درجواب اینکه میپرسی هنوز تنهایی یا نه،
باید بگویم:
خستهتر از آنم
که دوباره خودم را به کسی یاد بدهم..
وقتی میمانی و میبخشی فکر میکنند رفتن را بلد نیستی. باید به آدمها از دست دادن را متذکر شد.
آدمها همیشه نمیمانند ، یکجا در را باز میکنند و برای همیشه میروند.
_گریز دلپذیر ؛ آنا گاوالدا
الان دقیقا اونجام که هوشنگ ابتهاج میگه :
نمیدانم چه میخواهم بگویم
غمی در استخوانم می گدازد .