″رایحه″
من الان حس کسی رو دارم که دلم میخواد با تریلی 18 چرخ از رو یه نفر رد شم
و هیچ کس به جز یه نفر نمیدونه اون نفر کیه!
″رایحه″
سلام من ادمین جدیدم خوب البته مزاحمم خودم میدونم ام میتونید منو با اسم #محکوم به سکوت بشناسید امی
با اینکه نمیشناسمت اما خوش اومدی❤