گاهی وانمود میکنند تو آدم نادرستی هستی،
تا برای نادرستیهایی که در حقت کردند، احساس گناه نکنند.
نازنینم، عاشقت هستم ولی ایا توهم؟
من که خیلی سخت دل بستم ولی ایا توهم؟
عاشقت هستم خجالت میکشم از گفتنش؟
من حیا کردم دهان بستم ولی آیا تو هم؟
لحظه ای افتاد چشمانت به چشمانم ولی
از نگاهت همچنان مستم ولی ایا تو هم؟
سعی کردم تا نظری بازی کنم رویم نشد؟
حیف، من رویم نشدجستم ولی ایا تو هم؟
کاش میشد قسمتم باشی تو ای حوای من
من که رفتم آدمی پستم ولی آیا تو هم
بعضی وقتا هم اینجوریه که به خودت میای میبینی ساعت هاست داری فکر میکنی اما نمیدونی به چی.
کی گفته زمان همه چی رو درست میکنه؟
كسی كه يه سال پيش واست غريبه بود
امسال شايد یه تیکه از قلبت باشه !
يا شاید کسی كه یه سال پیش
یه تیکه از قلبت بود،
امسال واست یه غريبه باشه !
اتفاقا گذر زمان خيلیم وحشتناكه..