اینجا قدیمیترین کتابفروشی تهران است!
کتاب فروشی اسلامیه که ۱۵۰ سال قدمت دارد از دوره قاجار تا به امروز در تهران پابرجاست. مالکیت آن با خاندان کتابچی و به عنوان قدیمی ترین کتاب فروشی پابرجای تهران شناخته می شود. این حجم از استواری واقعا تحسین داره
#پژوهش_مدرسه_علمیه_سلیمانیه_مشهد_مقدس
🔰به همت نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی؛
📕کتاب «اصول و قواعد استنباط ائمه(ع) از قرآن» منتشر شد
🗒به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پژوهشکده اسلام تمدنی به نقل از نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، کتاب «اصول و قواعد استنباط ائمه(ع) از قرآن» اثر سید موسی صدر است که در پژوهشکده اسلام تمدنی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تهیه و به همت نشر این پژوهشگاه در 629 صفحه به چاپ رسید.
🗒متن کامل خبر در سایت پژوهشکده اسلام تمدنی
🌐http://dte.bz/ns00r
🔰کانال ایتا پژوهشکده اسلام تمدنی:
🌐https://eitaa.com/iciisca
هدایت شده از حق پژوهی
🖼 #پوستر | لطفاً فقط منتظر بمانید!
🎨 اثر هنرمند: حسین عکاف
ارائه در اوّلین جشنواره ملّی هنرهای گرافیکی مقدّس نما
به کانال حق پژوهی بپیوندید
هدایت شده از اجتهاد
الخوئي.apk
51.15M
💻 نرم افزار «کتابخانه آیتالله سید ابوالقاسم خویی»
📚شامل تمامی کتابهای معظّمله
🆔 https://eitaa.com/ijtihad
هدایت شده از اجتهاد
کتابخانه وحید خراسانی.apk
15.28M
💻نرم افزار «کتابخانه آیتالله وحید خراسانی»
📚شامل تمامی کتابهای معظّمله
🆔 https://eitaa.com/ijtihad
┈┅ ❁❁ ┅┈
♨️ سیر مطالعات نوروزشناسی (پاسخ به ابهامات تاریخی عید نوروز) + دانلود
🔰 دانلود مهمترین منابع: لطفا روی عناوین کلیک کنید.
✍️ بخش 1️⃣: کتابشناسی
1. کتابنامه نوروز / ناهید حبیبی آزاد
2. کتابشناسی نوروز، آیین ماندگار ایرانیان / خبرگزاری کتاب ایران
3. بسته پژوهشی نوروز (بنگرید به انتهای همان صفحه: فایل pdf) / اداره کل پژوهشهای سیما
4. کتابشناسی نوروز؛ (۱۶ کلیدواژه و محور در مطالعات نوروزپژوهی) / مریم ابراهیم زاده
5. کتابشناسی نوروز / نادر کریمیان سردشتی
6. نوروز؛ تاریخچه و مرجعشناسی / اذکائی
7. جستارهایی از نوروز در دانشنامه ایرانیکا / به کوشش و ترجمه مصطفی صداقترستمی
✍️ بخش 2️⃣ نسخههای خطی
النیروز / محمدابراهيم مدرس حسيني خادم اصفهاني (ز: 1092ق)
✍️ بخش 3⃣ نوروز از نگاه اسلام و شیعه و...
