eitaa logo
🇵🇸خانواده منتظران ⚜🇵🇸
1.1هزار دنبال‌کننده
10.7هزار عکس
5.7هزار ویدیو
413 فایل
❁﷽❁ 🌹وأن یَکادُالذینَ کفرولَیزلِقونَکَ بِأبصارِهِم لَمّاسَمِعوالذِکرَوَیَقولونَ إنَّهُ لَمجنونُ وَماهوَالاذِکرُللعالَمین🌹 . 🔹یه دورهمی #آخرالزمانی و #بهشتی همراه با خانواده منتظران❤ 🔹ارتباط🔻 @Sh2Barazandeh
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 سه نکته 1️⃣ گزارش پزشکی قانونی بعد از کالبدگشایی جسد مهسا امینی و انجام آزمایشات منتشر شد. در بخشی از گزارش آمده است: «متوفیه پس از عمل جراحی تومور کرانیوفارنژیومای مغزی در سن ۸ سالگی دچار اختلال در محور مهم هیپوتالاموس ـ هیپوفیز و غدد تحت فرمان آن (از جمله آدرنال و تیروئید) شده است. به علت این بیماری زمینه‌ای متوفیه تحت درمان با دارو‌های هیدروکورتیزون، لووتیروکسین و دسموپرسین بوده است ...» 👈 چقدر در این مدت از سمت خانواده ایشان دروغ بافته شد که او حتی یک سرماخوردگی هم نداشته و ... (هر چند همه‌ی این موارد از همان روزهای اول هم گفته شد) 2️⃣ در دانشگاه شریف بدترین فحش‌ها علیه نظام و مسئولینش داده شد. تا جایی که اساتید بسیاری از چپ و راست! نامه نوشتند و از این حرکت اظهار شرم کردند. اظهار شرم از اینکه این میزان از بی‌اخلاقی، هتاکی، شعارهای ناموسی در محیط دانشگاه، در فضای علم‌آموزی شنیده شد. حرف‌هایی که بی‌بی‌سی هم قدرت پخش آن‌ها را نداشت!! 👈 سر تا تَهِ نظام در آن روز و بعد از آن فحش خورد و بدتر متهم شد که جوی خون در دانشگاه شریف راه انداخته! اما با گذشت ۵، ۶ روز، اسم یک نفر را نشنیدیم که در آن روز، خون از دماغش آمده باشد! 3️⃣ دختری مدتی است با مادرش زندگی نمی‌کند و از شهری دیگر به تهران نزد خاله‌اش آمده. فیلم‌های بسیاری هم از او در فضای مجازی از ماه‌ها قبل وجود دارد که وضعیتش مشخص است! در زمان زندگی در تهران هم چند روزی است خانه نیامده! بعد جسدش در یک ساختمان چند طبقه در یک خیابان فرعی و بدون ارتباط با مکان پیدا می‌شود ... و فردی که برای حفظ آبروی خودش و دخترش، از نظام هزینه می‌کند. 👈 فرق جمهوری اسلامی با براندازها و اغتشاش‌گران همین‌جاست ... کدام حکومت در دنیا، تا این میزان آبروی مردمش برایش مهم است؟! (طبیعتاً این سکوت تا جایی است که ...) تا پای جان باید برای این نظام ایستاد ... 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
📌 پناهگاهی برای «محمد»... ▪️ از جان و دل بیشتر دوستش داشت… نه فقط جای پدر و مادر که تمام دنیایش را پر کرده بود… تا زنده بود پناهگاهی برای «محمد» بود. «محمد» هم قدردان آن همه عشق و محبت بود. ▫️ این عشق نسل به نسل به فرزندان پیامبر منتقل شد و اکنون سالیانِ سال است که در قلب‌ها جریان دارد. این عشق اکنون در وجود حضرت مهدی، قائم آل محمد تجلی یافته است. 🏴 به مناسبت رحلت حضرت عبدالمطلب جد پیامبر اکرم (صل الله علیه و آله و سلم) 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 آغاز سال تحصیلی، دبیرستان ابن سینا 🔹اینها هم دختران دهه هشتادی ما هستند آفرین عالی بود 👏👏👏 مدارس خوب و مدیران انقلابی کم نداریم خدا قوت به همشون 🌹 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
الان رژیم سقوط کرده وسط انقلابیم 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
