𝗔𝗹𝗼𝗻𝗲
چرا کسی از علیرضا جهانبخش حرف نمیزنه؟؟💔
ببین اونم خوبه بد نیست ولی رامین جونه من یه چیز دیگه است 💔
𝗔𝗹𝗼𝗻𝗲
ببین اونم خوبه بد نیست ولی رامین جونه من یه چیز دیگه است 💔
ببین اینم دیدم جدی سبحان الله (نمیشناسم)💔
𝗔𝗹𝗼𝗻𝗲
ببین اینم دیدم جدی سبحان الله (نمیشناسم)💔
یاخدا از کی تاحالا انقدر کراش توی تیم ملی داشتیم و من نمیدونستم
𝗔𝗹𝗼𝗻𝗲
اشکالی نداره ما که همه رو دوست داریم به جز جهانبخش 🎀
اگه سردار بود اونم تحریم میکردیم واقعا حیف شد
از اول هم وقتی با MGR گریه میکردم میدونستم یه چیز بزرگی پشت این اهنگ وجود داره واگرنه چجوری ممکنه یه اهنگ همچین غم بزرگی رو همراه خودش داشته باشه؟