1. ارتباط نوروز با اديان توحيدي، هويت ايراني و بهداشت رواني / سيدمحمود طباطبایی
2. النیروز / عبدالسلام محمد هارون
3. نوروز اسلامی جعفری / محمد محیط طباطبایی
4. نوروز از دیدگاه اسلام / محمد محمدی اشتهاردی
5. نوروز در روایات اسلامی / مهدی مهریزی
6. جشن نوروز در تاریخ اسلام /سعید نفیسی
7. نوروز در تاریخ و اسلام / سید جواد مدرسی
8. بررسی احادیث شیعی درباره نوروز / سید محمدجواد شبیری زنجانی
9. نوروز در فرهنگ شيعه / رسول جعفريان
10. نوروز در آینه روایات / محمدرضا ضمیری
11. نظر فقهای بزرگ شيعه درباره نوروز / سیما میرقاسمی
12. نوروز و سنتهای آن از منظر فقهی / سید احمد حسینی خراسانی
13. حدیث النیروز فی کلام العلامه ابن فهد الحلی / رضا مختاری
14. مروری بر تطور نگاه فقهای شیعه به عید نوروز؛ از نیروز تا نوروز / علی اشرف فتحی
15. فلسفه «نوروز» و «روز نو»؛ بازخوانی اهمیت و جایگاه عید نوروز / کامران پورعباس
16. بازخوانی سند نوروز در روایات اسلامی (مطالعه موردی: روایت مُعَلّی بن خُنَیس) / حبیب زمانی محجوب
17. عید نوروز نزد ائمه (ع) و علمای شیعه و پاسخ به شبهات وهابیت / استاد حسینی قزوینی
18. نوروز از دیدگاه اهل سنت و وهابیت / پرسمان
19. نوروز در جاهلیت و اسلام / سید محمد محسن حسینی طهرانی
20. نوروز از دیدگاه اسلام / احمد محیطی اردکانی
✍️ محور 4️⃣ اعمال و ادعیه منسوب به نوروز
1. اعمال عید نوروز در مفاتیح الجنان / محدث قمی
2. آداب و اعمال منسوب به عید نوروز / خبرگزاری حوزه
✍️ محور 5⃣ نوروز از نظر آداب، اقوام و ادوار تاریخی
1. نوروزنامه / عمر خیام نیشابوری
2. نوروز در سفرنامه شاردن / محمد عباسی
3. مقالههای: نوروز و جشن نوروز (۱) و (۲)/ به قلم ذبیح الله صفا
4. نگاهی کوتاه به تاریخچه نوروز / فاطمه فراقی
5. آیین های نوروز باستان / فاروق صفیزاده
6. نمادها، اسطورهها و آیین های نوروزی (نقد و نظر: نوروز) / ژاله آموزگار
7. نوروز در تاریخ و ادبیات / عزیز عبدالحمید و محمدحسین ساکت
8. نوروز در منابع عرب / علی اکبر خان محمدی
9. عوامل پایداری نوروز در عصر اسلامی و بازتاب آن در شعر عربی در دوره عباسی / ابوالحسن امین مقدسی
10. نوروز در زمان ساسانیان / سعید نفیسی
11. جشن های ایرانی در دورة اول عباسی (132- 232 ق) / شکرالله خاکرند؛ زهرا زردشت
12. بررسی نقش مولفه های دینی عید نوروز در تقویت هویت ملی / زاهد غفاری و ملیحه سالم
13. زمینههای اجتماعی استمرار جشنهای ایرانی در قرون نخستین اسلامی / ابوالفضل رضوی؛ حمید اشرفی
14. جایگاه نوروز در کشورهای آسیای میانه / سید علیرضا هاشمی
15. نوروز در ادبیات عرب / معارف اسلامی (سازمان اوقاف) فروردین 1348 شماره 8
16. جشن نوروز در دربار تیموریان هند / جمشید نوروزی
17. تقـارن تاريخي غدير خم با نـوروز / غدیرستان کوثر نبی
18. جشن های دینی ایرانیان در دوره ساسانی / شمس الدین نجمی
19. مقایسه تطبیقی برپایی جشن های ایرانی در دوره ساسانی و عباسی تا پایان سده پنجم هجری / ماسوري روشنك
20. بازتاب فرهنگ و زبان ایرانی در زندگی سیاسی و اجتماعی عصر عباسی / كريمي فرد غلامرضا؛ ملك ميرزايي عليرضا؛ جرنگيان جواد.
21. بازتاب سنت و فرهنگ ایرانیان در شعر عصر عباسی / صیادی نژاد و عبداللهی
22. پدیده های ایرانی در زبان و ادبیات عرب / آذرتاش آذرنوش
23. نوروز و گاهشماری مغانی-مادی کهن غرب فلات ایران / مهرداد ملک زاده
24. نوروز در شرق آفریقا / امیربهرام عرب احمدی
◾️ معرفی منابع فوق، لزوما به معنی تایید دربست تمام آن نیست.
