″رایحه″
تو گوشیم اسمتو نفس گذاشتم
نیومده کجا ول کردی رفتی؟
از تو که عشقمی توقع داشتم
″رایحه″
شاید ماه بع دلیل اینکه خیلی دوره قشنگه!!!
چون آدمام از دور قشنگن میان نزدیک وحشتناک میشن دیگه نه؟؟
مامان من اینجوریه که من یه ماه پیش ترشک و خوردم الان که مریض شدم نمیگه سرما خوردی میگه اثر همون آت و آشغالاییه که اونموقع خوردی...