مولانا چقدر زیبا به خدای مهربان دل بسته ؛
اگر چرخ وجود من از این گردش فروماند
بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند !
گاهی وانمود میکنند تو آدم نادرستی هستی،
تا برای نادرستیهایی که در حقت کردند، احساس گناه نکنند.
نازنینم، عاشقت هستم ولی ایا توهم؟
من که خیلی سخت دل بستم ولی ایا توهم؟
عاشقت هستم خجالت میکشم از گفتنش؟
من حیا کردم دهان بستم ولی آیا تو هم؟
لحظه ای افتاد چشمانت به چشمانم ولی
از نگاهت همچنان مستم ولی ایا تو هم؟
سعی کردم تا نظری بازی کنم رویم نشد؟
حیف، من رویم نشدجستم ولی ایا تو هم؟
کاش میشد قسمتم باشی تو ای حوای من
من که رفتم آدمی پستم ولی آیا تو هم
بعضی وقتا هم اینجوریه که به خودت میای میبینی ساعت هاست داری فکر میکنی اما نمیدونی به چی.