#سیر_مطالعات_تاریخ_اسلام
#سیر_مطالعات_تاریخی
#سیر_مطالعاتی #معرفی_کتاب
🆔 کانال اسرار تاریخ | طبق پیشنهاد محمدصادق ابوالحسنی
🌐 eitaa.com/monzer_ir
💠
شمس حقیقت🔹 زمین هر شبانهروز یک بار به خودش می گردد، در 365 روز به دور شمس می گردد؛ اگر به دور خودش گَشت که می شود شب و روز و اگر به دور شمس گَشت که می شود سال. حالا زمین به دور آفتاب گشته مثلاً پنجاه بار به دور آفتاب گشته شده پنجاه سال، این شخص به چه دلیل پنجاه سال هست؟ اینکه حرکتی نکرده است! این وصف به حال متعلق موصوف است. الآن کسی که زمین پنجاه بار به دور آفتاب بگردد، می گوییم این آقا پنجاه سالش است، این چه ارتباطی با آن دارد؟! او اگر پنجاه مطلب را فهمید پنجاه سالش است. زمین به دور آفتاب میگردد این آقا سنّ او زیاد می شود؟! ما باید ببینیم که #عید ما چه وقت است؟ #فروردین ما چه وقت است؟ حالا زمین به دور آفتاب می گردد سنّ ما زیاد شد! #عمر_هر_کسی_به_فهم_اوست. 🔹 ما اگر یک حرکتی کردیم دور #شمس_حقیقت، آن وقت عمر ما زیاد شد، عمر ما بالا آمد، بله! ما هم یک شمسی داریم؛ یک شمسی داریم، یک قمری داریم، اینکه مجاز نیست، این را به #اهل_بیت_علیهم_السلام تطبیق کردند. اگر دور اینها گشتیم و از معارف اینها استفاده کردیم و راه اینها را رفتیم، ما هم دور شمس گشتیم و عمر ما هم زیاد شده است. #آیت_الله_العظمی_جوادی_آملی #عید 📚 درس خارج فقه نکاح جلسه 209 تاریخ: 1395/12/25 🌐 https://esra.ir 🆔 @a_javadiamoli_esra
هدایت شده از کنگره علامه میرحامدحسین (ره)
#تمدید_شد #فراخوان_مقاله
👈 بنابر درخواست مکرر طلاب و اساتید گرامی، مهلت ارسال چکیده تا ۱۵ فروردین ماه سال ۱۴۰۲ تمدید شد.
🔸 مهلت ارسال اصل مقاله همچنان تا ۳۱ تیر ۱۴۰۲ خواهد بود.
✍ محورهای مقالات:
1️⃣ شخصیت و زندگینامه علامه میرحامدحسین
2️⃣ آثار علمی علامه میرحامدحسین
3️⃣ اندیشهشناسی علامه میرحامدحسین
4️⃣ روششناسی علامه میرحامدحسین
🌐اطلاعات بیشتر در سایت کنگره
🆔@mirhamedhosein
سلسله نشست های اخلاق قرآنی.pdf
1.8M
✅ جزئیات سلسله نشست های درآمدی به اخلاق قرآنی (دانشگاه شهید بهشتی)
📆زمان: ماه رمضان 1402
✔️با حضور بیش از 80 استاد داخلی و خارجی
👈سامانه ثبت نام (رایگان): https://b2n.ir/quransbu
🌐کانال اطلاعات نشست ها: http://eitaa.com/ethicssbu
هدایت شده از پژوهش مدرسه تخصصی فقاهت سلیمانیه
نوروز_در_روایات_اسلامی.pdf
1.7M
🌿نوروز در روایات اسلامی
✍ استاد مهدی مهریزی در این مقاله به واکاوی نوروز از منظر روایت و حدیث پرداخته است.
🆔 https://eitaa.com/ijtihad
🔴تدبیر امام باقر علیه السلام برای شکستن واحد پول خارجی!!
