ᴍَᴀʟɪُ /مَــلِیُّ
تو برِس به این منِ ناخلف که به ادعا شده گفته ام؛ پدرم تویی .. پدرم تویی .. پدرم تویی ..
ما هم به همه گفتهایم که یتیم شماییم ...!
فقط کسانی که از ما پایین تر هستند درباره ما
بد فکر میکنند ،
و کسانی که از ما بهترند ؟ ..
آن ها اصلا وقتی برای ما ندارند .
از ²³ شوال تولدِ قمَری و این اداها ^^🎀