𝗔𝗹𝗼𝗻𝗲
ببین اونم خوبه بد نیست ولی رامین جونه من یه چیز دیگه است 💔
ببین اینم دیدم جدی سبحان الله (نمیشناسم)💔
𝗔𝗹𝗼𝗻𝗲
ببین اینم دیدم جدی سبحان الله (نمیشناسم)💔
یاخدا از کی تاحالا انقدر کراش توی تیم ملی داشتیم و من نمیدونستم
𝗔𝗹𝗼𝗻𝗲
اشکالی نداره ما که همه رو دوست داریم به جز جهانبخش 🎀
اگه سردار بود اونم تحریم میکردیم واقعا حیف شد
از اول هم وقتی با MGR گریه میکردم میدونستم یه چیز بزرگی پشت این اهنگ وجود داره واگرنه چجوری ممکنه یه اهنگ همچین غم بزرگی رو همراه خودش داشته باشه؟
اتاق طوفانیه یونگی و آشفتگی که توی تنهاییش داشت رو حتی نمیتونم تصور کنم که چجوری تونسته تحمل بکنه، بنظرم یونگی واقعا یه قهرمانه چون با فکرکردن به چیزی که گذرونده فقط گریهام میگیره.
جیمین و جین هر دو یه اسب میبینن که نماد آزادی، رها شدن از چیزهاییه که ما رو محدود میکنن و از آدمهایی که روی ما فشار میارن.
اما اونا در واقع دارن به همدیگه نگاه میکنن، چون آزادی هر کدومشون، اون یکیه. فقط وقتی کنار هم هستن احساس میکنن میتونن جوابها رو پیدا کنن.