eitaa logo
دانلود
الان فهمیدم منم روش کراش داشتم
اول رامین و بعد سعید 🎀
چرا کسی از علیرضا جهانبخش حرف نمیزنه؟؟💔
𝗔𝗹𝗼𝗻𝗲
چرا کسی از علیرضا جهانبخش حرف نمیزنه؟؟💔
ببین اونم خوبه بد نیست ولی رامین جونه من یه چیز دیگه است 💔
اینجا کسی جهانبخش دوست نمیداره؟
𝗔𝗹𝗼𝗻𝗲
ببین اینم دیدم جدی سبحان الله (نمیشناسم)💔
یاخدا از کی تاحالا انقدر کراش توی تیم ملی داشتیم و من نمیدونستم 🫪
اشکالی نداره ما که همه رو دوست داریم به جز جهانبخش 🎀
𝗔𝗹𝗼𝗻𝗲
اشکالی نداره ما که همه رو دوست داریم به جز جهانبخش 🎀
اگه سردار بود اونم تحریم میکردیم واقعا حیف شد