eitaa logo
دانلود
‌ من‌ به‌ هیچ‌ نعمتی‌ جُز‌ فراموشی‌ نیاز‌ ندارم.! ‌
از من عبور می کنی و دم نمی زنی تنها دلم خوش است که شاید ندیده ای …
الان دقیقا اونجام که هوشنگ ابتهاج میگه : نمیدانم چه میخواهم بگویم غمی در استخوانم می گدازد .