هدایت شده از |هموطن|
《مگر نمیشود آدم سالهای بعد را به یاد بیاورد و برای خودش گریه کند؟!》
📖سال بلوا
🖌عباس معروفی
#یک_خط_کتاب
|هموطن|🌱
لطفا وقتی می گید به هیچ کس نگو، بگین ک منظورتون از هیچ کس، دوستای گذشته و حال و آینده م هم هست!
این چیست که چون دلهره افتاده به جانم؟
حالِ همه خوب است؛ من اما نگرانم.
- فاضل نظری
″رایحه″
ما معتاد فضای مجازی نیستیم، فقط هیچ تفریحی تو دنیای واقعی نداریم(:
تفریح رو بایستی ایجاد کرد ، نباید منتظر تفریح باشی