eitaa logo
دانلود
وقتی می‌مانی و می‌بخشی فکر می‌کنند رفتن را بلد نیستی. باید به آدم‌ها از دست دادن را متذکر شد. آدم‌ها همیشه نمی‌مانند ، یکجا در را باز می‌کنند و برای همیشه می‌روند.   _گریز دلپذیر ؛ آنا گاوالدا
‌ من‌ به‌ هیچ‌ نعمتی‌ جُز‌ فراموشی‌ نیاز‌ ندارم.! ‌
از من عبور می کنی و دم نمی زنی تنها دلم خوش است که شاید ندیده ای …
الان دقیقا اونجام که هوشنگ ابتهاج میگه : نمیدانم چه میخواهم بگویم غمی در استخوانم می گدازد .