eitaa logo
″رایحه″
616 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
621 ویدیو
5 فایل
بسم رب الشهدا... _ یک نظر دیدم و تاوانِ دوعالم دادم..! گوشه ای برای حرف های دل حرف هایی که نشنیده باقی ماندند!... ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4338563 کانال ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_rayehe کپی ک... فور کنی بیشتر خوشحال میشیم(=
مشاهده در ایتا
دانلود
الان نیاز دارم فردا کولاک برف بشه و دیگه از بین نره
گل خریدن هدر دادن پول نیس ابراز علاقه اس..
از هرجا افتادی کمکت میکنم بلند شی،از هرجا جز چشمام...
کجای دلم نشستی که انقدر جات امنه؟!!
اونی که رفته برنمیگرده..
آخرم روی تو دست گذاشتم
″رایحه″
آخرم روی تو دست گذاشتم
تو گوشیم اسمتو نفس گذاشتم
″رایحه″
تو گوشیم اسمتو نفس گذاشتم
نیومده کجا ول کردی رفتی؟ از تو که عشقمی توقع داشتم
شاید ماه بع دلیل اینکه خیلی دوره قشنگه!!!
″رایحه″
شاید ماه بع دلیل اینکه خیلی دوره قشنگه!!!
چون آدمام از دور قشنگن میان نزدیک وحشتناک میشن دیگه نه؟؟
مامان من اینجوریه که من یه ماه پیش ترشک و خوردم الان که مریض شدم نمیگه سرما خوردی میگه اثر همون آت و آشغالاییه که اونموقع خوردی...