#بسیار_خواندنی
🔺در سده ى اول هجرى زدن سکه در انحصار رومیان بود و مسیحیان مصر نیز که سکه میزدند به روش رومیان و بنا بر مسیحیت نشان «اب و ابن و روح »بر آن مى زدند،«عبد الملک خلیفهٔ اموى » سکه ای از این گونه را دید و در مارک آن دقیق شد و فرمان داد آن را براى او به عربى ترجمه کنند،و چون معناى آن را دریافت خشمگین شد که چرا باید در سرزمین مسلمين سکه ها چنین نشانى داشته باشد،بى درنگ به فرماندار مصر نوشت که از آن پس بر سکه ها شعار توحید-شهد الله انه لا اله الا هو-بنویسند و نیز به فرمانداران سایر ایالات اسلامى نیز فرمان داد سکه هایی که نشان مشرکانه ى مسیحیت دارد را از بین ببرند و از سکه هاى جدید استفاده کنند.
🔺سکه هاى جدید با نشان توحید اسلامى رواج یافت و به شهرهاى روم نیز رسید و خبر به قیصر بردند و او در نامه یى به «عبد الملک »نوشت: صنعت سکه هماره با نشان رومى مى بود و اگر کار تو درمنع آن درست است پس خلفاى گذشته ى اسلام خطا کار بوده اند و اگر آنان به راه درست رفته اند پس تو در خطا هستى ، من همراه این نامه براى تو هدیه اى لایق فرستادم و دوست دارم که سکه های نشان دار را به حال سابق واگذارى و پاسخ مثبت تو موجب سپاسگزارى ما خواهد بود.
عبد الملک هدیه را نپذیرفت و به قاصد قیصر گفت:این نامه پاسخى ندارد.
🔺قیصر دیگر بار هدیه اى دو چندان دفعه ى پیش براى او گسیل داشت و نوشت: گمان مى کنم چون هدیه را ناچیز دانستى نپذیرفتى،اینک دو برابر فرستادم و مایلم هدیه را همراه با خواسته ى قبلى من بپذیرى.عبد الملک باز هدیه را رد کرد و نامه را نیز بى جواب گذاشت.
🔺قیصر این بار به عبد الملک نوشت:دو بار هدیه ى مرا رد کردى و خواسته مرا بر نیاوردى براى سوم بار هدیه را دو چندان سابق فرستادم و سوگند به مسیح اگر سکه های نشان دار را به حال پیش برنگردانى فرمان مى دهم تا زر و سیم را با دشنام به پیامبر اسلام سکه بزنند و تو مى دانى که ضرب سکه ویژه ى ما رومیان است، پس همان بهتر که هدیه را بپذیرى و خواسته ى ما را بر آورى تا روابط دوستانه مان چون گذشته پا بر جا بماند.
🔺عبد الملک در پاسخ بیچاره ماند..... و با مسلمانان به مشورت پرداخت ولى هیچکس نتوانست چاره اى بیندیشد،یکى از حاضران گفت:باید از«باقر»اهل بیت چاره ى این مشکل را بجویى.
🔺عبد الملک به فرماندار مدینه نوشت «امام باقر» (ع) را با احترام به شام بفرستد،و خود فرستاده ى قیصر را در شام نگهداشت تا امام علیه السلام بشام آمد و داستان را به او عرض کردند،
فرمود: تهدید قیصر در مورد پیامبر (ص) عملى نخواهد شد و خداوند این کار را بر او ممکن نخواهد ساخت و راه چاره نیز آسان است،هم اکنون صنعتگران را گرد آور تا به ضرب سکه بپردازند و بر یک رو سوره ى توحید و بر روى دیگر نام پیامبر (ص) را نقش کنند و بدین ترتیب از مسکوکات رومى بى نیاز مى شویم.و توضیحاتى نیز در مورد وزن سکه ها فرمود تا وزن هر ده درهم از سه نوع سکه هفت مثقال باشد و نیزفرمود نام شهرى که در آن سکه مى زنند و تاریخ سال ضرب را هم بر سکه ها درج کنند.
🔺 (امام علیه السلام فرمود:سه نوع سکه ضرب شود،نوع اول هر درهم یک مثقال و ده درهم آن ۱۰ مثقال،و نوع دوم هر ده درهم ۶ مثقال و نوع سوم هر ده درهم ۵ مثقال باشد بدین ترتیب هر سى درهم از سه نوع ۲۱ مثقال مى شد و این برابر با سکه هاى رومى بود و مسلمانان موظف بودند سى درهم رومى که ۲۱ مثقال بود بیاورند و سى درهم جدید بگیرند.)
