میگفت :
اگه تو تمام لحظات تصورش میکنی ؛ اگر نمیتونی فراموشش کنی ، یعنی روحت تو اون ادم گیر کرده..
و قشنگترین نوع دلبستگیُ دوست داشتن همینه که روحت گیر اون آدم باشه ؛
جوری که دلت بخواد تو لحظه لحظه ی زندگیت ، تو خوشحالیت ، تو شادیات ، تو ناراحتیت ، تو غم هات کنارت باشه..
عاشقی باید قسمت آدم بشه.
وقتی شد یهو به خودت میای میبینی
یکی هست که برات باهمه فرق میکنه.
صدای پاشو میشناسی، عطر تنشو میشناسی.
وقتی میبینیش این قلبت انقد تندتند
میزنه که فکر میکنی الان همه صداشو میشنون.
بهت محل نزاره کلافه ای.
وقتی هست خوبی.
وقتی هم نیست جاشو هیچکس دیگه ای پر نمیکنه.
همه چیزت میشه اون.
❤️AH
دلبرم باشي جهانـم را فدایـت مي ڪنم
با نگاهي از تــــو جانم رافدایت مي ڪنم
بیخیال زهره و ڪیـواڹ و ڪل ڪهڪشاڹ
مــاه مڹ شــو آسمانـم را فدایت میکنم...^^❤️!