eitaa logo
دانلود
میگفت : اگه تو تمام لحظات تصورش میکنی ؛ اگر نمیتونی فراموشش کنی ، یعنی روحت تو اون ادم گیر کرده.. و قشنگترین نوع دلبستگیُ دوست داشتن همینه که روحت گیر اون آدم باشه ؛ جوری که دلت بخواد تو لحظه لحظه ی زندگیت ، تو خوشحالیت ، تو شادیات ، تو ناراحتیت ، تو غم هات کنارت باشه..
عاشقی باید قسمت آدم بشه. وقتی شد یهو به خودت میای میبینی یکی هست که برات باهمه فرق میکنه. صدای پاشو میشناسی، عطر تنشو میشناسی. وقتی میبینیش این قلبت انقد تندتند میزنه که فکر میکنی الان همه صداشو میشنون. بهت محل نزاره کلافه ای. وقتی هست خوبی. وقتی هم نیست جاشو هیچکس دیگه ای پر نمیکنه. همه چیزت میشه اون. ❤️AH
گر تماس لب من با لب تو شرعی نیست من از این فاصله لبخند تو را می‌بوسم
دلبرم باشي جهانـم را فدایـت مي ڪنم با نگاهي از تــــو جانم رافدایت مي ڪنم بیخیال زهره و ڪیـواڹ و ڪل ڪهڪشاڹ مــاه مڹ شــو آسمانـم را فدایت میکنم...^^❤️!
به تو سوگند همان لحظه ک لبخند زدی دل سرگشته‌ی ِ ما را به خودت بند زدی
بی اجازه برده ای قلب مرا دنبال خود ای مسلمان،مال حقُ الناس می دانی که چیست؟ ❤️AH
شکسپیر تو این متن میگه: ' «او می‌گوید باران را دوست دارد ، اما چترش را باز میکند. او می‌گوید آفتاب را دوست دارد ، اما به سایه پناه میبرد. او می‌گوید باد را دوست دارد ، اما پنجره ها را می‌بندد. برای همین است که میترسم وقتی می‌گوید دوستم دارد.»'