دلم میخواست الان کنارت باشم،
دست بکشم رو موهات،
باهات حرف بزنم،
بهت بگم غصه نخور من هستم،
ناراحت نباش من هستم،
من هستم حتی وقتی خودتم تو حال خودت نباشی..
بهت بگم تو قرار نیست تنها بمونی، همیشه من شنونده حرفات میشم..
اصلا بیا غصه هاتو نصف کنیم.
نصف اولش مال من، نصف دومش بازم مال من...
تو فقط خوب باش،همین...:)
میگفت :
اگه تو تمام لحظات تصورش میکنی ؛ اگر نمیتونی فراموشش کنی ، یعنی روحت تو اون ادم گیر کرده..
و قشنگترین نوع دلبستگیُ دوست داشتن همینه که روحت گیر اون آدم باشه ؛
جوری که دلت بخواد تو لحظه لحظه ی زندگیت ، تو خوشحالیت ، تو شادیات ، تو ناراحتیت ، تو غم هات کنارت باشه..