از ²³ شوال تولدِ قمَری و این اداها ^^🎀
ᴍَᴀʟɪُ /مَــلِیُّ
حب علي بن أبي طالب حسنة لا تضر معها سيئة یعنی گناه کشک ؟! بله کشک ! : ) چه برکتی داره این حُب سبحان
با تمام
سیاهیهایم
هنوز دوستت دارم
و معتقدم این معجزهیِ توست ¹¹⁰
هدایت شده از مُفَتِّشْ
لطفی .7889768099_1 (1).mp3
زمان:
حجم:
1.4M
.
قال الصادق ع :
لعنت به عمر... ؛ 0:45
.
ما اگر بر نامِ حیدر عاشقیم شیعه یِ درس امام صادقیم
یا جَعفر بن محمدٍ الصادقْ .
هدایت شده از سِـدنـا☽𝒔𝒆𝒅𝒏𝒂¹¹¹☾
خدایا داری منو امتحان میکنی؟!
این حجم از تفریحات وسوسه کننده
برا این هفته اصلا طبیعی نیست،
ما کنکوریما قربونت بشم..!
«أنا الغريق فما خوفي من البلل»
من در حال غرق شدن ام ،پس ترس من از خيس شدن چيست؟