eitaa logo
٫ مَهجور ٫
531 دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
269 ویدیو
3 فایل
- برایتان مَرهمی آرزو می‌کنم ؛ از جنسِ خدا نزدیك، بی‌خطر، بی‌منت .. * / می‌شنوم تون ،، https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_psqbss&btn=حانیه * 01 , 12 , 28 .
مشاهده در ایتا
دانلود
دیشب میخواستم ببینم بوی عطره خوبه یا نه زدم رو دستم ، وایسادم نماز خوندن الان چادر و جانمازم بوی همون عطرو گرفته:)))))))))))))
مهدی‌رسولی.5970_1572084922.mp3
زمان: حجم: 3.5M
این برام خیلی با ارزشه‌ها .
توروخودا یکی بیاد منو ببره حرم. اصلا فرقی نداره کدوم حرم باشه. از خیر کربلا گذشتیم اما مشهد که دیگه بیخ گوش مونه چرا نریم ؟ فقط حرم باشه:)💔
مامانم گفت : کجا بریم ؟ بستنی میخوری ؟ من : نه نمیخوام. مامانم : خب دوس داشتی الان کجا بودی ؟ چی کار کنم ؟ من : همچنان من : مامانم : حانیه ؟ داری گریه میکنی ؟ چیشده قربونت اشکات بشم بیا بغلم. همچنان من : مامانم : کربلا ؟ من : هق‌هق.
به جونِ مادرم اگه امسال هم مثل پارسال نزاری بیام شکایتمُ می‌برم پیش مادرت حسین ع ؛)))))))))))))💔
اگر کاری کردی که مردم به جای دعا برای خودت برای پدر و مادرت دعا کردن ، اون موقع بدون کارت درسته.
به دلم داغِ حرم را مگذارید فقط به همین حال مرا وا نگذارید فقط
ببَریدم، ببَریدم‌ شده حتی در خواب بین این شهر مرا جا مگذارید فقط ..
همه میگن امسال نشد انشالله سال دیگه. ولی آخه بنده‌ی خدا ، تا سال دیگه کی مُرده کی زنده ؟🚶🏻‍♂
خب بیاین به جای اینکه فقط بشینیم وُ منتظر باشیم که شاید شاید شاید ما رو هم طلبیدن یه کاری انجام بدیم. یه تسبیح می‌گیریم دست مون وُ به پاره‌یِ تن امام حسین ع متوسل میشیم. آقا دست رد به سینه‌یِ عباس ع نمیزنه ، مگه نه ؟ این ذکرُ بگیم : " یا كاشِفَ الْكَرْبِ عَنْ وَجْهِ الْحُسَیْنِ اِكْشِفْ كَرْبى بِحَقِ اَخْیكَ الْحُسَیْنِ " ای برطرف کننده‌ی غم وُ اندوه از روی حسين بحق برادرت حسين، اندوه وُ مشکل من را برطرف کن.