نیایش شبانه با حضـــــرت عشق ❤️❤️ خدایا✨💕 من از دل دوستانم بےخبرم و نمےدانم نیازشان را اما مےدانم ڪه تو ازحال آنان آگاهے✨🌸 پس هرآنچه صلاحشان هست را برایشان مقدر بفرما✨🌸🙏 آمیـــن یا رَبَّ العالمین🙏 ┊ ┊ ┊ ┊ ┊ ┊ ┊ 🌸 ┊ ┊ ✨ ┊ ✨ 🌸 ✨🌸خوب یا بد... ✨🌸دفتر این هفته هم بسته شد📔 ✨🌸به امید و آرزوی فردا و هفته ی ✨🌸زیبا و دلنشین برای همه شما عزیزان🙏
📃توییت واحد خانواده مؤسسه مصاف : 💢برترین زن قریش همدل و همقدم خیرالبشر شد تا به این همراهی باشکوه و عاشقانه، مسیر پرپیچ و خم اعتلا و قوام اسلام بر رسول الله هموارتر شود. همراهی عاشقانه‌ای اسلام‌ساز و کوثرآفرین... 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
گل آفتابگردان دلم، همیشه همان سویی میچرخد که نام و یاد شماست... خورشید عالم! دنیا منتظر طلوع زیبای شماست! السَّلامُ عَلَيْكَ يَا حُجَّةَ اللَّهِ وَ دَلِيلَ إِرَادَتِهِ [】 【】 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
Eghteshashat.mp3
13.07M
سلام اگر فرصت کردین این وویس رو گوش بدین .تا متوجه بشین چه خطراتی ازبیخ گوش ملت ایران درطی این روزها رد شده وقدر امنیت رو بیشتر بدونیم ____🍃🌸🍃____
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سلام علیکم ♻️اگر امکان داره این سرود رو به مدیران مدارس فرزندانتون معرفی کنید و پیشنهاد بدید در برنامه ی صبحگاهشون بگنجانند تا هم بچه ها حفظ کنند هم به لحاظ فکری و عقیدتی براشون تأثیر گذار باشه... بعضی مدارس شروع کردن شما ادامه دهنده باشید🙏🏻✨🍃🌹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📛 حاصل سه دروغ=عیدالزهرا این کلیپ را ببینید و به افراد بی اطلاع نشان دهید تا بازیچه‌ی دست تفرقه افکنان نشوند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥مجری ﺍز "محمد علی کلی " میپرسه چرا خانومت دﺍره!؟ جوابش زیباست و تامل بر انگیز! ✅ 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
「💕🌸」 سخت‌است‌ولۍهمیشہ‌بر‌سردارم من‌چـــــادرۍام،نشان‌بــرتر‌دارم.... بگذارکہ‌هرکہ،هرچہ‌خـــواهدگوید من‌ارثـــیّہ‌ازحــضرت‌مادردارم... :)♥️
دختران این خاک برای این خاک پدر میدهند نه روسری :)♥️!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نفوذ بهائیت در صداوسیما از زبان رائفی پور 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
🛑اینجا شهرستان خوی پس از زلزله شدید دو شب گذشته سلبریتی ها، فوتبالیست ها، مجریان شبکه های مختلف، کجایید همون مردمی که بخاطرشون به سر و صورتتون میزنید الان منتظر شما هستند بچه های، سپاه، ارتش، بسیج، آتش نشانی، اورژانس همه اینجا هستند همونا که صبح تا شب تخریبشون میکنید 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
❤️ای تمام وصیت‌نامه حاج قاسم دوست دارم 🔻حاج قاسم خطاب به برادران و خواهران عزیز ایرانی: 💚حرمت ولی فقیه را حرمت مقدسات بدانید 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
🔴 فوری دقایقی قبل هک شبکه نظامی اسرائیل توسط گروه هکری این گروه اعلام کرد اطلاعات و فایل‌های محرمانه، نقشه‌های فنی تسلیحاتی راهبردی و بسیاری دیگر از اطلاعات نظامی اسراییل بدست این گروه افتاده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