🔺 عبد الملک دستور امام را عملى ساخت و به همه ى شهرهاى اسلامى نوشت که معاملات باید با سکه هاى جدید انجام شود و هر کس از سابق سکه اى دارد تحویل دهد و سکه ى اسلامى دریافت دارد،آنگاه فرستاده ى قیصر را از آنچه انجام شده بود آگاه ساخت و باز گرداند.
🔺قیصر را از ماجرا خبر دادند و درباریان از او خواستند تا تهدید خود را عملى سازد،قیصر گفت: من خواستم عبد الملک را به خشم آورم و اینک این کار بیهوده است چون در بلاد اسلام دیگر با پول رومى معامله نمى کنند
📚(«المحاسن و المساوى بیهقى »ج ۲ ص ۲۳۲- ۲۳۶ چاپ مصر- «حیوه الحیوان دمیرى »چاپ سنگى ص ۲۴با اختصار و نقل به معنى در پاره اى از جملات.) .
💡کانال جامع نفوذشناسی_تبیین:
🆔@nofoz_shenasi👈عضو شوید
📌نشست علمی «بررسی وضعیت شیعیان نیجریه (شیخ زکزاکی)
📌با ارائه فاضل گرامی آقای سلیمان محمد ادریس
📌فارغ التحصیل جامعه المصطفی و فعال فرهنگی نیجریه
⏰ سه شنبه ۸ فروردین ۱٠۴۲، بعد از نماز عصر
🌐 نمازخانه مدرسه علمیه سلیمانیه
#پژوهش_مدرسه_علمیه_سلیمانیه_مشهد_مقدس
#گزارش_تصویری
نشست علمی «بررسی وضعیت شیعیان نیجریه (شیخ زکزاکی)
📌با ارائه فاضل گرامی آقای سلیمان محمد ادریس
📌فارغ التحصیل جامعه المصطفی و فعال فرهنگی نیجریه
#پژوهش_مدرسه_علمیه_سلیمانیه
چی بگم آخه.....17 آذر 99.pdf
7.55M
✅جملات ساده تذکرلسانی
برای موقعیتهای مختلف👌
🔻مطابق احکام فقهی و ظرافتهای روانشناسی
کاری از مرکزتخصصآموزشامربهمعروفکشور
🔻تحت اشراف علمی دکترعلیتقوی
نویسنده اجازه انتشار در فضای مجازی را داده است.
#نشر_رگباری
همه جا پخش کنید
🔰 پیش نشست 52
کنگره بینالمللی اندیشههای قرآنی امام خامنهای (مدظله العالی)
✅ نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه اصفهان و دفتر هم اندیشی استادان و نخبگان دانشگاهی دانشگاه اصفهان و دبیرخانه کنگره بینالمللی اندیشههای قرآنی امام خامنهای (مدظله العالی) برگزار می کنند:
✅ موضوع:
قرآن وتحول در علوم انسانی ازمنظر اندیشه های قرآنی امام خامنه ای(مدظله العالی)- همراه با پرسش و پاسخ
✅سخنران نشست:
حجت الاسلام و المسلمین دکتر رضائی اصفهانی
مفسر ومترجم قران واستاد تمام جامعه المصطفی العالمیه، مسئول انجمن قرآن پژوهی حوزه علمیه قم و رئیس مجتمع آموزش عالی قرآن و حدیث المصطفی
🗓 زمان برگزاری:
سه شنبه 15/01/1402 ساعت 17-18:30
🔷 مکان:اصفهان، مسجد شجره دانشگاه اصفهان
🖥 لینک حضور مجازی
https://room.nahad.ir/ch/falsafe
🔰 سایت کنگره 👇
http://hamayesh.miu.ac.ir/khamenei/fa/
@ENOEnsani
🔹انجمن علمی دانشکده علومقرآنی مشهد برگزار میکند:
🔸نشست مجازی با عنوان:
معرفی نرمافزارهای قرآنی (برخی ابزارهای مورد نیاز دانشجویان رشته علوم قرآن و حدیث)
🔸با ارائه
جناب آقای وحید شریفی (دانشجوی دکتری و کارشناسی ارشد علم اطلاعات و دانش شناسی، گرایش مدیریت فناوری اطلاعات، دارای تحصیلات حوزوی)
🔸تاریخ و زمان برگزاری:
🗓سهشنبه ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
⏰ساعت ۲۰:۳۰
🔗حضور به صورت مجازی در:
https://meet.quran.ac.ir/mashhad
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
💎انجمن علمی، نگاهی نو برای اندیشه ورزیدن
🆔@anjomanelmiquran110
ℹ️ کارت ویزیت الکترونیکی
http://zil.ink/anjomanelmiquran
هدایت شده از پژوهش حوزه علمیه خراسان
✅دعوت به حضور و مشاركت اساتید، پژوهشگران و طلاب معزز حوزه علميه خراسان در همايش «الصادقُ والكاظمُ -عليهما السلام- صادقا آل محمّد»
🕌عتبه عباسیه عراق
📆 زمان: 20 ذی الحجه 1444 هجری قمری
آدرس اینترنتی:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSezv
🖼جهت مشاهده محورهای مقالات و سایر اطلاعات پوستر را ملاحظه فرمائید.
