• 𝑳𝒖𝒏𝒂✨:>
من راست میگم شما چرت و پرت میگین من تا حالا کسی ندیدم بگه ذوق میکنه ولی حرفایی که شما میزنین من باره
خب شاید ذوقشونو بروز نکنن🙏🏻
تووقتیبهمپیاممیدیعلاوهبرذوق :
خستگیمدرمیره :)
حالمخوبمیشه :)
درداموفراموشمیکنم :)
خندهایازتهدلموتجربهمیکنم :)
بابتتوخداروشکرمیکنم :)
میفهممیهپناهیدارمکههمیشهمیتونم
بهشاطمینانکنموپشتمه :)
اگهدرحالگریهباشمیهلبخندرولباممیشینه :)
روحمشادمیشه :)
چیزاییکهتودلمموندهروبهتمیگم :)
وکلیییاحساساتدیگهایکهنمیتونمتوصیفکنم .
• 𝑳𝒖𝒏𝒂✨:>
تووقتیبهمپیاممیدیعلاوهبرذوق : خستگیمدرمیره :) حالمخوبمیشه :) درداموفراموشمیکنم :) خندها
منهییادممیادچیزایجدیداضافهمیکنم🤣
هدایت شده از قابنوشتههایِ دخترکِ سبز :)
من دیگه با افرادی که از آتشبس خوشحالن ،
هموطن نیستم .
• 𝑳𝒖𝒏𝒂✨:>
بالاخره یه روز میشینم برای همه ی این اتفاقا یه دل سیر گریه میکنم .
ولی قطعا اون روز ، روز پیروزی و صبح انتقامه رهبرمونه💔 .