تا به کی از تو و از فاصله‌ها باید گفت؟ کاسه‌ی صبر سرآمد، به کجا باید گفت؟ السلام عَلَى الْقَائِمِ الْمُنْتَظَرِ وَ الْعَدْلِ الْمُشْتَهَرِ [】 【】 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
🌺12 ربیع الاول، سالروز میلادحضرت رسول اکرم(صلی الله علیه و آله و سلم) به روایت اهل سنت و آغاز هفته وحدت، مبارک باد🌺
🇮🇷 اطلاعیه / 🔸خروش امت حزب الله دارالشهدای تهران ♦️ مردم غیرتمند منطقه۱۷ عربده کشی داعشی های بزدل را در درالشهدای تهران تحمل نکرده و در خونخواهی بسیجی مدافع امنیت شهید سلمان امیراحمدی که در شامگاه شنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱ در حمله مسلحانه اوباش در میدان جلیلی به شهادت رسید، بپا می خیزند... 🔸 وعده ما: 🔹 يکشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۱ 🔹 ساعت ۱۹ - ميدان ابوذر ✊امت حزب الله دارالشهدای تهران منطقه ۱۷
⭕️چگونه مارپیچ سکوت را بشکنیم؟ 🔸چند شب قبل در منزل داشتم شام می خوردم، یکباره صدای مبهم ولی ممتدی را شنیدم. دو سه دقیقه ای گذشت ولی صدا ادامه دارد بود. رفتم پنجره را باز کردم. صدا واضح تر شد. یک نفر از وسط کوچه فریاد می زد: «مرگ بر دیکتاتور» کم کم یکی دو نفر دیگر هم با او همراهی کردند و شعار دادند: «زن، زندگی، آزادی» و «مرگ بر دیکتاتور» با صدای بلند فریاد زدم: «مرگ بر منافق!» چند ثانیه همه شان سکوت کردند:) طبیعتا انتظار شنیدن این شعار را نداشتند و تصور می کردند هرچقدر شعار خودشان را تکرار کنند، افراد بیشتری با آنها همراهی خواهند کرد. لذا به محض اینکه دوباره شعارشان را تکرار کردند با صدای رسا تر فریاد زدم: «مرگ بر منافق» چند ثانیه بعد این بار صداهای دیگری به گوش رسید: «مرگ بر ضدولایت فقیه»، «مرگ بر منافق» و... چه اتفاقی افتاده بود؟ خیلی از ساکنین همان کوچه که مخالف شعارهای آنها بودند، احتمالا تا قبل از اینکه شعار «مرگ بر منافق» را بشنوند انگیزه ای برای شعار دادن در برابر آنها نداشتند. چرا؟ چون به اشتباه فکر می کردند اگر حرف خودشان را بزنند کسی همراهی نمی کند و در انزوا هستند. اما وقتی می بینند افراد دیگری هم هستند که با آنها همراهی کنند، ترس از انزوا از بین می رود و با خیال راحت حرف شان را می زنند. لذا آن کسی که اولین بار شروع کرد «مرگ بر دیکتاتور» گفتن، احتمالا فهمید در کوچه خودش هم در اکثریت نیست، چه برسد به اینکه بخواهد نظام را عوض کند:) و جالب اینکه از فردایش دیگر هیچ شعاری ندادند. نظریه «مارپیچ سکوت» همین است، یعنی در برابر «جو به ظاهر غالب» تسلیم نشوید و حرف خود را بزنید. اتفاقا در این ایام این کار ضرورت بیشتری دارد، چون جماعت برانداز که سواد و منطق درست و حسابی ندارد، فقط توهم اش زیاد است و اتفاقا باید همین توهم اش را شکست. شعار در برابر شعار، تجمع در برابر تجمع. این جماعت نه تشکیلاتی تر از منافقین و حزب توده هستند و نه بدنه اجتماعی بیشتری از سال 88 دارند، چندی بعد نیز افسرده تر و منزوی تر خواهند شد. فقط چند روزی عرض خود می‌برند و زحمت ما می‌دارند... ✍️ امیرحسین ثابتی
هدایت شده از موسسه مصاف
Ostad_Raefipour_Marasem_Eed_Bozorg_Beyat_1401_07_14_Tehran_64kb.mp3
10.06M
🔊 استاد 📑 «اجتماع مردمی عید بیعت» 🗓 ۱۴ مهر ماه ۱۴۰۱ - تهران، میدان امام حسین علیه‌السلام 🎧 کیفیت 64kbps 🆔 @Masaf