دیشب میخواستم ببینم بوی عطره خوبه یا نه زدم رو دستم ، وایسادم نماز خوندن الان چادر و جانمازم بوی همون عطرو گرفته:)))))))))))))
توروخودا یکی بیاد منو ببره حرم.
اصلا فرقی نداره کدوم حرم باشه.
از خیر کربلا گذشتیم اما مشهد که
دیگه بیخ گوش مونه چرا نریم ؟
فقط حرم باشه:)💔
مامانم گفت : کجا بریم ؟ بستنی میخوری ؟
من : نه نمیخوام.
مامانم : خب دوس داشتی الان کجا بودی ؟ چی کار کنم ؟
من :
همچنان من :
مامانم : حانیه ؟ داری گریه میکنی ؟ چیشده قربونت اشکات بشم بیا بغلم.
همچنان من :
مامانم : کربلا ؟
من : هقهق.
به جونِ مادرم اگه امسال هم مثل پارسال نزاری بیام شکایتمُ میبرم پیش مادرت حسین ع ؛)))))))))))))💔
اگر کاری کردی که مردم به جای دعا برای خودت برای پدر و مادرت دعا کردن ، اون موقع بدون کارت درسته.
همه میگن امسال نشد انشالله سال دیگه.
ولی آخه بندهی خدا ، تا سال دیگه کی مُرده کی زنده ؟🚶🏻♂
خب بیاین به جای اینکه فقط بشینیم وُ منتظر باشیم که شاید شاید شاید ما رو هم طلبیدن یه کاری انجام بدیم.
یه تسبیح میگیریم دست مون وُ به پارهیِ تن امام حسین ع متوسل میشیم. آقا دست رد به سینهیِ عباس ع نمیزنه ، مگه نه ؟
این ذکرُ بگیم :
" یا كاشِفَ الْكَرْبِ عَنْ وَجْهِ الْحُسَیْنِ اِكْشِفْ كَرْبى بِحَقِ اَخْیكَ الْحُسَیْنِ "
ای برطرف کنندهی غم وُ اندوه از روی حسين بحق برادرت حسين، اندوه وُ مشکل من را برطرف کن.