•┈┈••••🌟📚🌟•••┈┈•
🌐پژوهش
eitaa.com/joinchat/1846018082C067d491c5f
🌐 @howzehpajohesh
📙 کتاب «الکافئة فی إبطال توبة الخاطئة»
از ابوعبدالله، محمدبن محمدبن نعمان شیخ مفید (۴۱۳-۳۳۶ ه.ق) متکلّم و محدث برجسته جهان تشیع است.
بنا به گفته شیخ طوسی در کتاب فهرست، شیخ مفید در موضوع جنگ جمل حداقل سه تألیف به نگارش درآورده است که عبارتند از: «أحکام أهل الجمل»، «النصرة لسید العترة فی أحکام البغاة علیه بالبصرة» و «المسألة الکافیة فی إبطال توبة الخاطئة». از این میان کتاب، «المسألة الکافیة فی إبطال توبة الخاطئة» که به نام: «الرسالة الکافیة فی إبطال توبة الخاطئة» نیز خوانده شده است، به زبان عربی و در باره جنگ جمل و معرفی سه شخصیت اصلی آن، یعنی عایشه، طلحه و زبیر است. مؤلف در این کتاب بر آن بوده تا اثبات کند آنان آگاهانه به جنگ با امیر المؤمنین، علی (علیه السلام) پرداختند و از این کار هم توبه نکردند. این کتاب که پس از کتاب جمل به نگارش در آمده است در واقع در حکم تکمله بر آن بوده و شیخ در کتاب الکافئه با ذکر حوادث تاریخی درباره واقعه جمل، دیدگاه خود را از رهگذر روایات موجود در کتب شیعه و سنی درباره سه شخصیت مذکور و موضع آنان در برابر امیرالمؤمنین (علیه السلام) بر مخاطبان عرضه می کند. استناد این کتاب، به شیخ مفید ثابت بوده و شخصیتهای فراوانی از علمای شیعه به آن اشاره کردهاند، از جمله، نجاشی، شیخ طوسی، ابن شهر آشوب، علامه مجلسی، محدث نوری و بسیاری دیگر از علما.
