباید راضی شد. دین را چه به حکومت... . چنان که پس از شکست «احد» چنین شرایطی پیش آمد: ...وَ طائِفَةٌ قَدْ أَهَمَّتْهُمْ أَنْفُسُهُمْ يَظُنُّونَ بِاللَّهِ غَيْرَ الْحَقِّ ظَنَّ الْجاهِلِيَّةِ يَقُولُونَ هَلْ لَنا مِنَ الْأَمْرِ مِنْ شَيْءٍ قُلْ إِنَّ الْأَمْرَ كُلَّهُ لِلَّهِ يُخْفُونَ في أَنْفُسِهِمْ ما لا يُبْدُونَ لَكَ يَقُولُونَ لَوْ كانَ لَنا مِنَ الْأَمْرِ شَيْءٌ ما قُتِلْنا هاهُنا ...(سوره آل عمران،آیه 154) 🔹و همه این ایدئولوژی هایی که در طول تاریخ در مقابل دین حق به پا شده‌اند - همچون سکولاریسم و... - تنها نحوه بیان این اعتراض هستند؛ این که دین نتوانست و من می‌توانم، به طریق دیگری. طبیعتاً وقتی «اَمَد» (سررسیدِ وعده) طولانی می‌شود، قلب دیگر قسی شده و وعده‌ها را باور نمی کند: ...كَالَّذينَ أُوتُوا الْكِتابَ مِنْ قَبْلُ فَطالَ عَلَيْهِمُ الْأَمَدُ فَقَسَتْ قُلُوبُهُمْ وَ كَثيرٌ مِنْهُمْ فاسِقُونَ (سوره حدید،آیه 16) (قساوت قلب در قرآن به معنای عدم باور به غیب و عدم اعتماد به وعده های الهی است؛ وقتی این حالت غیر قابل بازگشت و تام باشد). 🔹اما قرآن را که نگاه می‌کنیم، داستان این اعتراض برعکس است: خدا طلبکار است که چرا این همه ظلم؟ چرا 5هزار سال است قومی قیام نکرده یا قیامش را به سرانجام نرسانده؟ فَلَوْ لا كانَتْ قَرْيَةٌ آمَنَتْ فَنَفَعَها إيمآن‌ها إِلاَّ قَوْمَ يُونُسَ (سوره یونس،آیه 98) چرا کاری نمیکنید که یاری خویش را برسانم و شما را پیروز کنم؟ أَ لَمْ يَأْنِ لِلَّذينَ آمَنُوا أَنْ تَخْشَعَ قُلُوبُهُمْ لِذِكْرِ اللَّهِ وَ ما نَزَلَ مِنَ الْحَقِّ وَ لا يَكُونُوا كَالَّذينَ أُوتُوا الْكِتابَ مِنْ قَبْلُ فَطالَ عَلَيْهِمُ الْأَمَدُ فَقَسَتْ قُلُوبُهُمْ وَ كَثيرٌ مِنْهُمْ فاسِقُونَ (سوره حدید،آیه 16) ⁉️ مسئله پیش روی انقلاب اسلامی که کتاب «حساب و کتاب انفلاب در صدد پاسخ به آن برآمده است.» خانه طلاب حوان @KhaneTolab
✳️ معرفی برنامه روزانه فرهنگی داخل گروه تبلیغی-جهادی عهد 👇
✅ برگزاری جلسه هم افزایی و بحث درخصوص وظیفه طلبه در شرایط کنونی و اوضاع اقتصادی موجود @Khanetolab
✅ برگزاری مراسم عزاداری با سخنرانی حجج اسلام قریب،قمی،مهدیان،جلالی @KhaneTolab
✳️ معرفی برنامه های تبلیغی گروه تبلیغی-جهادی عهد در نمایشگاه هوای حرم 👇
✅ خدمت در ایستگاه صلواتی @KhaneTolab
✅ غرفه مسائل خانواده: پاسخگویی به مشکلات و مسائل خانوادگی و ارائه مشاوره در زمینه های مختلف @KhaneTolab
✅ غرفه احکام و اعتقادات: پرسش و پاسخ مسائل شرعی و مسائل اعتقادی @KhaneTolab
✅ غرفه کودک و نوجوان: ارائه بازی های مهیج همراه با اهداء جوایز @KhaneTolab
✅ ارائه محصولات فرهنگی @KhaneTolab
✅ نمایشگاه دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران @KhaneTolab
✅ پرده خوانی واقعه عاشورا: بررسی سیر تاریخی حادثه عاشورا و حوادثی که در منازل مختلف از مدینه تا کربلا گذشت،همراه با ارائه نقشه @KhaneTolab
✅ غرفه کودک و نوجوان: آموزش معارف اهل بیت @KhaneTolab
✅ غرفه سیاسی اجتماعی: گفتگو با مردم در خصوص مسائل سیاسی-اجتماعی روز و پاسخ گویی به شبهات موجود در این حوزه @KhaneTolab
✅ غرفه سیاسی اجتماعی: گفتگو با مردم در خصوص مسائل سیاسی-اجتماعی روز و پاسخ گویی به شبهات موجود در این حوزه @KhaneTolab
