eitaa logo
″رایحه″
619 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
627 ویدیو
5 فایل
بسم رب الشهدا... _ یک نظر دیدم و تاوانِ دوعالم دادم..! گوشه ای برای حرف های دل حرف هایی که نشنیده باقی ماندند!... ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4338563 کانال ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_rayehe کپی ک... فور کنی بیشتر خوشحال میشیم(=
مشاهده در ایتا
دانلود
هیچوقت به هیچ کسی این اطمینان رو ندیم که هرکاری کنه بازم دوستش داریم...
منِ عزیزم! بسه کن دیگه لب نمونده برات...
هدایت شده از - Atomospher -
دارم آهنگ گوش میدم تا الآن ۴ بار زدمش‌ از اول، چون اون تیکه‌ش که باید جیگرمو بسوزونه هنوز به اندازه کافی ناراحتم نکرده
دنیا یه کنسرت حامیم بم بدهکاره
دلم میخواد به همه بگم منننن اینم چرا نباید خود واقعیمو ببینید منو ببین این من همونی ام که بازیش دادی ، همونی که پشتش هرچی عشقت کشید گفتی ، این منم همونی که با هر بار دیدنش میگی اه این باز اومد ، همونی که تو جمع ضایع اش میکنی ، این منم همونی که از ترس اینکه تحقیر بشه خیلی جاها سکوت کرد و حرف نزد .... شناختی ؟ این منم دیگه سعی نمی کنم خودمو بخاطر اینکه تو یه ذره توجه داشته باشی بهم عوض کنم الان خودمم شاید تحقیر بشم .زمین بخورم . گریه کنم. فریاد بکشم. ولی این منم دیگه نمیذارم نگاه چپ بهم کنی
″رایحه″
دنیا یه کنسرت حامیم بم بدهکاره
ولی دنیا به من یه روز که توش یه ثانیه هم ناراحت نباشم بدهکاره(:
″رایحه″
ولی دنیا به من یه روز که توش یه ثانیه هم ناراحت نباشم بدهکاره(:
هعی میدونی مشکل ما آدما چیه؟اینکه از روی ظاهر افراد قضاوتشون میکنیم... من یه عقیده ای دارم و اونم اینه که چشم ها میتونن بهتر و عمیق تر از زبون انسان ها با ما حرف بزنن کاش یکم به چشمای آدما بیشتر توجه میکردیم شاید اونوقت میفهمیدیم که این منو تویی که همه فکر میکنن هیچ غمی نداریم خیلی دردها رو پشت لبخندمون پنهان کردیم،شاید الان که تو این حرفو زدی و من جوابتو دادم اونایی که میشناسنمون حتی رفیقای خودمون بهمون بخندن و بگن مگه اینام تو زندگیشون غمی دارن؟ولی واقعیت اینه که اونایی که خیلی میخندن و سعی میکنن اطرافیانشون شاد باشن نسبت به بقیه غم بیشتری رو تحمل میکنن و من واقعا این رو با گوشت و استخونم درک کردم
حتی نمیخواهد اتاقش را ترک کند...
و گاهی فقط خودت میدانی....
زیبایی ببینیم👀 شبتون به زیبایی رویاهاتون🫀