#معرفی_کتاب
@madras_emb
#معرفی_نرم_افزار_پژوهشی
💽برخی از نرم افزارهایی که قبلا در کانال معاونت معرفی شده تقدیم همراهان گرامی:
🔹 نرمافزار اندروید مهارت روش نقد
🔸 نرم افزار پژوهشی وارثین
🔹مقاله نویسی آسان و کاربردی
🔸مجموعه آثار و دروس استاد علی محمدی خراسانی
🔹نرم افزار روح الله (آثار امام خمینی)
🔸 نرمافزار «شرح» (شبکه روابط حدیثی)
🔹نسخه موبایلی نهج البلاغه به همراه شروح و ترجمه و صوت
🔸نرم افزار جزوات پژوهش و مهارتهای پژوهشی
🔹نرمافزار اندروید معجم رجال الحدیث آیتالله العظمی خویی(ره)
🔸صحیفه نور امام خمینی(ره)
🔹نور مطهر "مجموعه آثار شهید مطهری
🔸 منبع شناسی اندروید فقه و حقوق در قرآن
🔹نرم افزار آشنایی با مفاهیم پژوهشی
•┈┈••••🌟📚🌟•••┈┈•
🌐پژوهش
eitaa.com/joinchat/1846018082C067d491c5f
🌐 @howzehpajohesh
💢 در مورد ماجرای فلسطین چه بخوانیم؟ چه ببینیم؟
✔️هر آن چه از فلسطین و رژیم صهیونیستی لازم است بدانیم؛ اینجاست! در این بسته جامع و متنوع سعی کردهایم تعدادی از بهترین کتابها، مستندها و فیلمهای تولید شده مرتبط با مساله فلسطین و رژیم صهیونستی را معرفی کرده و با تفکیکی کاربردی ارائه کنیم.
🔻این بسته کامل مطالعاتی در 9 سرفصل ارائه شده است که عبارتند از:
1️⃣ آشنایی با یهود
2️⃣ آیین و تفکرات صهیونیسم
3️⃣ روند شکل گیری و تاریخ رژیم صهیونیستی
4️⃣ بافت اجتماعی و ساختار سیاسی رژیم صهیونیستی
5️⃣ نظامی گری و جاسوسی در تاریخ اسرائیل
6️⃣ زندگی فلسطینی
7️⃣ جریان شناسی سیاسی- اجتماعی فلسطین
8️⃣ غرب و اسرائیل
9️⃣ ایران و مساله فلسطین
🔗برای دانلود این کتابچه کلیک کنید: https://zaya.io/سیر_مطالعاتی_فلسطین
🆔 https://eitaa.com/ijtihad
4_5902467447725755082.pdf
2.46M
#معرفی_کتاب
✳️ « امام علی، صدای عدالت و انسانیت»
🔹جلد اول
🔸نویسنده: جرج جرداق مسیحی
🔸مترجم: سیدهادی خسروشاهی
🔺موضوع: زندگی نامه امام علی(ع) از زبان یک شخصیت مسیحی
مرجع تخصصی محتواهای #تبلیغ_بین_المللی_اسلام
@Allah4all
🔔 امکان خرید از نمایشگاه کتاب تهران برای طلاب سراسر کشور فراهم شده است
◻️ امکان خرید کتاب از سی و چهارمین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران برای طلاب و اساتید برادر و خواهر حوزه های علمیه کشور از جمله خراسان و اصفهان فراهم گردیده است.
◻️ نمایشگاه بینالمللی کتاب از تاریخ بیست اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ کار خود را آغاز و تا سی اردیبهشت ماه به فعالیت خود ادامه میدهد.
همزمان با برگزاری بخش حضوری نمایشگاه، بخش مجازی نیز در سامانه Ketab.ir امکان خرید برای علاقهمندان به کتاب را در ۲۴ ساعت شبانهروز مهیا میکند.
📌 مکان برگزاری این دوره از نمایشگاه بینالمللی، مصلای امام خمینی(ره) از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب می باشد.
◻️ استفاده از بن کارتهای تخفیفی تنها در شیوه خرید مجازی امکانپذیر است؛ بنکارت تخفیف تنها به کد ملی هر فرد اختصاص پیدا میکند و مشمولان دریافت این بن کارت، تنها میتوانند از طریق سامانه Ketab.ir و در زمان برگزاری نمایشگاه از آنها استفاده کنند؛ خارج از بازه زمانی برگزاری نمایشگاه بنهای کتاب اعتباری ندارند.
◻️ با پیگیری های بعمل آمده لیست کلیه طلاب، اساتید و پژوهشگران ارسال شده و برای طلاب و اساتید برادر و خواهر حوزههای علمیه کشور از جمله خراسان و اصفهان امکان خرید فراهم گردیده است.
◻️ زمان و چگونگی ثبت نام دریافت بن کتاب متعاقبا اعلام خواهد شد.
🇮🇷اولین رسانه مستقل و جامع طلاب خراسان بزرگ در ایتا🇮🇷
@ettelaeiye_kh