بچها من انقد احمقم که هنوزم امیدوارم یه رشتهی خوب قبول بشم، چون امروز یه بهونه برا امیدوار بودن پیدا کردم :))))))
ولی حداقلش اگه قراره جواب بده، از احمق بودنم خوشم میاد.
یک قطرهام و گاه چنان موج میزنم
در خود که ناگزیری دریا ببینیام
شب های شعرخوانی من بیفروغ نیست
اما تو با چراغ بیا تا ببینیام..
- محمدعلی بهمنی.
یسسس مامانمو قربانی فن کردم😭😭
همین که نشستیم تو ماشین گفت یه چیزی بزار گوش بدیم
گفتم چی بزارم
گفت قربانی بزار ولی امروز وفاتهها
گفتم کلا شاد نمیخونه.
دژژمسکیذیکسنبتسمس😭
سلام بر آنان که غم و اندوه را بر شانه هایِ خمیده خود حمل کردند تا عزیزانشان خم به ابرو نیاورند. آنان که کوه بودند به وقت خستگی هایشان، خاطری رنجیده و قلبی ملول داشتند و با پاهای زخمی شان سخت قدم برمیداشتند..
- طوفان.
میزنم لبخند و برمیخیزم از خاک و بدینسان
میشود آغاز فصل دیگری از داستانم..
- محمدعلی بهمنی.