✳️ نمایشگاه «هوای حرم» ✳️ امسال گروه تبلیغی-جهادی عهد با همکاری هیئت زوّار الزهراء در محله نازی آباد تهران اقدام به برپایی نمایشگاه «هوای حرم» کرده است که در ضمن آن خدماتی به مردم این منظقه ارائه میدهد. گوشه ای از این خدمات را با توضیحی اجمالی خدمتتان معرفی میکنیم. 🔹فضای کلی نمایشگاه🔹 به طور کلی فضایی مهیا شده است که طلاب به عنوان خادم با مردم که مخاطب این خدمات میباشند در قالب یک فعالیت دسته جمعی که همان عزاداری بر اباعبدالله(ع) است زیر پرچم امام حسین(ع) رابطه ای صمیمی داشته باشند و مشکلات و مسائل خود را با طلاب در میان بگذارند. ✅ موکب زوّار الزهراء در مرکز این نمایشگاه موکبی جهت پذیرایی از مردم با دمنوش های مختلف و انواع چای برپا شده است. لازم به ذکر است که هزینه تامین آنها را خود مردم تقبل کرده اند،از آنها کمال تشکر را داریم و انشاء الله این حرکت خیر آنها در سالهای آتی نیز ادامه دار باشد. ✅ غرفه طب اسلامی در این غرفه علاوه بر ارائه محصولات مورد تایید طب اسلامی و معرفی خواص آنها، متخصصانی جهت ارئه مشاوره در همین خصوص به مردم فعالیت دارند. ✅ غرفه سیاسی اجتماعی اقتصادی برهه حساس کنونی که کشور ما را در وضعیت سخت معیشتی قرار داده، و شبهات و سوالاتی برای برخی از مردم ایجاد کرده و همچنین برای معرفی راهکارهای مقابله با جنگ اقتصادی و نقش مردم در آن، باعث شد که تعدادی از متخصصان این حوزه وقت خود را برای پاسخ گویی به این سوالات آماده کنند و این خدمت هم کنار خدمات دیگر در غرفه ای در این نمایشگاه ارائه شود. ✅ غرفه کودک و نوجوان سرگرم کردن کودکان و نوجوانان و آموزش تفریحات سالم از قبیل نقاشی و کتابخوانی و بازی های مهیج بخش دیگری از خدمات ارائه شده در این نمایشگاه است. متخصان ما در امر کودک و نوجوان علاوه بر سرگرم کردن آنها ، به آموزش معارف اهل بیت نیز در همان سطح سنّی میپردازند. ✅ غرفه چادرانه غرفه چادرانه غرفه ای است که علاوه بر عرضه چادر موجب میشود تا بانوانی که با مزایای حجاب آشنا نیستند و با آن بیگانه هستند، رویکرد و نگاه دیگری به حجاب داشته باشند و به حجاب به عنوان حفاظی برای تحکیم خانواده نگاه کنند، و از این حفاظ بهره مند شوند. ✅ غرفه عکاسی افرادی که مایل هستند عکسی در بین الحرمین داشته باشند این امکان در این نمایشگاه فراهم شده است و در غرفه عکاسی از ایشان عکس تهیه میشود و در فاصله زمانی کوتاه به آنها عکس تحویل داده میشود.همچنین دستگاه VR تهیه شده است و به وسیله آن واقعه عاشورا و صحنه شهادت حضرت اباالفضل به صورت سه بعدی برای عموم قابل مشاهده میباشد. ✅ غرفه محصولات فرهنگی عرضه محصولات فرهنگی شامل کتاب ، CD های صوتی و تصویری ، تابلو و طرح های مذهبی در این غرفه ارائه میشود. انتقال محتوای مذهبی به صورت رایگان بر روی فلش و مموری و گوشی موبایل نیز در این واحد انجام میشود. ✅ غرفه مشاوه خانواده مشاوره در زمینه های مختلف به ویژه مشاوره در زمینه خانواده خانواده خدمتی دیگر است که البته برادران میتوانند به متخصصان آقا و خواهران به متخصصان خانم در اینجا مراجعه کنند. ✅ غرفه احکام و اعتقادات برای جوابگویی به سوالات و شبهات اعتقادی و پاسخگویی به مسائل شرعی نیز غرفه ای فراهم شده است که برادران و خواهران میتوانند به طور مجزا به کارشناسان مربوطه مراجعه کنند و با طرح مسائل خود، پاسخ خود را دریافت کنند. ✅ پرده خوانی واقعه عاشورا پرده خوانی حوادث پیرامون قیام امام حسین(ع) خدمتی دیگر از این نمایشگاه است که در این قسمت نقشه از مدینه تا کربلا طراحی شده و با استفاده از آن منازل مختلف سفر امام حسین (ع) را به نمایش کشیده و سخنان گهر بار ایشان را برای معرفت بیشتر به واقعه عاشورا عرضه میشود. خانه طلاب جوان @KhaneTolab
خانه طلاب جوان
بسم رب الحسین سینه زنان حسین زمزمه بر پا کنید ماه محرم شده یاری زهرا کنید نوکر هر ساله ایم پای قرار آمدیم موسم درد دل است عقده ی دل وا کنید قرار تاسوعایی ما طبق سنوات گذشته، صبح روز تاسوعا از ۹:۳۰ صبح زیارت عاشورا. سخنرانی. عزاداری قم. شهرک پردیسان. بلوار دانشگاه. بعد از میدان. سمت چپ، بلوار شهید مولوی. خ شهید کریمی. انتهای خیابان سمت چپ. خ ایمان.ک۸.پ۱۷