eitaa logo
🇵🇸خانواده منتظران ⚜🇵🇸
1.1هزار دنبال‌کننده
10.7هزار عکس
5.7هزار ویدیو
413 فایل
❁﷽❁ 🌹وأن یَکادُالذینَ کفرولَیزلِقونَکَ بِأبصارِهِم لَمّاسَمِعوالذِکرَوَیَقولونَ إنَّهُ لَمجنونُ وَماهوَالاذِکرُللعالَمین🌹 . 🔹یه دورهمی #آخرالزمانی و #بهشتی همراه با خانواده منتظران❤ 🔹ارتباط🔻 @Sh2Barazandeh
مشاهده در ایتا
دانلود
⛈ بارون که میاد یاد چی می‌افتی؟ 🌧 به این آیه دقت کنید 👇 او کسی‌ است که بادها را بشارت دهنده و قبل از بارانِ رحمتش میفرستد؛ تا ابرهای سنگین‌بار را بر دوش کشند؛ سپس ما ابرها را به سوی زمین‌های مُرده میفرستیم؛ و به وسیله آنها، آب را نازل میکنیم؛ و با آن، از هرگونه میوها بیرون می‌آوریم؛ اینگونه که زمین‌های مرده را زنده کردیم، مردگان را نیز در قیامت زنده میکنیم، شاید با توجه به این مثال متذکّر شوید. اعراف۵۷ چقدر زیبا،دقیـق و هوشمندانه🌦 میفـرماید اگـر به قیامت شـک داری🌦 به باران بنگر که چگونه زمین مُرده را...🌦 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جهت استفاده همکاران گرامی برای شروع کلاس بدون ذکر نام خودم و مدرسه که همکاران عزیز بتونند به راحتی استفاده کنند .التماس دعا عزیزان ا╅━━━┅═❂═┅┅──┄┄ https://eitaa.com/KheshteAvval 🇮🇷🕊⚜ ‌‌╆━━━┅═❂═┅┅──┄┄
هدایت شده از 
عجل الله تعالی فرجه الشریف ❥💛● @Labbeyk ━┅═❂═┅─┄┄
‌‌‌‌┄┅═✼✿‍✵✿‍✵✿‍✼═┅┄ ❗️حکم نگاه به آرایش و زیورآلات خانم ها 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
♦️انجام روزانه ۱۳۰۰ سقط جنین غیرقانونی در ایران / آمار کشته‌های سقط چند برابر کروناست رئیس کمیسیون ویژه جمعیت و تعالی خانواده: 🔹سقط جنین یک تجارت کثیف چند هزار میلیاردی است و سالانه ۴۰۰ هزار سقط جنایی (غیرقانونی) در کشور صورت می‌گیرد. اعظم‌السادات موسوی رئیس انجمن متخصصین زنان و زایمان درباره عوارض سقط جنین گفت: 🔹 احتمال عفونت، خونریزی، نازایی، مرگ‌ومیر، عوارض روحی و روانی و ... با انجام سقط جنین وجود دارد. یکی از علت‌های مرگ‌ومیر زنان جوان سقط‌های غیرقانونی است. 🔹متاسفانه در جامعه طی چند سال اخیر فضایی ایجاد شده که سقط اقدامی طبیعی و راهی برای ختم بارداری است و برخی از متخصصان ما متوجه نیستند که دستور قتل نفس می‌دهند و این برخواسته از فرهنگ غلطی است که برای جنین ارزشی قائلی نیست. انتظار داریم رسانه‌ها در این زمینه وارد میدان شوند و از جنین‌ها دفاع کنند./همشهری آنلاین 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🏞 🏞 پیامبر اکرم(ص): کسی که سوره بلد را بخواند خداوند او را از خشم خود در قیامت در امان می دارد. 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
ا┅═ঊঈ❁❀❁ঊঈ═┅ا 🌠سلام مولای من ، مهدی جان سلامی از ذره به خورشید ... سلامی از فرش به عرش ... سلامی از قفس به پرواز ... سلامی از التهاب به آرامش ... سلامی از طوفان به ساحل ... سلامی از درد به طبیب ... سلامی از رنج به نجات ... ... سلامی از من به شما ... [ تعجیل در ۳ صلوات ] 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از 
امام زمان علیه‌السلام را به: 🍃🌸نَفَسی... 🍃🌸شرری... 🍃🌸قلمی... 🍃🌸قدمی... 🍃🌸دِرَمی... یــاری کنیــم
‌‌‌‌┄┅═✼✿‍✵✿‍✵✿‍✼═┅┄ ❗️حکم نگاه به اندام جنسی بقیه 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
"بسم رب المهدی (عج)" خـــــدایا! زبانم را لال نکن؛ باید دعاکنم... باسمك یا مانع و یا دافع به نامت، ای مانع، ای دافع ادعــــــــــــــــــــوك یا سیدی بلسان قد اخرسه ذنبه... . تو را می خوانم خـــــدای من، با زبانی که از فرط گناه... لال شده ست... 🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃 📣📢با عرض سلام و احترام خدمت همه شما بزرگواران 🔰جهت سلامتی و تعجیل در فرج مولای غریبمان؛ همه بیمارانی که ملتمس دعا هستند لطفا همه دوستانی که پیام من را می بینند پنج مرتبه را قرائت کنند التماس دعای فرج🤲🏻 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ از کلاس ۲۸ نفره، ۲۵ نفر دوست پسر داشتند! اما کسی که ازدواج کرده بود باید اخراج میشد! 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
میلاد-حضرت-عبدالعظیم.mp3
1.8M
مولودی خوانی ویژه ولادت ┈┈••••✾🌸✾•••┈┈• باز دوباره بساط مستونگیمون جوره آسمون شهر جشن و سروره تو دلای اهل بیت شادی و شوره ولادت نـــوره🎉🎊👏 ┈┈••••✾🌸✾•••┈┈• 🎤حاج حسین سازور
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
مراسم از مسجد مقدس جمکران 🔹️صفحه آپارات aparat.com/Jamkaran_ir/live 🔹️صفحه اینستاگرام http://instagram.com/Jamkarantv 🔹️در ایتا از طریق لینک زیر: http://yun.ir/jamkaran_ir?eitaafly 💠💠💠
ا┅═ঊঈ❁❀❁ঊঈ═┅ا 🌠سلام مولای ما، مهدی جان‌! چه روزها که در آرزوی دیدارتان طی شد ... چه شب ها که در رویای ظهورتان سحر گردید ... چه منتظران بی شکیبی که در فراقتان سوختند و پرکشیدند ... ... خدا شما را برساند و روزهای غم آلود ما را رنگ شادی زند ... [ تعجیل در ۳ صلوات ] 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
‌‌‌‌┄┅═✼✿‍✵✿‍✵✿‍✼═┅┄ این یه ذره گناه که اشکال نداره!!!! ❗️حتما تصاویرو ببینید و دیگرانم آگاه کنید 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
ا┅═ঊঈ❁❀❁ঊঈ═┅ا 🌠سلام مولای ما، مهدی جان‌! در فراقتان روزها می گذرد ... موهایمان سپید می شود و دیدگانمان کم سو ‌... در فراقتان روزهایمان به سردی و دهشت زاییِ شب است و شب هایمان پرالتهاب و بی مهتاب ... در فراقتان شادی ، رنگ باخته است و غم ، ساکنِ همواره ی قلب هایمان است ... در فراقتان ... می سوزیم ..‌‌. [ تعجیل در ۳ صلوات ] 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.